Hulde voor die artwork weer! Puik plaatje, puike release!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare (FUSION117)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION117
- Kaylee's NightmareYouTube
- This Kinda MusicYouTube
This Kinda Music vind ik 3 keer niks, Kaylee's Nightmare is een topper 
-
J
Gooit Fusion er nog een Preview op van This Kinda Music?
-
RHardtraxx Newbie
- 42 posts member since 2011
- last seen Mar 2014
Kaylee's nightmare,
wat een track is dat!
wat een track is dat!
Kaylees nightmare is een dikke track
die vocals zijn
!
Dat zeg ik toch ook niet?wrote:Chris One is ook heel wat anders dan Jack of Soundwrote:Toch niet iedereen heeft dezelfde smaak bram? De ene houdt van Coone en de ander van Chris One.
En ook als je van Chris One houdt wil het nog niet zeggen dat je van alle duistere en rauwe tracks houdt. Ik hou er persoonlijk ook wel van maar ik vind deze ook niet zo vet als de meesten, vind de climax eigenlijk best simpel. Neemt niet weg dat er wel een hele leuke sfeer in zit en ook die kicks rammen er goed op live. Toch had er meer ingezeten.een stuk beter in ieder geval.
dat weet ik, het was ook geen commentaar op jou
meer op, de een houdt van coone, de ander chris one 
Nooit zo'n fan geweest van die vage breaks in JOStracks. Climax in KN is wel aardig, maar vind deze release eigenlijk maar middelmatig.
Jammer van de hoge vocals in This Kinda Music, verder vind ik t wel een dikke plaat. Outro lijkt alleen wel weer wat veel op de outro van z'n andere platen.
This Kinda Music is uiteindelijk best leuk geworden. Komt een beetje rommelig over maar wel divers.
-
PHardtraxxer
- 56 posts member since 2011
- last seen Oct 2022
Met This Kinda Music is het best wel een divers release geworden, toch blijft voor mij Kaylee's Nightmare beter 
Volledig mee eenswrote:This Kinda Music is uiteindelijk best leuk geworden. Komt een beetje rommelig over maar wel divers.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Trolololwrote:View on YouTube
wrote:This Kinda Music is uiteindelijk best leuk geworden.
ZO!!! Baze tracks kerel ! Laat Zany maar met Kaylee's Nightmare openen op Qlimax

melodie van kaylee's nightmare is werkelijk waardeloos. this kinda music is een lekkere track.
Kaylee's Nightmare: heerlijke mid-intro
, break zit ook lekker sfeertje in maar dan vind ik de climax een beetje leeg/standaard/saai klinken jammer
This Kinda Music: dit is meer mijn ding, kan het niet precies uitleggen maar hij is erg lekker voor mijn gevoel
This Kinda Music: dit is meer mijn ding, kan het niet precies uitleggen maar hij is erg lekker voor mijn gevoel
This kinda music is gewoon mayday dream v2. Beetje inspiratieloos. Vind die vocals van aminam sowieso niet zo fijn om aan te horen.
Kaylee's Nightmare is daarentegen wel weer gruwelijk vet
Kaylee's Nightmare is daarentegen wel weer gruwelijk vet