Haha, klinkt op een rare manier een beetje als een beschrijving van een FEBO kroket ofzo.wrote:geweldige euforie met een heerlijke melodie gevuld met een lompe kick!
Ben het trouwens wel met je eens.
Haha, klinkt op een rare manier een beetje als een beschrijving van een FEBO kroket ofzo.wrote:geweldige euforie met een heerlijke melodie gevuld met een lompe kick!
Nu ik het zo nalees.. hahawrote:Haha, klinkt op een rare manier een beetje als een beschrijving van een FEBO kroket ofzo.wrote:geweldige euforie met een heerlijke melodie gevuld met een lompe kick!
Ben het trouwens wel met je eens.
Hey everybody, I don't know an exact date for my release, its very busy at the Fusion office but we're working on it!
wrote:Het mooie is dat hij in ieder geval behulpzaam is, als je hem even een berichtje stuurt via youtube of wat dan ook antwoord die gewoon, daar heb je iig wat aan!
And now we play the waiting game.
Ja dit vind ik ook!wrote:Jack zit hier ook, vind ik een voorbeeld voor hoe dj's communiceren met hun fans. Goede zaak! (net als Thera, Dizzorder, Coone, Gecko, Etc..) Vind dat je niet alleen op Facebook, Twittert, Hyves vragen moet beantwoorden maar ook op grote fora. FusionBV forum vind ik dan ook een perfecte utivinding.
Vind ik dan echt geweldigit has just been uploaded on the fusion youtube channel!
Reken maar dat er genoeg artiesten zijn die Hardtraxx monitoren, maar gewoon onzichtbaar blijvenwrote:Jack zit hier ook, vind ik een voorbeeld voor hoe dj's communiceren met hun fans. Goede zaak! (net als Thera, Dizzorder, Coone, Gecko, Etc..) Vind dat je niet alleen op Facebook, Twittert, Hyves vragen moet beantwoorden maar ook op grote fora. FusionBV forum vind ik dan ook een perfecte utivinding.
Van JowanIt will be a release in January..
We don't release anymore tracks after Monday due to X-Mas and "end-of-year calculations"
So please be patient and wait a few weeks longer![]()
wrote:Van JowanIt will be a release in January..
We don't release anymore tracks after Monday due to X-Mas and "end-of-year calculations"
Lol word toch genoeg gereleased rond kerst en oud en nieuw enzowrote:wrote:Van JowanIt will be a release in January..
Ik wacht al zo lang op deze release
![]()
2 platen die een geweldige sfeer hebben, hele sterke vocals en allebei hebben ze ook een héle dikke outro
Had die me gestuurd via Hyves, dus kan nu niet meer lang duren!Hey man!
morgen ga ik naar de Fusion studios om de laatste afmixdingetjes te doen, waarschijnlijk krijg ik em dan wel af en dan zal het niet lang meer duren voordat ie gereleased wordt![]()
Gok maar van niet, is net afwrote:dat ze die remix van frequency er maar bijdoen, als goedmakertje voor het lange wachten