gootk 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Intractable One - Get Out Of The Kitchen (AVIO127)
- Label
- AVIO Records
- Catalogue number
- AVIO127
- Get Out Of The KitchenYouTube
- HypercontractionYouTube
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
SHardtraxx Newbie
- 45 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Allebei supervet, vind hypercontraction meer drive hebben 
-
N

-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Get Out Of The Kitchen doet me niet zoveel, maar Hypercontraction is vet! 
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Get Out Of The Kitchen is echt baas 
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Inderdaad ja... hoe zit het daar nu eigenlijk mee? Zijn oorspronkelijke plan was toch het hele alfabet in 1 jaar? (vorig jaar)wrote:
-
S
Kerel heeft ook gewoon een leven denk ik zo.
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Producen verdient hij de kost mee toch? Dat zal zijn leven dan wel zijn denk ik zo...
-
I
Ik heb hem laatst gesproken en hij gaat gewoon verder met de alphabet sessions! Hij heeft nu 3 tracks klaar liggen, waaronder een met the machine. Hij released ze echter het liefst per 4, dus de komende release van alphaverb wordt dan ook een 4-tracker. Naar verwachting zal deze gereleased worden in juni of juli.wrote:Inderdaad ja... hoe zit het daar nu eigenlijk mee? Zijn oorspronkelijke plan was toch het hele alfabet in 1 jaar? (vorig jaar)wrote:
-
I
Ik denk dat hij op dit moment daar niet van kan rondkomenwrote:Producen verdient hij de kost mee toch? Dat zal zijn leven dan wel zijn denk ik zo...
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Daar was ik stiekem ook bang voor ja.. je hoort zo weinig meer van hem.wrote:Ik denk dat hij op dit moment daar niet van kan rondkomenwrote:Producen verdient hij de kost mee toch? Dat zal zijn leven dan wel zijn denk ik zo...
Leuk dat hij nog steeds er mee door gaat! En een collab met the Machine, ik zeg: Kom maar door
-
AHardtraxxer
- 466 posts member since 2011
- last seen Dec 2022
Godver, ik vind die Hypercontraction ook steeds lekkerder worden

-
S
Hij werkt gewoon als salesman bij DekaMarkt. Rondkomen van produceren/draaien doe je niet snel.wrote:Daar was ik stiekem ook bang voor ja.. je hoort zo weinig meer van hem.wrote:Ik denk dat hij op dit moment daar niet van kan rondkomenwrote:Producen verdient hij de kost mee toch? Dat zal zijn leven dan wel zijn denk ik zo...
Leuk dat hij nog steeds er mee door gaat! En een collab met the Machine, ik zeg: Kom maar door
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Ik ga in Apeldoorn naar school, en kom geregeld in de Deka, maar zien doe ik hem nooit.