Nee de qlub mix doet me niks. Niet mijn style!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
ik vind deze erg lekker!
beter als a kant imo
Té vet dat dit soort dingen nog gemaakt worden.
Isaaaaaac

Isaaaaaac
+1wrote:Té vet dat dit soort dingen nog gemaakt worden.
Isaaaaaac![]()
Nummer heeft veel weg van Dustin Zahn - Stranger To Stability (Len Faki Podium mix), een nummer dat hij vaak gebruikt in zijn setjes als intro
Stranger to Stability, dat was echt precies waar ik ook gelijk aan dacht toen ik de eerste minuut beluisterde
! En de opbouw in de breaks zijn ook net zo tof.
'T is eigenlijk een beetje early hardstyle en techno ofzo. Maar echt supervet. Ik hoop dat Isaac (of andere producers) hier nog meer van gaan maken.
'T is eigenlijk een beetje early hardstyle en techno ofzo. Maar echt supervet. Ik hoop dat Isaac (of andere producers) hier nog meer van gaan maken.
Waarom zou ik meer zeggen als alles wat ik wil zeggen al boven me beschreven is 
Heerlijke B-kant, maakt de release opeens heeeel interessant!
Vind het ook een vet plaatje. Keer wat anders! Leuk ook voor een overgang van house/electro naar hardtrance of early. Als je meer van deze shit wilt moet je naar Isaac op de White gaan op Defqon...wrote:Stranger to Stability, dat was echt precies waar ik ook gelijk aan dacht toen ik de eerste minuut beluisterde! En de opbouw in de breaks zijn ook net zo tof.
Lekker nummer...zeker met die vocals en die kick!
Melodietje is verder wel grappig maar niet bijzonder.
Melodietje is verder wel grappig maar niet bijzonder.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
qlub underground mix 
die qlub underground mix doet me echt denken aan de opening van qlimax dit jaar...megalekkere track ! 
Ik vind de B kant nog beter dan de A kant alleen al door de originaliteit, Isaac
1 van mijn helden. 
Die Qlub Underground mix is best lekker als opener van een set denk ik! 
Ik had graag de Underground Remix op de Defqon CD gezien.
Volgens Isaac op Defqon.1 komt deze maandag als webrelease uit.
Dit nummer ga ik zeker vaak draaien 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
wrote:WEB is uit
I love all Bitches
Love the vocals
Heb hem wel 4x gehoord op Defqon!
Maar is niet kapot te draaien!

Heb hem wel 4x gehoord op Defqon!
Maar is niet kapot te draaien!
Wat heeft Isaac toch een heerlijk verslavend stijl van muziek maken! 
I LOVE ALL BITCHES!
I LOVE ALL BITCHES!
Ik ook echt fucking vaak. Begint na een tijdje wel een beetje te vervelen vooral door die irritante vocals.wrote: Heb hem wel 4x gehoord op Defqon!
Qlub Underground - mix is echter helemaal te gek! Die ga ik zeker halen.
Het Origineel vind ik ruk, maar die undergroud mix is wel lekker. Ik houd um als optie om een CD te vullen 
I love round, DJ, horny, midget bitches 
-
K
- 5 posts member since 2010
- last seen Mar 2011
I love all bitchess