Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Isaac - Bring The Club Down (XRATE-017)

Label
X-Rate
Catalogue number
XRATE-017
  1. 01Bring The Club Down
  2. 02Bring The Club Down (Organ Donors Remix)
M
Hardtraxxer
403 posts member since 2010
last seen Dec 2014
Isaac - Bring The Club Down (XRATE-017)

Label: X-Rate

WEB release: T.B.A

A1. Bring The Club Down
A2. Bring The Club Down (Organ Donors Remix)

Samples:
View on YouTube

View on YouTube

Bron: BRON

zie album art
Last edited by markextrae on 22 Sep 2011 20:12, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Die vocal is zo kut gedaan :sick:
En verder boeit de track me ook niet. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
View on YouTube

Weer zoon saai en inspiratieloos plaatje :thumbdown:
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Intro is goed, Mid-intro is SLECHT, qlimax kan ermee door, maar die vocals zijn verlept vind ik xd
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
dbstf maken zijn tracks geloof ik, dus dan is hetn iet zo gek dat het achteruit gaat, of iig.. het lijkt allemaal wel erg veel op dbstf
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
radouan wrote:Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...
Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
p-stylez wrote:dbstf maken zijn tracks geloof ik, dus dan is hetn iet zo gek dat het achteruit gaat, of iig.. het lijkt allemaal wel erg veel op dbstf
Kom eerst maar eens met een bronnetje wil je dit soort teksten in de lucht slingeren. Ik kan me nog een studio herinneren namelijk:

Image
Hardtraxx Elite
2372 posts member since 2010
GT500eleanor wrote:
radouan wrote:Isaac gaat de laatste tijd enorm achteruit.. (net zoals de andere oude rot in het vak: The Prophet)
Jammer...
Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder
Isaac is ook niet meer de jongste, dus slecht argument.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Khadber wrote:
p-stylez wrote:dbstf maken zijn tracks geloof ik, dus dan is hetn iet zo gek dat het achteruit gaat, of iig.. het lijkt allemaal wel erg veel op dbstf
Kom eerst maar eens met een bronnetje wil je dit soort teksten in de lucht slingeren. Ik kan me nog een studio herinneren namelijk:

*PLAATJE*
Volgens mij staat er.. (Geloof ik?) dus niets geen bron, het is gewoon waar dat sinds dat isaac meer met DBSTF omgaat, dus collabs enzo.. dat het gewoon ver, ver, ver achteruit is gegaan, en het lijkt allemaal wel heel erg op DBSTF, of DBSTF lijkt op isaac, het is maar net hoe je het wilt bekijken, voor mij zijn ze beide iig niet mer interessant
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
GT500eleanor wrote:
Jammer...
Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.
Dit is toch wel 1 van de debielste argumenten die ik heb gezien hier.
Oh goddd wat mis ik die smiley hier toch
J
Kan er mee door.
R
Bitches was tienduizend keer beter! :/
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Nee net als 016 niks aan :/
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
Mag ik trouwens nog opmerken dat wat op 01:00 nog een grotere faal is dan hardstyle dictonary
Hardtraxx Addict
1008 posts member since 2010
last seen Apr 2015
Ik werd toch nog positief verrast door de climax, mid intro enigzins apart (lees kut)
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
p-stylez wrote:Mag ik trouwens nog opmerken dat wat op 01:00 nog een grotere faal is dan hardstyle dictonary
Echt man die vocal slaat echt alles, zo enorm kut ik krijg er hoofdpijn van :sick:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
GT500eleanor wrote: Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.
Ja en dan? Moeten wij maar alles slikken wat hij produceert. Geef nou eens inhoudelijk commentaar en hou de man erachter erbuiten. Kan mij het schelen of dat ie 20 of 90 is, of paars.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Die vocal is echt dramatisch slecht en de climax is zo standaard als maar kan :thumbdown:
Hardtraxxer
90 posts member since 2010
last seen Mar 2012
nee!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wat is hier nou zo slecht aan? Ik vind dit echt een leuk mainstream-plaatje :) Simpel maar doeltreffend zoals de meeste nummers van Isaac. Niet z'n beste maar zeker wel beter dan Speed of Sound of Throw A Diva ofzo...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nee, spreekt me niet echt aan :/
Perfect lied om ff naar de bar te lopen voor wat te drinken :P
G
Hardtraxxer
552 posts member since 2011
last seen Apr 2012
TiMOTHYb wrote:
GT500eleanor wrote: Houdt The Prophet erbuiten! Hij wordt ook een dagje ouder en hij heeft gwn een aparte smaak qua producen! Dat is beter, want hij durft creatief te zijn.
Ja en dan? Moeten wij maar alles slikken wat hij produceert. Geef nou eens inhoudelijk commentaar en hou de man erachter erbuiten. Kan mij het schelen of dat ie 20 of 90 is, of paars.
Nee, als je de manier van produceren niet leuk vindt, geef dan niet de man achter de productie de schuld, maar je eigen smaak qua muziek.
D
bah die vocals :sick:
Isaac moet of weer early hardcore of early hardstyle maken maar zijn hardstyle van tegenwoordig is echt dermaten slecht!
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Dacht toen ik de vocals hoorde als eerst aan Boom Boom Pow van Black Eyed Peas. xd

De eerste 1 minuut en 50 seconde vind ik uitermate geschikt voor een slaapliedje, daarna is het nog best leuk om naar te luisteren. Ga verder niet te veel punten noemen om dit af te kraken want dit is gewoon Isaac zijn stijltje die mij niet zo ligt.