Last edited by Chroman on 16 Jun 2016 21:41, edited 3 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Deze heet G.O.D. volgens een reactie op youtube
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
saaaai
volgens mij heeft ie teveel naar cyber gekeken qua dat god gedeelte, verder vind ik het nou niet echt een boeiende track
Last edited by Jeffrey2107 on 08 Jun 2016 21:14, edited 1 time in total.
Ik vind de stijl van Jack of Sound niet meer leuk.
wrote:Ik vind de stijl van Jack of Sound niet meer leuk.
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Gaf deze vanmiddag een kans, maar wat een 13/12 plaat weer. Dat mensen dit überhaupt nog leuk kunnen vinden.
Geef mij de JoS van Zombies, Kaylee's Nightmare, A Ghost Story of Machine maar. Ik kan me een fantastische set van hem herinneren op Decibel 2012 of 2013, waar zo'n gigantische drive in zat.
Geef mij de JoS van Zombies, Kaylee's Nightmare, A Ghost Story of Machine maar. Ik kan me een fantastische set van hem herinneren op Decibel 2012 of 2013, waar zo'n gigantische drive in zat.
Doe maar Starlightwrote: Geef mij de JoS van Zombies, Kaylee's Nightmare, A Ghost Story of Machine maar.
saaie plaat inderdaad. stoor me ook aan de vocals.wrote:Geef mij de JoS van Zombies, Kaylee's Nightmare, A Ghost Story of Machine maar..
Zeker niet z'n beste track, maar kan hem zeker wel waarderen!
Niet zo'n fan van deze kick trouwens, die is wel eens beter geweest bij hem!
Die Poltergeist remix mag trouwens ook wel eens komen, die was dan wel weer geniaal
Niet zo'n fan van deze kick trouwens, die is wel eens beter geweest bij hem!
Die Poltergeist remix mag trouwens ook wel eens komen, die was dan wel weer geniaal
Kan ik deze ergens beluisteren?wrote:Die Poltergeist remix mag trouwens ook wel eens komen, die was dan wel weer geniaal
JoS was juist een van die frisse artiesten die met nieuwe ideeen kwam. Nu is hij echt niet meer te onderscheiden van de menigte.
-
K
DJ Hidden - Poltergeist (Jack of Sound Remix)wrote:Kan ik deze ergens beluisteren?wrote:Die Poltergeist remix mag trouwens ook wel eens komen, die was dan wel weer geniaal
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Nog zo'n klepper inderdaad!wrote:Doe maar Starlightwrote: Geef mij de JoS van Zombies, Kaylee's Nightmare, A Ghost Story of Machine maar.