whaha dezelfde stijl? xD
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Headhunterz - The Remix E.P. (SCREL022)
- Label
- Scantraxx Reloaded
- Catalogue number
- SCREL022
- Rock Civilization (Technoboys Undersound Mix)YouTube
- The Sacrifice (Brennan Heart Remix)YouTube
Tegenwoordig smaken appels hetzelfde als citroenen.
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
Mja idd en appels zijn standaard en citroenen commercieel
Vind het trouwens ook raar dat ze juist 'legends' remixen. Met One Blade en Early Days was ook niks mis. Laat ze liever een kutplaat remixen
Vind het trouwens ook raar dat ze juist 'legends' remixen. Met One Blade en Early Days was ook niks mis. Laat ze liever een kutplaat remixen
Iedereen remixt al sinds jaar en dag juist de goede platen...wrote:Mja idd en appels zijn standaard en citroenen commercieel![]()
-
QHardtraxxer
- last seen Apr 2011
Dat mag jij vinden
Maar ben ik het totaal niet mee eens 
Hier een paar die niet iedereen even goed vond:
Her voice by HHZ
Infinity by Phil Ty
Hardstyle Revolution by Showtek
Ride with uz by M E
Komen zo snel ff bij me op anyway geef mij BH's remix maar vind zijn style erg lekker
Her voice by HHZ
Infinity by Phil Ty
Ride with uz by M E
Komen zo snel ff bij me op anyway geef mij BH's remix maar vind zijn style erg lekker
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
heb even wat rond gesurft,, en ja hoor op verschillende forum staan ze al op rapideshare of heel die share site's. Ik zit nog te twijfelen over de a-kant maar ja zien we tegen die tijd wel 
Er zijn voor mij echt heel erg weinig voorbeelden van remixes van geniale platen die het origineel overtreffen. Headhunterz-remix van Her Voice is in mijn ogen de enige die dat dit jaar kon, vooral vanwege de meesterlijke intro.
Deze overtreft het origineel niet en heeft in mijn ogen ook weinig met dat origineel te maken. Maar het is wel een lekker plaatje.
Deze overtreft het origineel niet en heeft in mijn ogen ook weinig met dat origineel te maken. Maar het is wel een lekker plaatje.
Dat zijn rips van de scantraxx youtube of astral. Er zwerft ook een versie van de a-kant rond die samengesteld is uit een cd-rip en een zelfgemaakte (of gesamplede) intro, beetje amateuristisch gedaan ook.wrote:heb even wat rond gesurft,, en ja hoor op verschillende forum staan ze al op rapideshare of heel die share site's. Ik zit nog te twijfelen over de a-kant maar ja zien we tegen die tijd wel
Je had het toch eerst over remixes van slechte platen. Nu kom je zelf met (volgens jou) slechte remixes van goede platen (toch?). Je zegt ook dat je het niet eens bent met deze stelling: "Iedereen remixt al sinds jaar en dag juist de goede platen...", terwijl dat eigenlijk gewoon een feit is. Althans, als er 'populaire' of 'bekende' had gestaan ipv 'goede', dan viel er sowieso niet over te discussierenwrote:Dat mag jij vindenMaar ben ik het totaal niet mee eens
Her voice by HHZ
Infinity by Phil Ty
Ride with uz by M E
-
QHardtraxxer
- last seen Apr 2011
Nee ik had het over remixen van 'legends' dus superplaten. Ik las het btw als dat iedereen juist de goede platen koos om te remixen (dus goeie keuzes en niet goeie platen) jaja klinkt lekker vaag allemaal maar laten we erover ophoudenwrote:
Je had het toch eerst over remixes van slechte platen. Nu kom je zelf met (volgens jou) slechte remixes van goede platen (toch?). Je zegt ook dat je het niet eens bent met deze stelling: "Iedereen remixt al sinds jaar en dag juist de goede platen...", terwijl dat eigenlijk gewoon een feit is. Althans, als er 'populaire' of 'bekende' had gestaan ipv 'goede', dan viel er sowieso niet over te discussieren
Dat komt puur omdat een remix op een slechte of onbekende plaat gewoon geen belletje doet rinkelen.
Stel je voor dat de Noisecontrollers Equal Phunk (de B kant van One Blade) hadden geremixt. Dan hadden veel mensen zoiets gehad van:
WTF?! waarom nou weer die plaat
Stel je voor dat de Noisecontrollers Equal Phunk (de B kant van One Blade) hadden geremixt. Dan hadden veel mensen zoiets gehad van:
WTF?! waarom nou weer die plaat
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vind ze alle 2 ûber Klinken 
Helemaal met je eens! Kan echt niet wachtenwrote:Vind ze alle 2 ûber Klinken
Vind trouwens de 2 originele platen niet zo super
iddwrote:alleen TBY remix is wel leuk, Brennan Heart Remix vind ik echt lelijk
Dat vat ik op als een belediging!wrote:Helemaal met je eens! Kan echt niet wachtenwrote:Vind ze alle 2 ûber Klinken
Vind trouwens de 2 originele platen niet zo super
Rock Civil, is mijn favoriete en enige plaat die ik altijd kan blijven horen, tijdloos.
-
D
- 1 posts member since 2009
- last seen Jan 2011
Jammer van de B-kant, had stiekem gehoop op The Sacrifice (Evil Hardcore Mix)
Weet iemand of die ook uit zal komen? Hoop het wel, altijd leuk om een hardstyle cd af te sluiten met een hardcore mix van een hardstyle nummer
Weet iemand of die ook uit zal komen? Hoop het wel, altijd leuk om een hardstyle cd af te sluiten met een hardcore mix van een hardstyle nummer
wrote:Rock Civil, is mijn favoriete en enige plaat die ik altijd kan blijven horen, tijdloos.
Was m'n 1e hardstyle nummer, krijg er nog steeds niet genoeg van
't is niet als een belediging bedoeld hoor xDwrote:Dat vat ik op als een belediging!wrote:Helemaal met je eens! Kan echt niet wachtenwrote:Vind ze alle 2 ûber Klinken
Vind trouwens de 2 originele platen niet zo super![]()
Rock Civil, is mijn favoriete en enige plaat die ik altijd kan blijven horen, tijdloos.
Zou idd wel nice zijn. Mss een keer bij een Scantrax Unreleased fzo ...wrote:Jammer van de B-kant, had stiekem gehoop op The Sacrifice (Evil Hardcore Mix)
tby remix
brennan heart remix
deze gaat zeker meegenomen worden
brennan heart remix
deze gaat zeker meegenomen worden
A1 Is werkelijk heerlijk, luister dat nummer nu op de Defqon DVD 
jammer dat woznotwoz niet op de dvd staat van defqon! Weet iemand daar trouwens van of die ooit nog gereleased wordt of dat et un tool blijft??
Zal ivm rechten denk ik niet gereleased worden. Wel jammer want het is echt een knalnummer!
En ach ja, op de DVD van Defqon staat zoveel niet...
En ach ja, op de DVD van Defqon staat zoveel niet...
-
K
- 3 posts member since 2009
- last seen Oct 2009
Volgens mij hebbe jullie slechte oren der is wel degenlijk veel verandert
aan de nummers
Probeer het zelf maar eens te doen.
Jullie zijn hetzelfde als voetbal fanaten die thuis op de bank zit en zegt
dat jij die bal der wel in zou schieten
Jullie zijn GEK
aan de nummers
Jullie zijn GEK
:') wat een hopeloos geval ben jij....wrote:Volgens mij hebbe jullie slechte oren der is wel degenlijk veel verandert
aan de nummers
Jullie zijn GEK
wie zegt dat er niks aan is veranderd dan...
-
K
- 3 posts member since 2009
- last seen Oct 2009
wrote:Er was dus een rede om die Brennan Heart remix weer te draaien..
A1 is nog wel te doen, maar die B1 is WAAR-DE-LOOS! BLEGH! 2 minuten break wat nergens over gaat!!
Over het algemeen wel eens: A1 misschien kopen, B1 zeker niet.
edit - OP netjes gemaakt.
je hebt echt geen idee waar je het over hebt