Klinkt lekker 
Zou ik graag bij Q-Base willen horen
wrote: Uit het ander topic dan maar even geknipt![]()
Edit: Moet nog steeds een beetje aan Ophidian - Butterfly VIP denken met dat pianostukje
Ben ik toch niet de enigstewrote:De eerste break doet me een beetje aan tracks van Ophidian denken![]()
Die 2e climax is bizar.
Haha, niet eens gelezen, maar ben het met je eenswrote:wrote: Uit het ander topic dan maar even geknipt![]()
Edit: Moet nog steeds een beetje aan Ophidian - Butterfly VIP denken met dat pianostukjeBen ik toch niet de enigstewrote:De eerste break doet me een beetje aan tracks van Ophidian denken![]()
Die 2e climax is bizar.
Het probleem is denk ik dat je er dan heel lang op kan wachten. JoS is niet bepaald de snelste producer. Wat ik alleen maar beter vind want kwaliteit > kwantiteit!wrote:Jack Of Sound![]()
Wordt tijd dat deze man een album gaat maken. Denk dat het hij echt een prachtig verhaal kan vertellen met zijn muziek.
Ik wil daar best lang op wachten.wrote:Het probleem is denk ik dat je er dan heel lang op kan wachten. JoS is niet bepaald de snelste producer. Wat ik alleen maar beter vind want kwaliteit > kwantiteit!wrote:Jack Of Sound![]()
Wordt tijd dat deze man een album gaat maken. Denk dat het hij echt een prachtig verhaal kan vertellen met zijn muziek.
Dat hele nummerwrote:Dat intro