Idd
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Miss doelt hij dan op een release, als een betaalde release en geen free release.
Drie pagina's discussie over wat voor release.
Wel leuke release. De outro van Hurricane klinkt tof voor zover het te horen is.
Wel leuke release. De outro van Hurricane klinkt tof voor zover het te horen is.
wat? :')wrote:Geruchten gaan rond over tilt
wrote:wat? :')wrote:Geruchten gaan rond over tilt
Kan Max Enforcer m straks ook draaien, past wel bij hem.wrote:wat? :')wrote:Geruchten gaan rond over tilt
Heatzone bij TiLLT! zou een heel slechte zet zijn vind ik.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Kom eerst even af met een bron ipv iets te verspreiden wat misschien nog niet eens waar is 
Misschien? Lijkt me zeer onwaarschijnlijkwrote:Kom eerst even af met een bron ipv iets te verspreiden wat misschien nog niet eens waar is
Tik tak tik tak waar blijft de release 
ja idd kvind het wel leuke plaatjes voor in de cd map 
No ShitWow.. 711 fans. I guess that means release. Doesn't it?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Geruchten die je net zelf verspreid zeker?;)wrote:Geruchten gaan rond over tilt
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Staat geen woordje free bij of welwrote:kijk eens onder het filmpje van hurricane...wrote:nee hij zij op yt dat het geen free release was
High quality previews of "We Sail the Seas" and "Hurricane" will be available next week. 700 fans on Facebook = release ;-)
Vind het overigens erg onduidelijk, bij zo'n actie verwacht je dat 't free is, beetje apart om het niet te doen.
Nu al bijna 2 weken 700 fans, en nog geen release. Gewoon zwak van Heatzone dit.
Beloof dan niets :') .
Beloof dan niets :') .
Idd mijn aandacht voor Heatzone is verdwenen
-
A
Klopt, TiLT Blackwrote:Geruchten gaan rond over tilt
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Zie niet wat Tillt! moet met Heatzone... vraag me wel af wanneer deze platen komen.
Heatzone bij TiLLT Black :') Passen helemaal niet eens bij TiLLT... vind ze nog beter bij Scantraxx of A2 passen eig.