Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS ID

Headhunterz & Wildstylez - ID

Hardtraxxer
149 posts member since 2015
last seen 18 days ago
Kan iemand een sample online knallen? Nu ben ik nieuwsgierig!
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Deze wordt bedoelt in deze thread:

View on YouTube

Ik heb ook deze nog van 6 jaar terug. Nooit meer iets van gehoord.

View on YouTube

Eeuwig zonde van beiden.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
gelukkig is de audio kwaliteit van de meeste mobieltjes wel erop vooruit gegaan in die 6 jaar xd
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
hotymoty wrote:Excuses voor de bump. Ik kwam deze onlangs weer tegen. Kunnen we geen petitie starten met als doel dat HHZ en Wildstylez deze plaat afmaken en op het album van P1 zetten? :D Wat een gruwelijke melodie nog steeds haha!
Let's do it
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
hotymoty wrote:Excuses voor de bump. Ik kwam deze onlangs weer tegen. Kunnen we geen petitie starten met als doel dat HHZ en Wildstylez deze plaat afmaken en op het album van P1 zetten? :D Wat een gruwelijke melodie nog steeds haha!
Als we willen dat dit album dit jaar nog komt kunnen we beter even wachten met deze petitie...
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Ik wacht ook nog steeds op deze:
View on Facebook
View on Facebook
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Ronzz wrote:Ik wacht ook nog steeds op deze:
View on Facebook
View on Facebook
Deze plaat is toch een Project One plaat? Werd volgens mij in het begin van de set van Defqon 2018 gedraaid.
Hardtraxx Veteran
(L)
Wildstylez heeft in de Q&A aangegeven nog niet te weten of deze op het album zou komen.
Hopelijk wel natuurlijk, of alsnog een solo. Maar helemaal niet releasen zou doodzonde zijn :cry:

edit: als de 'gelekte tracklist' klopt, geen P1 release :cry:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
hurricane wrote:
(L)
Wildstylez heeft in de Q&A aangegeven nog niet te weten of deze op het album zou komen.
Hopelijk wel natuurlijk, of alsnog een solo. Maar helemaal niet releasen zou doodzonde zijn :cry:

edit: als de 'gelekte tracklist' klopt, geen P1 release :cry:
Die tracklist klopt ook niet. Ik mag hopen dat een album wel meer dan 6 Project One tracks bevat. HHZ schreef ook in de comments van Wildstylez's set bij Qonnect dat er tussen de 12 en 15 tracks op het album komen.
Hardtraxx Veteran
hotymoty wrote: Die tracklist klopt ook niet. Ik mag hopen dat een album wel meer dan 6 Project One tracks bevat. HHZ schreef ook in de comments van Wildstylez's set bij Qonnect dat er tussen de 12 en 15 tracks op het album komen.
Mag hopen dat die niet klopte idd, zijn tot nu toe een stuk of 9 tracks. Hopelijk komt deze die hier boven staat nog bij en 1 of 2 nieuwe
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
Uit wjd
hotymoty wrote:Heady gaat hier wel goed mee om en bevestigt ook dat het eerste versies zijn. Daarnaast komt er dus veel meer muziek op het album (gelukkig). Reactie van Heady op een privebericht van iemand op Reddit:

Image