Beter dan het origineel imo. Was dan ook niet echt fan van het origineel.
Tracklist · 2 tracks
- 01Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Edit)
- Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)YouTube
S
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2015
1,417 postssince 2012
J
Hardtraxx Veteran
last seen 24 days ago
5,794 postssince 2011
Kermisremix
Liever zo'n remix als deze dan een tracks zoals Survive van Zany... 
J
Beter dan het origineel imo.
Daar dacht ik ook aan toen ik dit hoorde inderdaad.wrote:Kermisremix
U
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026
4,743 postssince 2012
Heel wat minder dan het origineel, maar alsnog met afstand de beste plaat van Team Blue imo. Vooral het tweede deel van de climax klonk best wel lekker 
Wat een lachertje. Alleen de tweede climax met iets hardere kicks is nog luisterbaar, maar de rest is echt pure schande tegenover het origineel.
T
Hardtraxxer
last seen Dec 2013
142 postssince 2011
Orgineel blijft natuurlijk baaz! Maar deze is ook wel dik, klonk live vannacht wel echt lekker!
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
1,848 postssince 2011
Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Vind dat hij het originele gevoel nog best heeft weten te behouden. Ben het er mee eens dat het origineel beter is, maar vind deze remix er vet!wrote:Wat een lachertje. Alleen de tweede climax met iets hardere kicks is nog luisterbaar, maar de rest is echt pure schande tegenover het origineel.
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025
4,240 postssince 2010
Goede toevoeging zowel de oude als de nieuwe luisteren fijn weg. 
I
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
4,391 postssince 2012
Vind hem wel lekker!
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
4,930 postssince 2012
wrote:Heel wat minder dan het origineel, maar alsnog met afstand de beste plaat van Team Blue imo.
Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.wrote:Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Z
Artist
last seen Aug 2025
1,062 postssince 2008
wrote:Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.wrote:Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Waarom is het ineens Octavus ipv Octavius?
K
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2023
1,848 postssince 2011
Ha ha ha :p. Ja de kicks van WP waren zwaar kut maar dat buiten beschouwing gelaten klonk het live gewoon goedwrote:Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.wrote:Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Kicks van zany tegenwoordig vind ik zo saai en slecht klinken, erg jammer. Origineel is veel beter, kicks worden verder in de 1e climax wel wat beter.
Aardige remix, maar bij lange na niet het niveau van het origineel
Amen.wrote:Kicks zijn veel slechter en de hele sfeer en karakter van deze track zijn verdwenen.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2015
4,027 postssince 2012
Dit dus.wrote:Wat een vreselijk remix. Kicks zijn slap, synth klinkt net niet lekker.