HS EP 2 tracks

High Voltage & B-Front - Everything Starts/Everything Changes (SYSX019)

Label
Sys-X
Catalogue number
SYSX019
Hardtraxx Veteran
last seen May 2023 10,779 postssince 2009
Khadber wrote:Yo, dat is snel dan! Morgen meteen kopen en gauw inmixen voor veldwerk.
Ik hoop dat ze om 00:00 beschikbaar zijn, ga er zelf namelijk op wachten maar Sound of The Machine was pas laat in de middag beschikbaar op de release date, dus het is afwachten.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 24,542 postssince 2008
Dakpan wrote:
Khadber wrote:Yo, dat is snel dan! Morgen meteen kopen en gauw inmixen voor veldwerk.
Ik hoop dat ze om 00:00 beschikbaar zijn, ga er zelf namelijk op wachten maar Sound of The Machine was pas laat in de middag beschikbaar op de release date, dus het is afwachten.
Zo strak hoeft het gelukkig ook weer niet (ik vertrek zondag pas), maar ik had niet verwacht dat ze hem zo kort na de aankondiging uit zouden geven. Props wat dat betreft.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago 6,677 postssince 2009
Slim van ze om hem meteen met de Emporium CD te releasen. Krijg je ook niet dat mensen hem overplayen en al zat zijn als de release eens een keer komt.
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012 1,379 postssince 2010
Khadber wrote:
Dakpan wrote:
Zo strak hoeft het gelukkig ook weer niet (ik vertrek zondag pas), maar ik had niet verwacht dat ze hem zo kort na de aankondiging uit zouden geven. Props wat dat betreft.
wat denk je van die no turning back remixes, die van High Voltage is nog niet gedraait en die van the machine e misschien 2x, die is ook al aangekondigt als Sys-X 020 ^^
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017 3,957 postssince 2010
Last edited by PierrePruuk on , edited 4 times in total.
Hardtraxxer
last seen Nov 2017 468 postssince 2009
Everything Changes is zo gruwelijk vet, overtreft voor mij Shiverz en haalt zeker het niveau van Under Attack! :worship:
Everything Starts is ook gewoon een ubervette plaat, melodisch maar toch beukend. Release van het jaar tot nu toe!
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013 1,084 postssince 2010
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2022 1,239 postssince 2010
Een orgasme, ook wel climax (hoogtepunt) of klaarkomen genoemd, is het uiteindelijke lichamelijke en geestelijke resultaat van een seksuele stimulering die door zowel de mannelijke als de vrouwelijke sekse wordt beleefd.
:drool: :love: :drool: :love:
P
Hardtraxx Veteran
Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............
Donateur
last seen Mar 2017 14,269 postssince 2009
PierrePruuk wrote:Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............
Ik ook ja. Vooral dat stukje break en de overgang naar de climax in Everything Changes... ik word er gewoon emotioneel van.

Hele dikke kanshebber op release van het jaar. Moeilijk goed dit!
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012 1,379 postssince 2010
dawasiknie wrote:
PierrePruuk wrote:Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............
Ik ook ja. Vooral dat stukje break en de overgang naar de climax in Everything Changes... ik word er gewoon emotioneel van.

Hele dikke kanshebber op release van het jaar. Moeilijk goed dit!
die choirs is everything changes op de achtergrond in de break :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025 10,235 postssince 2009
@ PierrePruuk, ik moest wel even lachen om die post :P xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago 3,689 postssince 2009
Jeeezus christus, wat een release :love:
Die melodie in Everything Starts is zo heerlijk.
In Everything Changes, die heerlijke break die dan overgaat in een climax met screeches die door merg en been gaan, en die die knallende 2e climax er nog achter, heeeeel vet! :bomb:
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020 8,220 postssince 2009
HQ is everything changes nog meer gekke werk dan in lq, de tering wat een track. Wel best saaie mid intro btw.
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2024 16,580 postssince 2009
Roebén wrote:Jeeezus christus, wat een release :love:
Die melodie in Everything Starts is zo heerlijk.
In Everything Changes, die heerlijke break die dan overgaat in een climax met screeches die door merg en been gaan, en die die knallende 2e climax er nog achter, heeeeel vet! :bomb:
Dit dus..zeker release,van het jaar voor,mij tot nu toe :worship:
Bierkoning
last seen Aug 2026 25,305 postssince 2010
PierrePruuk :lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Het zijn inderdaad echt prima tracks, maar hoe er hier over gesproken wordt..
A
Idd :P Imo sterke platen maar klaarkomen? :lol:
P
Hardtraxx Veteran
Khadber wrote:Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Ik durf mijn nek uit te steken en te zeggen dat Everything Changes 1 van de betere platen van de afgelopen jaren is. Tijd geleden dat ik zó van een track kon genieten.
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2013 1,937 postssince 2010
Tjezus wat knalt Everything Changes hard. :yay: :clap: :loving: :worship: :woot: :bomb:
B
Hardtraxxer
last seen Jul 2019 421 postssince 2010
Speechless.. NONDEJUU!! :bomb: :bomb: :bomb: :drool: :woot:
Hardtraxx Veteran
PierrePruuk wrote:
Khadber wrote:Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Ik durf mijn nek uit te steken en te zeggen dat Everything Changes 1 van de betere platen van de afgelopen jaren is. Tijd geleden dat ik zó van een track kon genieten.
Het is wat mij betreft ook een prima track hoor, maar echt 100% mega extreem klaarkomen release-van-het-jaar superduper toppiejoppie geniaal... You get the point.
Het valt me gewoon op. Eerst is track A supergeniaal geweldig om deze dood te draaien om vervolgens op track B te springen en door te gaan naar track C. Alsof er nooit meer een betere track gemaakt wordt.. Voor 3 maanden.

Begrijp me niet verkeerd, de tracks zijn inderdaad ijzersterk, maar hoe er hier over gedaan wordt vind ik vrij opvallend. Bovendien vind ik zelf andere tracks ook beter, maar dat is persoonlijke smaak.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020 8,220 postssince 2009
Inderdaad, persoonlijke smaak, je zegt het zelf al.

(wordt nog een lastig weekje met Son of Torture, Everything Changes & For the Gilrs
Donateur
last seen Mar 2017 14,269 postssince 2009
Nou idd, net zoals jij ook iets briljant vind waarvan ik denk "mwah" is het andersom evengoed een kwestie van smaak en of een nummer je raakt of niet.

Dit is gewoon kwaliteitswerk, en het raakt mijn gevoelige snaar. En niet alleen de mijne zo te zien.
Hardtraxxer
last seen Mar 2014 645 postssince 2010
PierrePruuk wrote:

mee eens.. gruwelijke plaat!!

Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 8 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago