Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
-
E
Deze track heeft potentie.... ik wacht op de Hoge Kwaliteits versie... 
Vind het maar een slappe anti met slappe kicks.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ik vind het heerlijk klinken.
Hele vette sounds en veel drive!
De break zit ook erg vet in elkaar, dikke sfeer! Klinkt lekker en ik ben benieuwd naar de kicks in HQ! 
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ik vind 'm gruwelijk dik! Helemaal geen slappe kicks.
Plaat met dikke screetches. Ik had alleen de melodie wel terug willen horen in de 2e climax.
Plaat met dikke screetches. Ik had alleen de melodie wel terug willen horen in de 2e climax.
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Dit!wrote:Hele vette sounds en veel drive!De break zit ook erg vet in elkaar, dikke sfeer! Klinkt lekker en ik ben benieuwd naar de kicks in HQ!
Wow, heel lekker dit! Super vette anti!
Had meer van deze track verwacht. Als je had gezegd dat een minder grote producer hier achter zat had ik het ook geloofd. Maar ff wachten op hogere kwaliteit
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
Echt een hele gave track! Break is echt vet gedaan en geeft me kippenvel
Kicks komen heerlijk door en zit een bak drive in
Kicks komen heerlijk door en zit een bak drive in
wrote:Ik vind het heerlijk klinken.
Aparte melodie/piepjes.. nee, dit word hem niet voor mij
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Ben jij nu NotoriousKaffa z'n hulpje? Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.
Dit.wrote:Ben jij nu NotoriousKaffa z'n hulpje? Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Waar mensen zich druk om kunnen maken. Misschien zijn er wel mensen die voorkeur hebben naar een youtube link.wrote:Dit.wrote:Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.
Vind ik nu ook, persoonlijk vind ik youtube films fijnerwrote:Waar mensen zich druk om kunnen maken. Misschien zijn er wel mensen die voorkeur hebben naar een youtube link.wrote:Dit.wrote:Precies zelfde als de soundcloud versie in de beginpost.
Vocalen vind ik echt gaaf, ook een heerlijke drive aanwezig in de intro. Break van meer dan 1,5 minuut is me wat aan de lange kant. De daarop volgende anti klinkt wel leuk. Leuk nummer 
Dit klinkt nergens naar. Had 'm thuis geluisterd en vond er toen al niet veel aan, maar toen vrienden mij er op wezen hoe amateuristisch dit klinkt schoot ik in de lach.
View on YouTubewrote:Vocalen vind ik echt gaaf, ook een heerlijke drive aanwezig in de intro. Break van meer dan 1,5 minuut is me wat aan de lange kant. De daarop volgende anti klinkt wel leuk. Leuk nummer
Wat zijn dit voor vage 'screeches'? Om nog maar niet te spreken over die 'poing-kicks'. Nee, dit klinkt totaal nergens naar. Laat hem maar lekker bij de hardcore blijven met z'n solo-platen, want dit is 10 keer niks.
Amateuristisch? Ik vind het wel aardig lekker klinken anders 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
snap ook echt niet wat mensen hier vet aan vinden
klinkt na mijn idee ook erg amateuristisch! met name idd de screeches vind ik erg slecht klinken