Vette sfeer, alleen zijn de screeches wel erg naar de achtergrond gedrukt. Eindelijk weer iets van Adaro terug in een G4H track, dat is sowieso al een pluspunt.
Active topics in Tracks
Moderators
- Warriors (Gunz For Hire Bootleg)YouTube
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
Wauw! Ik ben ook zeer tevreden dat ze nu zo snel met previews komen etc. Dat is wellis heel anders geweest met g4h. Dat ze maar zo door blijven gaan!
-
BHardtraxxer
- 728 posts member since 2011
- last seen Apr 2021
Hele gave track weer, haalt t net niet bij de uprising bootleg voor mij mede omdat ik die vocals zo ontzettend bruut vind. Blij dat bij deze de melodie in de climax meer op de voorgrond ligt en de screeches op de achtergrond waar dat bij uprising net andersom was. Overigens is de melodie volgens mij exact hetzelfde als die van uprising maar dan met n andere synth, correct me if im wrong.
Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw 
Ben oprecht benieuwd naar je mening als je ze dit weekend weer hebt gezien.wrote:Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Echt weer heel vet dit. 
Haha help me herinneren! Ik zou het absoluut meteen toegeven als ik enthousiast ben.wrote:Ben oprecht benieuwd naar je mening als je ze dit weekend weer hebt gezien.wrote:Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw
Vind het jammer dat ze een bootleg van deze hebben gemaakt 
You're wrong want het is de melodie van het origineelwrote:Hele gave track weer, haalt t net niet bij de uprising bootleg voor mij mede omdat ik die vocals zo ontzettend bruut vind. Blij dat bij deze de melodie in de climax meer op de voorgrond ligt en de screeches op de achtergrond waar dat bij uprising net andersom was. Overigens is de melodie volgens mij exact hetzelfde als die van uprising maar dan met n andere synth, correct me if im wrong.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dik. Als G4H zulke platen blijven maken ben ik fan.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Super vet! Hopelijke blijven ze op dit pad van wat meer melodieus
.
Je had inderdaad gelijk, wat hebben ze er weer een vette act van gemaakt. De nieuwe tracks klonken erg goed live!wrote:Haha help me herinneren! Ik zou het absoluut meteen toegeven als ik enthousiast ben.wrote:Ben oprecht benieuwd naar je mening als je ze dit weekend weer hebt gezien.wrote:Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw
Hopen dat deze net als Uprising nog eens free wordt. Hoewel deze met goed zoeken wel te vinden is.
Wat ik wel merk als ik de twee naast elkaar leg is dat de melodie echt een exacte kopie is van Uprising bootleg.
Wat ik wel merk als ik de twee naast elkaar leg is dat de melodie echt een exacte kopie is van Uprising bootleg.
^ Uprising is gewoon vrijgegeven een tijdje terug. Of je moet bedoelen dat de Warriors bootleg met goed zoeken wel te vinden is
Hopen dat deze net als Uprising nog eens free wordt. Hoewel deze met goed zoeken wel te vinden is.