wrote:Als ze dit 3 maande eerder hadden gereleased was het nog wel leuk
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Headhunterz & Wildstylez feat. Noisecontrollers - Tonight (Alpha2 Rmx) (SCANRL028)
- Label
- Scantraxx Reloaded
- Catalogue number
- SCANRL028
Source: djshop.de
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
ELKE KEER als ik dit nummer weer hoor denk ik hieraan. http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html 
Vette release maar heeft te lang geduurd..
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Dit dus.. Iedereen draaide al rips ervanwrote:wrote:Als ze dit 3 maande eerder hadden gereleased was het nog wel leuk
Veel te veel gehoord; doodgedraaid!wrote:Was op het begin heel vet, maar ben hem al een klein beetje beu inmiddels.
Heeft me nooit wat gedaan deze plaat, vind origineel 1000x vetter..

3 maand geleden was deze plaat nog maar anderhalve maand oud.., beetje nadenken mensen?
-
D
dit dus.wrote:Zoo dik dit nummerVind dit echt een van de lekkerste euforische nummers van het moment.
-
MHardtraxxer
- 500 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Top plaat dit, overtreft het origineel helaas niet voor mij.
en hoe vaak heb je hem in goede kwaliteit terug kunnen luisteren?wrote:3 maand geleden was deze plaat nog maar anderhalve maand oud.., beetje nadenken mensen?
op alle grote feesten, hij stond in HWS #4, op de Xxlerator CD en de Public Enemies CD.
Kwestie van dood draaien, gebeurd ook met lose my mind toch?wrote:en hoe vaak heb je hem in goede kwaliteit terug kunnen luisteren?wrote:3 maand geleden was deze plaat nog maar anderhalve maand oud.., beetje nadenken mensen?
op alle grote feesten, hij stond in HWS #4, op de Xxlerator CD en de Public Enemies CD.
andere tracks krijgen wel meteen een release, maar een vette track zoals deze niet. Beetje jammer.wrote:3 maand geleden was deze plaat nog maar anderhalve maand oud.., beetje nadenken mensen?
-
RHardtraxxer
- 353 posts member since 2011
- last seen Jan 2019
En Skrillex heeft deze plaat ook in zijn set gezwierd lol 
Dus vannacht @Hardstyle.com?
EDIT
oh ik zie al dat ie daar voor de 30e staat
EDIT
Zou wel nice zijnwrote:Dus vannacht @Hardstyle.com?
EDIT
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Last edited by Bart0ving on 08 Jan 2012 20:59, edited 2 times in total.
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Wat doe ik fout?
ROFL, op zich wel grappig, hardstyle op lage BPM, zo is het begonnen. Al is dit wel heel traag en worden intro's hier wel erg lang van.
Last edited by Meph0 on 08 Jan 2012 20:59, edited 2 times in total.
De & en alles erna in de link weglatenwrote:Wat doe ik fout?
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Thx, het is aangepast.wrote:
De & en alles erna in de link weglaten
-
BHardtraxx Addict
- last seen May 2022
Wel een veel te lage BPM trouwens. Wordt er niet mooier op, maar gelukkig wel even hardstyle als onderbreking van de dubstep 
wrote: @Hardstyle.com?
OT: Heerlijk nummer, zit wel een aardige drive in, en doet het goed op de dansvloer. Weetniet of ik moet kiezen tussen het origineel of deze.
Lekker nummer, maar kan niet tippen aan het origineel 
Bizar gave remix van een orgineel wat mij niet trok. Echt een topwerkje!
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
hahhaahawrote:ELKE KEER als ik dit nummer weer hoor denk ik hieraan. http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html