Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
Ironite kan best een toffe artiest worden, hij moet alleen nog een beetje z'n eigen stijl vinden. Moet vaak aan andere artiesten denken bij z'n nummers. En gebruikt hij dezelfde vocalist als B-Front?
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Heeft wel iets weg van B-Front, maar klinkt wel dik ! 
Klinkt niet verkeerd. Goede, duistere melodie en die screeches zijn vet. Moest bij de outro wel gelijk denken aan RR.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Lekkere diepe kicks.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ja net zo vet als Ghost Tales 
Vocals zijn volgens mij van iemand van Hardtraxx, die heeft ze toen ook voor b-front gemaakt, of iig b-front had ze gebruikt.wrote:Ironite kan best een toffe artiest worden, hij moet alleen nog een beetje z'n eigen stijl vinden. Moet vaak aan andere artiesten denken bij z'n nummers. En gebruikt hij dezelfde vocalist als B-Front?
Met alle respect, maar er lopen al mensen te zeuren dat de stijl van Tartaros op die van B-Front lijkt.. dit nummer IS gewoon de stijl van B-Front, inclusief de vocalen die exact dezelfde toon hebben als Inner Creativity 
Het klinkt wel heel erg dik, en Ironite is wel echt een talentvolle producer, maar ik mis toch wel een eigen stijltje bij hem.. Zo klonk Ghost Tales weer als een RR-plaat..
Het klinkt wel heel erg dik, en Ironite is wel echt een talentvolle producer, maar ik mis toch wel een eigen stijltje bij hem.. Zo klonk Ghost Tales weer als een RR-plaat..
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Klinkt vet.