Die skip kan je net zo goed binnen een minuutje zelf weghalen met audacity. Ook gedaan met Immortal toen, niks meer van te horen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 8 tracks
Jack of Sound - A Ghost Story / You're Next (FUSION089)
- Label
- Fusion Records
- Catalogue number
- FUSION089
- 01You're Next (Original Mix)
- 02You're Next (Original Edit)
- 03You're Next (Instrumental Mix)
- 04You're Next (Instrumental Edit)
- 05You're Next (Dub Mix)
- 06You're Next (Dub Edit)
- 07A Ghost Story (Original Mix)
- 08A Ghost Story (Original Edit)
Zou ook kunnen, toch wacht ik even op de fix vanuit de webshops zelf.
wrote:@JackOfSound: Kun jij laten weten wanneer de skip eruit is? Dan haal ik hem zodra die gefixt is.
zal ik doen!
Idd, anders is het bestand ook weer 2x gecomprimeerd - is jammer.wrote:Zou ook kunnen, toch wacht ik even op de fix vanuit de webshops zelf.
Super!wrote:wrote:@JackOfSound: Kun jij laten weten wanneer de skip eruit is? Dan haal ik hem zodra die gefixt is.
zal ik doen!
Onder andere daarom ja. Ik zit graag zo min mogelijk aan mijn muziek.wrote: Idd, anders is het bestand ook weer 2x gecomprimeerd - is jammer.
sow die van sys-x zin erg nice en van fusion 086,087,089 ook erg nicewrote:The Chaser van Harderstate maakt nu de albumart voor Sys-X en Fusion, tenminste dat heeft hij gedaan voor de laatste paar releases:wrote:vette artMogen ze vaker doen
http://www.flickr.com/photos/scooteru96/
Zit You're Next nu te luisteren, waar gaat de bass heen tijdens de climax?
net als bij ghost story, de melodie komt er boven uitwrote:Zit You're Next nu te luisteren, waar gaat de bass heen tijdens de climax?
helaas
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Yay! Eindelijk te koop
.
-
H
- 7 posts member since 2010
- last seen Feb 2012
Pff wat een plaat zeg. Ben benieuwd welke plaat You're Next nog gaat overtreffen dit jaar wat mij betreft. Die outro is gewoon belachelijk 
En volgens mij basst ie toch best of ligt dat aan mij? Live gaat ie er goed hard op in elk geval.
Vet vet vet meer kan ik er niet van zeggen hahaha Blij dat ie eindelijk uit is
En volgens mij basst ie toch best of ligt dat aan mij? Live gaat ie er goed hard op in elk geval.
Vet vet vet meer kan ik er niet van zeggen hahaha Blij dat ie eindelijk uit is
wrote:wrote:A ghost story is echt een dik nummer
De bass in You're Next is absurd laag, de gemiddelde geluidsinstallatie trekt die frequentie niet ofzo. Tenminste, mijn stereo is echt niet de minste en pakt meestal alles vrij zuiver, maar kicks die erg laag gaan haalt ie weinig bass uit 
Ik hoor hem wel, maar inderdaad, zit niet heel veel midbass in.wrote:De bass in You're Next is absurd laag, de gemiddelde geluidsinstallatie trekt die frequentie niet ofzo. Tenminste, mijn stereo is echt niet de minste en pakt meestal alles vrij zuiver, maar kicks die erg laag gaan haalt ie weinig bass uit
En dan komt de outro... dat maakt alles weer goed.
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Held! Vroegah altijd leuke mash-ups gemaakt en nu vette nummers
!
heerlijke release! you're next vooral. a ghost story moet ik nog beter luisteren!
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
juist heel vet om te horen als je wel genoeg laag hebt, hele lage bass dreunt echt op je lichaam, past er heerlijk bij.wrote:De bass in You're Next is absurd laag, de gemiddelde geluidsinstallatie trekt die frequentie niet ofzo. Tenminste, mijn stereo is echt niet de minste en pakt meestal alles vrij zuiver, maar kicks die erg laag gaan haalt ie weinig bass uit
Zonde dat je dat dan thuis moet missen, maargoed daar haje feestjes ook voor he
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dit duswrote:Gekocht. Heerlijk dit!![]()
![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Net binnengehaald, wel jammer van die hapert in A Ghost Story.
Is al gefixtwrote:Net binnengehaald, wel jammer van die hapert in A Ghost Story.
-> Deze release.
Vind het vet hoe je de vocals verwerkt hebt en knap dat je echt die sfeer ook weet neer te zetten 
Zeker weten? Dan ga ik hem namelijk ook even aanschaffen!wrote:Is al gefixtwrote:Net binnengehaald, wel jammer van die hapert in A Ghost Story..