Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

High Voltage & B-Front - Everything Starts/Everything Changes (SYSX019)

Label
Sys-X
Catalogue number
SYSX019
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:Yo, dat is snel dan! Morgen meteen kopen en gauw inmixen voor veldwerk.
Ik hoop dat ze om 00:00 beschikbaar zijn, ga er zelf namelijk op wachten maar Sound of The Machine was pas laat in de middag beschikbaar op de release date, dus het is afwachten.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:
Khadber wrote:Yo, dat is snel dan! Morgen meteen kopen en gauw inmixen voor veldwerk.
Ik hoop dat ze om 00:00 beschikbaar zijn, ga er zelf namelijk op wachten maar Sound of The Machine was pas laat in de middag beschikbaar op de release date, dus het is afwachten.
Zo strak hoeft het gelukkig ook weer niet (ik vertrek zondag pas), maar ik had niet verwacht dat ze hem zo kort na de aankondiging uit zouden geven. Props wat dat betreft.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Slim van ze om hem meteen met de Emporium CD te releasen. Krijg je ook niet dat mensen hem overplayen en al zat zijn als de release eens een keer komt.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Khadber wrote:
Dakpan wrote:
Zo strak hoeft het gelukkig ook weer niet (ik vertrek zondag pas), maar ik had niet verwacht dat ze hem zo kort na de aankondiging uit zouden geven. Props wat dat betreft.
wat denk je van die no turning back remixes, die van High Voltage is nog niet gedraait en die van the machine e misschien 2x, die is ook al aangekondigt als Sys-X 020 ^^
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Last edited by PierrePruuk on 26 May 2011 22:01, edited 4 times in total.
Hardtraxxer
468 posts member since 2009
last seen Nov 2017
Everything Changes is zo gruwelijk vet, overtreft voor mij Shiverz en haalt zeker het niveau van Under Attack! :worship:
Everything Starts is ook gewoon een ubervette plaat, melodisch maar toch beukend. Release van het jaar tot nu toe!
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Hardtraxx Addict
1239 posts member since 2010
last seen Nov 2022
Een orgasme, ook wel climax (hoogtepunt) of klaarkomen genoemd, is het uiteindelijke lichamelijke en geestelijke resultaat van een seksuele stimulering die door zowel de mannelijke als de vrouwelijke sekse wordt beleefd.
:drool: :love: :drool: :love:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
PierrePruuk wrote:Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............
Ik ook ja. Vooral dat stukje break en de overgang naar de climax in Everything Changes... ik word er gewoon emotioneel van.

Hele dikke kanshebber op release van het jaar. Moeilijk goed dit!
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
dawasiknie wrote:
PierrePruuk wrote:Ik heb nu beide previews 6 keer geluisterd en heb nog steeds vanaf de 1e seconde kippenvel............
Ik ook ja. Vooral dat stukje break en de overgang naar de climax in Everything Changes... ik word er gewoon emotioneel van.

Hele dikke kanshebber op release van het jaar. Moeilijk goed dit!
die choirs is everything changes op de achtergrond in de break :worship:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
@ PierrePruuk, ik moest wel even lachen om die post :P xd
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Jeeezus christus, wat een release :love:
Die melodie in Everything Starts is zo heerlijk.
In Everything Changes, die heerlijke break die dan overgaat in een climax met screeches die door merg en been gaan, en die die knallende 2e climax er nog achter, heeeeel vet! :bomb:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
HQ is everything changes nog meer gekke werk dan in lq, de tering wat een track. Wel best saaie mid intro btw.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Roebén wrote:Jeeezus christus, wat een release :love:
Die melodie in Everything Starts is zo heerlijk.
In Everything Changes, die heerlijke break die dan overgaat in een climax met screeches die door merg en been gaan, en die die knallende 2e climax er nog achter, heeeeel vet! :bomb:
Dit dus..zeker release,van het jaar voor,mij tot nu toe :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
PierrePruuk :lol: :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Het zijn inderdaad echt prima tracks, maar hoe er hier over gesproken wordt..
A
Idd :P Imo sterke platen maar klaarkomen? :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2017
Khadber wrote:Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Ik durf mijn nek uit te steken en te zeggen dat Everything Changes 1 van de betere platen van de afgelopen jaren is. Tijd geleden dat ik zó van een track kon genieten.
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Tjezus wat knalt Everything Changes hard. :yay: :clap: :loving: :worship: :woot: :bomb:
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Speechless.. NONDEJUU!! :bomb: :bomb: :bomb: :drool: :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
PierrePruuk wrote:
Khadber wrote:Ik hoor hier nu wel erg veel superlatieven in dit topic schieten.. Iets met voorbarig enzo.

Ik durf mijn nek uit te steken en te zeggen dat Everything Changes 1 van de betere platen van de afgelopen jaren is. Tijd geleden dat ik zó van een track kon genieten.
Het is wat mij betreft ook een prima track hoor, maar echt 100% mega extreem klaarkomen release-van-het-jaar superduper toppiejoppie geniaal... You get the point.
Het valt me gewoon op. Eerst is track A supergeniaal geweldig om deze dood te draaien om vervolgens op track B te springen en door te gaan naar track C. Alsof er nooit meer een betere track gemaakt wordt.. Voor 3 maanden.

Begrijp me niet verkeerd, de tracks zijn inderdaad ijzersterk, maar hoe er hier over gedaan wordt vind ik vrij opvallend. Bovendien vind ik zelf andere tracks ook beter, maar dat is persoonlijke smaak.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Inderdaad, persoonlijke smaak, je zegt het zelf al.

(wordt nog een lastig weekje met Son of Torture, Everything Changes & For the Gilrs
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Nou idd, net zoals jij ook iets briljant vind waarvan ik denk "mwah" is het andersom evengoed een kwestie van smaak en of een nummer je raakt of niet.

Dit is gewoon kwaliteitswerk, en het raakt mijn gevoelige snaar. En niet alleen de mijne zo te zien.
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
PierrePruuk wrote:

mee eens.. gruwelijke plaat!!