Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Cover: Imagine Dragons - Warriors (Gunz For Hire Bootleg)
HS Unreleased Single

Imagine Dragons - Warriors (Gunz For Hire Bootleg)

Hardtraxx Addict
1360 posts member since 2014
last seen Aug 2022
Vette sfeer, alleen zijn de screeches wel erg naar de achtergrond gedrukt. Eindelijk weer iets van Adaro terug in een G4H track, dat is sowieso al een pluspunt.
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2014
last seen Nov 2015
Wauw! Ik ben ook zeer tevreden dat ze nu zo snel met previews komen etc. Dat is wellis heel anders geweest met g4h. Dat ze maar zo door blijven gaan!
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Geweldig. :love:
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Hele gave track weer, haalt t net niet bij de uprising bootleg voor mij mede omdat ik die vocals zo ontzettend bruut vind. Blij dat bij deze de melodie in de climax meer op de voorgrond ligt en de screeches op de achtergrond waar dat bij uprising net andersom was. Overigens is de melodie volgens mij exact hetzelfde als die van uprising maar dan met n andere synth, correct me if im wrong.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
online now
Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw :drool:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Rickzel wrote:Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw :drool:
Ben oprecht benieuwd naar je mening als je ze dit weekend weer hebt gezien.
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Echt weer heel vet dit. :love:
Hardtraxx Veteran
online now
RadicelArmy wrote:
Rickzel wrote:Heb in een paar topics behoorlijk lopen zeuren op Gunz for Hire, maar dit is echt een enorm goede track! Wauw :drool:
Haha help me herinneren! Ik zou het absoluut meteen toegeven als ik enthousiast ben. ;)
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
WAUW :loving:
Hardtraxxer
238 posts member since 2014
last seen Jan 2018
Vind het jammer dat ze een bootleg van deze hebben gemaakt :(
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Backstabber wrote:Hele gave track weer, haalt t net niet bij de uprising bootleg voor mij mede omdat ik die vocals zo ontzettend bruut vind. Blij dat bij deze de melodie in de climax meer op de voorgrond ligt en de screeches op de achtergrond waar dat bij uprising net andersom was. Overigens is de melodie volgens mij exact hetzelfde als die van uprising maar dan met n andere synth, correct me if im wrong.
You're wrong want het is de melodie van het origineel :) Dat ze deels overeen komen vind ik ook :)
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Dik. Als G4H zulke platen blijven maken ben ik fan.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Super vet! Hopelijke blijven ze op dit pad van wat meer melodieus :loving: .
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
:love: :love:
Hardtraxxer
201 posts member since 2013
:loving: ik kan soms zo genieten van dit soort vocals. Heerlijk gewoon. De climax is wel oke, maar door die vocals vond ik de track eigenlijk al ijzersterk. Misschien toch wat meer naar rockplaatjes zoeken.
Hardtraxx Veteran
online now
Rickzel wrote:
RadicelArmy wrote:
Haha help me herinneren! Ik zou het absoluut meteen toegeven als ik enthousiast ben. ;)
Je had inderdaad gelijk, wat hebben ze er weer een vette act van gemaakt. De nieuwe tracks klonken erg goed live!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hopen dat deze net als Uprising nog eens free wordt. Hoewel deze met goed zoeken wel te vinden is.

Wat ik wel merk als ik de twee naast elkaar leg is dat de melodie echt een exacte kopie is van Uprising bootleg.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
^ Uprising is gewoon vrijgegeven een tijdje terug. Of je moet bedoelen dat de Warriors bootleg met goed zoeken wel te vinden is
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Hopen dat deze net als Uprising nog eens free wordt. Hoewel deze met goed zoeken wel te vinden is.

Wat ik wel merk als ik de twee naast elkaar leg is dat de melodie echt een exacte kopie is van Uprising bootleg.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Ik zal maar geen taalkundige discussie starten, maar 'deze' kan in die zin ook gewoon prima naar Uprising refereren. Plus dat ik het eerlijk gezegd nogal sterk vind dat de Warriors Bootleg al ergens te vinden is in 320 op een of andere manier. Gr.