Beter dan het origineel imo. Was dan ook niet echt fan van het origineel.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Octavius Augustus (Zany Edit)
- 02Octavius Augustus (Zany Remix)
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Kermisremix
Liever zo'n remix als deze dan een tracks zoals Survive van Zany... 
-
J
Beter dan het origineel imo.
Daar dacht ik ook aan toen ik dit hoorde inderdaad.wrote:Kermisremix
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Heel wat minder dan het origineel, maar alsnog met afstand de beste plaat van Team Blue imo. Vooral het tweede deel van de climax klonk best wel lekker 
Wat een lachertje. Alleen de tweede climax met iets hardere kicks is nog luisterbaar, maar de rest is echt pure schande tegenover het origineel.
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Orgineel blijft natuurlijk baaz! Maar deze is ook wel dik, klonk live vannacht wel echt lekker!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Vind dat wel meevallen eigenlijk. Vind dat hij het originele gevoel nog best heeft weten te behouden. Ben het er mee eens dat het origineel beter is, maar vind deze remix er vet!wrote:Wat een lachertje. Alleen de tweede climax met iets hardere kicks is nog luisterbaar, maar de rest is echt pure schande tegenover het origineel.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Goede toevoeging zowel de oude als de nieuwe luisteren fijn weg. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Vind hem wel lekker!
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
wrote:Heel wat minder dan het origineel, maar alsnog met afstand de beste plaat van Team Blue imo.
Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.wrote:Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
wrote:Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.wrote:Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Waarom is het ineens Octavus ipv Octavius?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Ha ha ha :p. Ja de kicks van WP waren zwaar kut maar dat buiten beschouwing gelaten klonk het live gewoon goedwrote:Ja als je van Wasted Penguinz kicks overgaat naar zoiets dan lijkt het inderdaad heel wat.wrote:Wat een geweldige remix zeg. Ik kan me nog goed herinneren toen deze kick erop knalde hoe iedereen om ons heen een juich liet horen. Klonk echt lekker!
Kicks van zany tegenwoordig vind ik zo saai en slecht klinken, erg jammer. Origineel is veel beter, kicks worden verder in de 1e climax wel wat beter.
Aardige remix, maar bij lange na niet het niveau van het origineel
Amen.wrote:Kicks zijn veel slechter en de hele sfeer en karakter van deze track zijn verdwenen.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Dit dus.wrote:Wat een vreselijk remix. Kicks zijn slap, synth klinkt net niet lekker.