Last edited by TheSoundOfHardstylez on 03 Apr 2012 18:02, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- Isaac - Go Insane (Coone Remix)YouTube
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Zal wel een Isaac Remix EP komen ofzo.
waarom niet? wordt toch niet meer op een hardstyle feest gedraaid of het moet een early setje zijn, en ik vind deze zo op het eerste gehoor helemaal niet slecht klinken.wrote:Alsjeblieft niet
wel ff wachten op HQ voor ik een definitief oordeel geef
Gaan ze bij DWX nu alle Isaac-klassiekertjes remixen?
What's next? Tweekaz remix van 'Face down, ass up'?
What's next? Tweekaz remix van 'Face down, ass up'?
Zal wel een welkoms EP voor isaac bij dwx worden. Idee is leuk
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Ik zie die Coone al zitten in z'n studio; Hee volgens mij klinkt dit wel echt super vet men 
hahahahawrote:Ik zie die Coone al zitten in z'n studio; Hee volgens mij klinkt dit wel echt super vet men
DWX
News: We are working on a "Welcome Isaac EP". Remixes by Psyko Punkz, Coone and Da Tweekaz! More info and previews, soon...

News: We are working on a "Welcome Isaac EP". Remixes by Psyko Punkz, Coone and Da Tweekaz! More info and previews, soon...
Kan wel eens de slechtste release ooit worden van alle grotere labels.
idd nooit klassiekers remixen eigenlijkwrote:Kan wel eens de slechtste release ooit worden van alle grotere labels.
ditwrote:idd nooit klassiekers remixen eigenlijkwrote:Kan wel eens de slechtste release ooit worden van alle grotere labels.
Welkom bij ons label Isaac, als verrassing hebben we drie van je grootste hits verziekt. 
het is wel makkelijk om direct weer coone, pp & isaac te bashen.
maar ik vind het echt nergens naar klinken tot nu toe.
maar ik vind het echt nergens naar klinken tot nu toe.
kan iemand mij uitleggen wat er mis is met dit nummer?
ik vind het best lekker klinken, niets mis mee
-
A
omdat alle hipsters dit niet koel vinden op hun oude plaatjes die ze kennen en vroeger erggg goed waswrote:kan iemand mij uitleggen wat er mis is met dit nummer?
ik vind ook niet verkeerd klinken wacht wel op betere qualiteit...
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Eehh ik vind de plaat niet mooi omdat dat smaak is, heeft niks met een oud plaatje te maken die beter was ofzowrote:omdat alle hipsters dit niet koel vinden op hun oude plaatjes die ze kennen en vroeger erggg goed waswrote:kan iemand mij uitleggen wat er mis is met dit nummer?
-
A
mss niet jij, maar veel mensen doen hier bij elke remix maar alsof het heiligschennis is zonder ook maar te luisteren/goeie kwaliteit te hore...wrote:Eehh ik vind de plaat niet mooi omdat dat smaak is, heeft niks met een oud plaatje te maken die beter was ofzowrote:omdat alle hipsters dit niet koel vinden op hun oude plaatjes die ze kennen en vroeger erggg goed waswrote:kan iemand mij uitleggen wat er mis is met dit nummer?
Sorry, Coone is sowieso bijna lange na niet van het niveau van deze plaat. Hij heeft er weer dertien in een dozijn mainstream meuk van gemaakt. Alleen de reverse in de intro klinkt wel redelijk.
-
THardtraxxer
- 245 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
ik oordeel niet tot de HQ 
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
Slimste comment van heel de thread..wrote:ik oordeel niet tot de HQ
Haha, ik kan blijven lachen om mensen die denken hun mening te kunnen verpakken als een feit.wrote:Sorry, Coone is sowieso bijna lange na niet van het niveau van deze plaat. Hij heeft er weer dertien in een dozijn mainstream meuk van gemaakt. Alleen de reverse in de intro klinkt wel redelijk.