ik wil een hardcore remix!
oke :')wrote:CD net ff binnegehaald en klinkt best nicee![]()
TorrentzFTW
Source: astralmusic.com
oke :')wrote:CD net ff binnegehaald en klinkt best nicee![]()
TorrentzFTW
Pimpwrote:CD net ff binnegehaald en klinkt best nicee![]()
TorrentzFTW
Klopt... Als je kijkt naar KBPS liggen die van Frozen en On the Rise lager dan de rest! Ik denk dat ze dit bewust hebben gedaan..wrote:die tracks van Frontliner klinken echt qua kwaliteit veel slechter
Dom dan, als je er promo's op wil zetten doe ze dan ook niet in lagere kwaliteit.wrote:Klopt... Als je kijkt naar KBPS liggen die van Frozen en On the Rise lager dan de rest! Ik denk dat ze dit bewust hebben gedaan..wrote:die tracks van Frontliner klinken echt qua kwaliteit veel slechter
dat is altijd bij in qontrolwrote:Anthem werd echt grijs gedraait op IQ, werd er op een gegeven moment echt niet goed van :')
Heb em zo ongeveer 6 keer gehoord als ik het goed hebwrote:dat is altijd bij in qontrolwrote:Anthem werd echt grijs gedraait op IQ, werd er op een gegeven moment echt niet goed van :')
intro van de dj is inclusief climax van het anthem
terwijl ik in igi geen 1 keer het anthem egt heb gehoord
iddwrote:Dat zegt ie net. Dat zijn de intro's van dj's.
dat komt omdat er geen hardcore anthem van iswrote:iddwrote:Dat zegt ie net. Dat zijn de intro's van dj's.
wel jammer, want zon HS anthem intro past toch niet egt in de hardcore zalen...
Sprak jij mij aan inde IGI?wrote:nou ik heb hem volgesmij wel 3x gehoord terwijl die niet in de intro was
maarja.. gwoon doorbeuken
haha ja dat was ik rikwrote:Weet niet hoor, maar volgens mij zat ie niet in de intro bij de hardcore zalen.
Sprak jij mij aan inde IGI?wrote:nou ik heb hem volgesmij wel 3x gehoord terwijl die niet in de intro was
maarja.. gwoon doorbeuken