Wat heeft The Machine hier mee te maken?wrote:Van mij mogen ze isaac wel van x-rate af kicken en the machine het werk laten doen.
Isaac hoort met dit echt meer op scantraxx.
Boutplaat, the cheesy, melody kan ermee door maar zet er dan ook een kick met wat drive onder.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Isaac & D-Block & S-te-fan - Speed Of Sound (XRATE015)
- Label
- X-Rate
- Catalogue number
- XRATE015
-
D
ik ookwrote:sluit me hierbij aanwrote:Zonder die vocals en die break en met iets meer power in de kicks was het nog wat geweest, maar zo vind ik het niks.
Hij kan x-rate en sys-x niet eens uit elkaar houdenwrote:Wat heeft The Machine hier mee te maken?wrote:Van mij mogen ze isaac wel van x-rate af kicken en the machine het werk laten doen.
Boutplaat, the cheesy, melody kan ermee door maar zet er dan ook een kick met wat drive onder.
Iddwrote:Hij kan x-rate en sys-x niet eens uit elkaar houdenwrote:Wat heeft The Machine hier mee te maken?wrote:Van mij mogen ze isaac wel van x-rate af kicken en the machine het werk laten doen.
ON: Vind dit toch echt wel een heel fijn nummertje, echt zo'n zomernummer. Toch vind ik ze veel te wisselvallig produceren.
die break doet me echt denken aan Evil inside me idd! Ik vind deze melodie standaard voor de Dbstf nummers van tegenwoordig. Live zou ik er op los kunnen gaan, maar nu zit ik hier niet echt op te wachten. Er mist een hele hoop drive, en vooral in de climax...
Foutje, lag aan het tijdstip
punt nog wel dat isaac meer op baldtraxx hoort met dit.
Waarom? Als hij graag zijn eigen labeltje wil hebben..wrote:Foutje, lag aan het tijdstip![]()
Ik zeg alleen dat hij er meer bij hoort daar met zon stijltje, niet dat hij er heen moet.
Geldt alleen voor speed of sound want de normale xrate releases zijn toch wel iets ander kaliber als je het mij vraagt.wrote:Ik zeg alleen dat hij er meer bij hoort daar met zon stijltje, niet dat hij er heen moet.
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
beter stopt die man met producen.
dit is helemaal niks..
maak dan maar weer tracks met een Early tintje
dit is helemaal niks..
maak dan maar weer tracks met een Early tintje
Lekkere opwarmer dit man, zo aan het begin van de avond...
Jammer dat de kick niet wat harder is in de climax!
Jammer dat de kick niet wat harder is in de climax!
Dit is echt totaal niks voor mij.
Vind de de vocals:
de climax te slap
en de melodie nogal cheesy
Vind de de vocals:
de climax te slap
en de melodie nogal cheesy
Lijkt er qua sounds wel een beetje op, maar zit verder toch wel genoeg verschil inwrote:Intro = Showtek - We Speak Music!!
Ik vind het niet-hardstyle gedeelte van deze track (de break) eigenlijk nog het beste, voor de rest vind ik het allemaal matig klinken (saaie energieloze intro, random melodie met slappe kicks)
Geef mij maar iets als 'Over the Edge' en 'Waiting For'. 
Komt iemand die melo en climax ook niet bij iemand bekend voor? 
Precies dezelfde akkoorden als Music made addict. En de outro van madhouse heeft ook deze melo.wrote:Komt iemand die melo en climax ook niet bij iemand bekend voor?
Ah oke, tnxwrote:Precies dezelfde akkoorden als Music made addict. En de outro van madhouse heeft ook deze melo.wrote:Komt iemand die melo en climax ook niet bij iemand bekend voor?
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Meezingen met hardstyle... juist.wrote:Minder goed als hun andere nieuwe plate ..
Maar Live wel gewoon meezingen zonder nadenken:D
Daarom vind ik dit een kutplaat. Verder ook gewoon 13 in een dozijn.
En WTF is daar mis mee ?wrote:Meezingen met hardstyle... juist.wrote:Minder goed als hun andere nieuwe plate ..
Is niet stoer, en dan ben je geen echte liefhebber.wrote:En WTF is daar mis mee ?wrote:Meezingen met hardstyle... juist.wrote:Minder goed als hun andere nieuwe plate ..
:')
Inderdaad, meezingen op de main van Defqon of Qlimax is waar ik voor leef!!111wrote:En WTF is daar mis mee ?wrote:Meezingen met hardstyle... juist.wrote:Minder goed als hun andere nieuwe plate ..
fts.