van da tweekaz gaat nog maar die andere 2 
deze release is waardeloos
die van da tweekaz is het leukste
Was ook niet zozeer m'n punt. Maar als een remix van een klassieker gewoonweg kut is, waar de fack om doe je het dan..wrote:Alsof het verbeteren van een track het doel van remixen is?wrote:Exact dit.Blijf nou verdomme eens van epische platen af als je er niks aan kan verbeteren. En al helemaal als je al geen degelijke kicks kan maken.
Inderdaad, dat vraag ik me ook al af. Hetzelfde vraag ik me al af als ik in het topic van "Take Me There / Our Music" kijk.wrote:Vraag me af hoeveel iedereen hier mee loopt en hoeveel er daadwerkelijk niks aan vinden
Draai dan gewoon het origineelwrote:Psyko Punkz remix is nog wel leuk. Ik knip wel de melodie eruit zodat het gewoon een tooltje wordt. De rest is inderdaad vrij dramatisch.
Oke, ik snap je punt. Ben het daar ook wel mee eens.wrote:Was ook niet zozeer m'n punt. Maar als een remix van een klassieker gewoonweg kut is, waar de fack om doe je het dan..Tuurlijk geef je je eigen draai aan een remix, maar stuk voor stuk zijn dit 'gewoon weer wat standaard 13/12 platen' die op de vocalen en sommige samples na weer helemaal NIKS met het origineel te maken hebben.