Het is wel een apart stijltje maar ik moet nog ff kijken of ik het wel wat vind 
Kan niet wachten!
+1wrote:Wanneer komt deze nou uit?
Kan niet wachten!
Dit soort topics zonder release date zijn echt nutteloos om toe te voegen.wrote:welke Fusion word dit dan?
Jij bent wel nuttig zeker.wrote:Dit soort topics zonder release date zijn echt nutteloos om toe te voegen.wrote:welke Fusion word dit dan?
Als je samen met je vrouw een kind krijgt, dan zeg je het toch ook wel.wrote:Dit soort topics zonder release date zijn echt nutteloos om toe te voegen.wrote:welke Fusion word dit dan?
Haha! wereldswrote:Als je samen met je vrouw een kind krijgt, dan zeg je het toch ook wel.wrote:Dit soort topics zonder release date zijn echt nutteloos om toe te voegen.wrote:welke Fusion word dit dan?En niet pas als je weet wanneer je uitgerekend bent.
Haha scherpwrote:Als je samen met je vrouw een kind krijgt, dan zeg je het toch ook wel.wrote:Dit soort topics zonder release date zijn echt nutteloos om toe te voegen.wrote:welke Fusion word dit dan?En niet pas als je weet wanneer je uitgerekend bent.
Ik niet. Ik vind dat er zo genoeg info is om een topic te openenwrote:Ik geef opperhoofd wel gelijk hier in
Ja tuurlijk maar je hebt natuurlijk mensen die niet kunnen wachten op de datum haha!wrote:Ik niet. Ik vind dat er zo genoeg info is om een topic te openenwrote:Ik geef opperhoofd wel gelijk hier in
Tsja die mensen blijven er altijd. Ze moeten maar een beetje geduld hebben, of het nummer niet zo vaak luisteren voor de release datewrote: Ja tuurlijk maar je hebt natuurlijk mensen die niet kunnen wachten op de datum haha!
Haha en laat dat nu net het probleem zijnwrote:Ze moeten maar een beetje geduld hebben, of het nummer niet zo vaak luisteren voor de release date
Een topic over een release zie ik niet alleen maar als een manier om te weten wanneer de track uitkomt. Het is ook fijn om te discussieren over een track. Anders wordt dat maar kris-kras over het forum heen gedaan.wrote:Dit soort topics zonder release date zijn echt nutteloos om toe te voegen.wrote:welke Fusion word dit dan?
Weten we niet, komt vanzelf wel.wrote:wordt dit dan de FUSION083 of niet??
Elke maandag komt toch iets bij Fusion?wrote:Komt morgen niks.
Kennelijk niet.wrote:Elke maandag komt toch iets bij Fusion?wrote:Komt morgen niks.