Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS ID

Headhunterz - ID

P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Artiest: Headhunterz

Track(s): TBA

Sample/video: View on YouTube

Bron: Headhunterz

1:17 & 3:46

Is dit niet gewoon 'zo goed als' Hardstyle? Zit volgens mij hooguit 5 bpm onder de '150 norm' :P
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Geen idee welk label je er aan moet plakken nu, de melodie klinkt iig weer goud :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Verwacht een 50/50 track.
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
Het eerste wat ik dacht toen ik de melodie hoorde was van hier kan zo een hardstyle kick onder. Denk inderdaad dat het een soort cross over plaatjes word op 140 / 145 bpm. Klinkt in ieder geval errug vet :thumbsup:
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Ik verwacht een house plaat
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Crossover hardstyle platen zijn altijd kut vind ik. Headhunterz hoeft van mij echt geen hardstyle meer te maken tenzij hij zijn oude stijl herpakt.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
TSFH wrote:Crossover hardstyle platen zijn altijd kut vind ik. Headhunterz hoeft van mij echt geen hardstyle meer te maken tenzij hij zijn oude stijl herpakt.
Hier sluit ik me bij aan.
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 15 days ago
Deze viel mij ook al op in de vlog.
Interesse is gewekt!
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 6 minutes ago
Ik weet het niet, klinkt inderdaad als een soort van crossover iets. Ik denk alleen niet dat ik daar op zit te wachten.

Als ie weer met een hardstyle plaat wil komen vind ik wel dat het iets vernieuwend mag zijn en niet een kopie van wat er al zo veel is. Met alle respect, maar ik denk dat hij beter gewoon in de EDM kan blijven en daar z'n ding moet blijven doen, want geef toe, dat doet hij goed. ^^
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
Ismailhunterz.
S
Zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op een terugkeer van Headhunterz :$. Ben sws al geen grote hhz fan en ben bang dat als hij terug komt of toch weer Hardstyle platen gaat maken het dus heel veel van dit soort cross over platen gaan worden.

Op feesten sta ik altijd al zo veel mogelijk bij de euforische Hardstyle en daar hoor ik al zo veel hhz platen voorbij komen dat ik nooit meer bij zijn setjes zou gaan kijken. Hhz tracks hoor je toch al genoeg in andere sets voorbij komen. Dragonborn hoor je soms wel 2 of 3 x per feest gedraaid worden, dan zit ik echt niet meer te wachten op een Headhunterz die hem er geheid nog een keer op gooit. Een klein beetje collegialiteit zou dit natuurlijk kunnen voorkomen door niet zo veel hhz platen te draaien :whistle:
S
Hardtraxxer
133 posts member since 2016
last seen Nov 2018
SVB wrote:Zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op een terugkeer van Headhunterz :$. Ben sws al geen grote hhz fan en ben bang dat als hij terug komt of toch weer Hardstyle platen gaat maken het dus heel veel van dit soort cross over platen gaan worden.

Op feesten sta ik altijd al zo veel mogelijk bij de euforische Hardstyle en daar hoor ik al zo veel hhz platen voorbij komen dat ik nooit meer bij zijn setjes zou gaan kijken. Hhz tracks hoor je toch al genoeg in andere sets voorbij komen. Dragonborn hoor je soms wel 2 of 3 x per feest gedraaid worden, dan zit ik echt niet meer te wachten op een Headhunterz die hem er geheid nog een keer op gooit. Een klein beetje collegialiteit zou dit natuurlijk kunnen voorkomen door niet zo veel hhz platen te draaien :whistle:
Heeft hhz de hardstyle-scene verlaten, is het niet goed.
Eren DJ collega's zijn platen door ze te draaien op feesten, is het weer niet goed haha

hoor nog geen geroezemoes of hij samen met Wildstylez als P1 het anthem maakt voor Qlimax dit jaar :P .. moet dat onderhand niet eens een keer beginnen? Of sowieso speculeren van wie het anthem is..?
S
Ik heb nooit ergens gezegd dat het niet goed is dat Headhunters de hardstyle verlaten heeft hoor :P
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
SVB wrote:Zit eigenlijk helemaal niet zo te wachten op een terugkeer van Headhunterz :$. Ben sws al geen grote hhz fan en ben bang dat als hij terug komt of toch weer Hardstyle platen gaat maken het dus heel veel van dit soort cross over platen gaan worden.

Denk eigenlijk dat juist doordat Headhunterz 'weg' is die andere dj's wat makkelijker zijn platen erbij pakken. ;)

(Al vind ik het aandeel van HHZ-tracks nog wel meevallen, maar wellicht heeft dat ook te maken met de verrauwing van de scene. :()
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 3 hours ago
Sjuutie wrote:
hoor nog geen geroezemoes of hij samen met Wildstylez als P1 het anthem maakt voor Qlimax dit jaar :P .. moet dat onderhand niet eens een keer beginnen? Of sowieso speculeren van wie het anthem is..?
Hier speculeren ze genoeg Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19-11-2016, Gelredome, Arnhem) ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Naar welke feesten kan ik het beste gaan als ik heel veel hhz platen wil horen? Ik hoor op de classic stages (en 1 a 2 platen op een mainstage) na, nergens hhz platen.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
TiMOTHYb wrote:Naar welke feesten kan ik het beste gaan als ik heel veel hhz platen wil horen? Ik hoor op de classic stages (en 1 a 2 platen op een mainstage) na, nergens hhz platen.
Elke willekeurige set van Cyber of Sound Rush meepakken en je hoort zo een hoop Hhz platen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Doen wel meer artiesten dan SR & Cyber. Psychedelic hoor je bijvoorbeeld behoorlijk vaak op mainstages.
Donateur
last seen Aug 2024
Poe poe wat een hoop hhz platen. :P
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Naar welke feesten kan ik het beste gaan als ik heel veel hhz platen wil horen? Ik hoor op de classic stages (en 1 a 2 platen op een mainstage) na, nergens hhz platen.
Euphoria in de 013 op 5 november. Kans op HHz platen is nu wel heel hoog.
Euphoria (05-11-2016, Poppodium 013, Tilburg)
Donateur
last seen Aug 2024
Ben benieuwd of Dragonborn 3x gedraaid wordt. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Achja, wel weer eens wat anders dan i kill you with my fist motherfucker KRANG KRANG KRANG KRANG :cool:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
:')
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
OutsideSpacer wrote:Achja, wel weer eens wat anders dan i kill you with my fist motherfucker KRANG KRANG KRANG KRANG :cool:
Is die plaat al eens gereleased trouwens? :whistle:
Artiest
947 posts member since 2010
last seen Jul 2025
Youtube Outdoor :P