Vind niet veel aan. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single 2 tracks
Jack of Sound - Zombies (FUSION163)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION163
- 01Zombies (Original Mix)
- 02Zombies (Original Edit)
-
R
Zit technisch wel lekker, maar boeit me niet
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
JoS's vorige releases spraken mij meer aan, maar op zich is dit nummer zeker niet verkeerd, alleen de mid intro vind ik maar een beetje saai klinken, voor de rest leuk 
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
February 11th "Zombies" will be released!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wat goed, als ze dit tempo qua releasen kunnen houden gaan ze de goede kant op! Nu nog Necropsy, want die ligt al veel te lang bij hen daar imo. 
Heerlijke plaat ! Hij weet alweer een kekke sfeer erin te zetten 
-
J
Fusion begint langzamerhand weer op stoom te komen, 3 weken achter elkaar prima platen!
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Ditwrote:Wat een geniale track weer, hij weet er altijd iets speciaals van te makenSfeertje door heel de track heen is gaaf gedaan, melodie blijft hangen, synth klinkt lekker, kicks zijn in orde.
-
J
Waar blijft deze?
ja dat vraag ik me ook afwrote:Waar blijft deze?
-
J
Zal wel verplaatst worden naar volgende week, kut label is het ook voortaan 
Je kan hem al een tijdje kopen: http://www.beatport.com/track/zombies-o ... ix/3882566
-
J
Frapant dat die niet op youtube staat full als die al zolang full verkrijgbaar is, maar zo kan ook afkors
Oowh wat een heerlijke unieke sounds. Net binnengehaald en staat wel ff op repeat 
-
N
Niks aan.
Hou jij het maar gewoon lekker bij je Radical Redemption meuk, want dat is de enige troep die niemand leuk vindt behalve jij en niks anders. Doei.wrote:Niks aan.
-
N
Ach jongen mijn smaak is zo breed. Radical Redemption hoort daar inderdaad bij.wrote:Hou jij het maar gewoon lekker bij je Radical Redemption meuk, want dat is de enige troep die niemand leuk vindt behalve jij en niks anders. Doei.wrote:Niks aan.
-
N
Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.
Ik begrijp op welk klein stukje je doelt, maar dat vind ik niet erg op Zombies lijken. Om daar uit te concluderen dat dit 'gejad' is vind ik een erg aparte gedachtegang van jou. Dit nummer is overigens net zoals The City al 8 maanden oud (zie Defqon.1 2012 set), misschien wel ouder zelfs. Kijk eerst eens goed je bronnen na voordat je onzin gaat verspreiden en je eigen mening als een feit presenteert.wrote:Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.
+ veel.wrote:Ik begrijp op welk klein stukje je doelt, maar dat vind ik niet erg op Zombies lijken. Om daar uit te concluderen dat dit 'gejad' is vind ik een erg aparte gedachtegang van jou. Dit nummer is overigens net zoals The City al 8 maanden oud (zie Defqon.1 2012 set), misschien wel ouder zelfs. Kijk eerst eens goed je bronnen na voordat je onzin gaat verspreiden en je eigen mening als een feit presenteert.wrote:Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.
-
N
+(veel+1)wrote:Ik begrijp op welk klein stukje je doelt, maar dat vind ik niet erg op Zombies lijken. Om daar uit te concluderen dat dit 'gejad' is vind ik een erg aparte gedachtegang van jou. Dit nummer is overigens net zoals The City al 8 maanden oud (zie Defqon.1 2012 set), misschien wel ouder zelfs. Kijk eerst eens goed je bronnen na voordat je onzin gaat verspreiden en je eigen mening als een feit presenteert.wrote:Dit is trouwens gewoon gejat van The R3belz - The City wat een heerlijk euforisch nummer is.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Als de melodie omhoog gaat krijg ik toch haast het gevoel Neilio & Omegatypez - Streamrocker te horen..
Maargoed verder een prima track
Maargoed verder een prima track