Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Josh & Wesz - Just A Dream? Zelfde vocalist als in world at peace. Alleen geen idee of zij zelf hun vocalen maken en bewerken.
Het komt mij allemaal zo bekend voor die kick en alles. Maar heb geen idee wie het kan zijn 
Klinkt wel erg goed
EDIT: Zou zomaar misschien een nieuwe van Heady zijn...
Klinkt wel erg goed
EDIT: Zou zomaar misschien een nieuwe van Heady zijn...
De kick doet me wel beetje aan sub zero project denken. Leuk nummertje wel, meer dan dat ook niet,
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Dit dus 100% niet.wrote: EDIT: Zou zomaar misschien een nieuwe van Heady zijn...
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Doet me echt niks
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Lijkt me ook niet, maar vind het niet een heel gekke gedachte. Er zijn tracks die écht niks gemeen hebben met HHZ z'n sound, hier voel ik hier en daar wel wat Heady in. Maar ook weer niet zo dat ik zou denken dat het echt Heady is. Wel apart deze plaat, kan hem totaal niet aan een bepaalde artiest linken.wrote:Dit dus 100% niet.wrote: EDIT: Zou zomaar misschien een nieuwe van Heady zijn...
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
mag toch hopen dat dit niet van headhunterz is, snap eigenlijk ook niet echt hoe je daarbij zou kunnen komen.
Van het stukje vocal krijg ik wel beetje een HH vibe
Was ook de eerste naam die bij mij naar boven kwamwrote:Ik krijg er behoorlijk een Requiem gevoel hierbij of zo. Met name bij die mid intro
Dit is wss de nieuwe van SZP en Headhunterz (Just a dream), maar dat is slechts mijn mening 
Iddwrote:Van het stukje vocal krijg ik wel beetje een HH vibe
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Haha kan je zoiets een mening noemen? Het is zo of het is niet zo.wrote:Dit is wss de nieuwe van SZP en Headhunterz (Just a dream), maar dat is slechts mijn mening
Iddwrote:Van het stukje vocal krijg ik wel beetje een HH vibe
Als dit van Headhunterz is, tattoo ik de vocalen van deze plaat op m'n reet.
-
RHardtraxxer
- 120 posts member since 2015
- last seen Jun 2022
Ik loop nog niet echt lekker warm voor dit nummer. De melodie is erg prettig, maar om de een of andere manier is de track als geheel hem net niet 
Precies