De melodie in de climax is nog best lekker, maar die kicks eronder verpesten het echt 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Fire & SmokeYouTube
-
CHardtraxxer
- 550 posts member since 2016
- last seen Apr 2023
Godverdomme wat ontzettend kut dit, met name door de 'kicks'. Vocalen en melodie zijn nog wel geinig. JoS is echt afgezakt naar een bedenkelijk niveau....
Na Das Weite Land is het minder gegaan. Tracks als Dysthopia en Another Ghost Story waren zijn laatste écht vette tracks.
wrote:Dit is een matig idee dat heel matig uitgevoerd is als je het mij vraagt...
Geen idee wat dit moet voorstellen.... had daar gewoon de Zany kick die hij in het begin gebruikte onder gezet en het was een prima plaatje. Nu klinkt het steeds alsof ik honden hoor blaffen met een grom eronder.
Het zijn inderdaad die lelijke knauw kicks die de plaat totaal verpesten want de melodie vind ik wel lekker, ook tof dat ie wordt doorgetrokken
Maar he die rauw billy's gaan hier hard op natuurlijk dus wat weten wij ervan
Maar he die rauw billy's gaan hier hard op natuurlijk dus wat weten wij ervan
wrote:wrote:Wat een lelijke kicks. Denk oprecht dat het met een normale kick best een prima nummertje had kunnen zijn.
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Horen jullie die kicks ook de hele tijd 'au' zeggen? 
Waarom laat Roughstate dit releasen op hun label?
Haha jezus wat een belachelijk lelijke track zeg. Die kicks... Zonde dat hij zo afgezakt is, maar niks aan te doen. Gelukkig zetten Prefix & Density zijn oudere stijl wel door.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Ook maar even geluisterd om te checken of die kicks echt zo belachelijk zijn als dat men hier beweert..
... en ja ik kan het ook niet anders dan eens zijn met de rest, die blafjes zijn echt om te janken. Doodzonde, want die melodie vind ik best vet.
... en ja ik kan het ook niet anders dan eens zijn met de rest, die blafjes zijn echt om te janken. Doodzonde, want die melodie vind ik best vet.
Dit vind ik nou echt jammer 
Ik kon JoS altijd wel waarderen, maar de kicks bij deze track zijn gewoon niks. Imo de enige smet op deze track, maar wel de belangrijkste.
Ik kon JoS altijd wel waarderen, maar de kicks bij deze track zijn gewoon niks. Imo de enige smet op deze track, maar wel de belangrijkste.