Ik luister Argovia, Immeasurable Origination en Vrogger nog wel eens, ga zo door
Active topics in Tracks
Moderators
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Klinkt weer erg goed hoor! De mid-intro heeft een Vazard-achtige sound 
Ik luister Argovia, Immeasurable Origination en Vrogger nog wel eens, ga zo door
deze is zooo bazig! die sfeer in de track
en sound design is erg vet!
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Het eerste deel van de 2e climax 
Zeker weten. Infirium is sowieso echt ondergewaardeerd.
Ik werd even hoopvol van de bump, wacht hier echt al ruim een jaar opwrote:Deze moet echt uitkomen.
Deze reactie kreeg ik. Hoop echt dat het opschiet.wrote:Hey Joey,
Ik ben zeker van plan Then Before Once More nog uit te brengen. Ik moet alleen nog de tracks eromheen afmaken, zodat het samen een EP kan vormen. Het heeft alleen even geduurd, voordat ik een concept had wat naar mijn idee erbij zou passen. Maar daar zit nu aardig wat vooruitgang in, dus het zal nu niet al te lang meer duren.
In de zin van sfeervolle platen kan je zeker meer verwachten. Maar ik heb atm niet direct iets wat helemaal in de zelfde stijl is. Ik wissel liever een beetje af, maar als ik een keer een idee krijg voor een track wat in die stijl past, dan zal ik er zeker iets mee doen. smile-emoticon
Soundcloudje trouwens:
View on SoundCloud
Een EP is toch juist leuk als je een aantal totaal verschillende tracks hebt lijkt me?
Moet ie ook zelf weten natuurlijk, maar pleur hem een keer de deur uit zou ik zeggen. Grandioos nummer
gewoon weer kippenvel na het luisteren van die soundcloud link.
Moet ie ook zelf weten natuurlijk, maar pleur hem een keer de deur uit zou ik zeggen. Grandioos nummer
gewoon weer kippenvel na het luisteren van die soundcloud link.
Dit is inderdaad een meesterlijke plaat. Vergelijkbare tracks kunnen er voor mij niet genoeg komen vanuit hem. 
Ben ik het helemaal mee eens. Zonde om zolang te wachten met het uitbrengen van deze plaat, maar wel erg benieuwd naar de komende EP en het concept wat ie eromheen bedacht heeft.wrote:Een EP is toch juist leuk als je een aantal totaal verschillende tracks hebt lijkt me?