Deze is wel vrij duidelijk ja. Best Coolio gedaan. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
RHardtraxxer
- 221 posts member since 2014
- last seen Dec 2024
Echt een heerlijk nummertje die aan m'n verwachtingen voldoet

-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik weet nog steeds niet of je een grap maakt. Je bent toch wel echt een halve downie als je het niet hoort.wrote:Wat is een triplet? Misschien dat je wel gelijk hebt. Want ik hoor het wel, maar tegelijkertijd ook weer niet ofsowrote:Headhunterz heeft de melodie op triplet gezet, maakt het misschien wat lastiger.wrote: edit: na 100x naast elkaar te hebben gezet heb ik hem door. Ik weet niet wat het is, maar bij mij komt het als twee verschillende melodieën aan.
Ja lach me maar uit jongens maar kan er ook niet veel aan doen
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Check 2:00 in het Heady filmpje en dan (bijvoorbeeld) 2:27 in de Coolio clip. Is precies dezelfde melodiewrote:Wat is een triplet? Misschien dat je wel gelijk hebt. Want ik hoor het wel, maar tegelijkertijd ook weer niet ofsowrote:Headhunterz heeft de melodie op triplet gezet, maakt het misschien wat lastiger.wrote: edit: na 100x naast elkaar te hebben gezet heb ik hem door. Ik weet niet wat het is, maar bij mij komt het als twee verschillende melodieën aan.
Ja lach me maar uit jongens maar kan er ook niet veel aan doen
De zang van het originele nummer is toch gewoon vertaald naar een melodie? Niet per se de melodie uit Gangster’s paradise? Misschien dat daardoor de verwarring optreedt
-
JHardtraxxer
- 51 posts member since 2016
En zang heeft geen melodie?wrote:De zang van het originele nummer is toch gewoon vertaald naar een melodie? Niet per se de melodie uit Gangster’s paradise? Misschien dat daardoor de verwarring optreedt
ot: Hele dikke track! Vocalen ook lekker.. Niet te veel.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Manier waarop ie de vocals heeft ingesproken lijkt ook wel op Scantraxx Rootz imo 
Waarom nou weer zo?wrote: Ik weet nog steeds niet of je een grap maakt. Je bent toch wel echt een halve downie als je het niet hoort.
Jaa ik beschouw het als twee aparte dingen maar je zal wel gelijk hebben 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ben boos op alles en iedereenwrote:Waarom nou weer zo?wrote: Ik weet nog steeds niet of je een grap maakt. Je bent toch wel echt een halve downie als je het niet hoort.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Is dit nou trouwens Headhunterz zelf die de vocalen heeft ingesproken?wrote:Manier waarop ie de vocals heeft ingesproken lijkt ook wel op Scantraxx Rootz imo
Vet nummer, melodie blijft goed hangen
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 18 hours ago
100% heady zelfwrote:Is dit nou trouwens Headhunterz zelf die de vocalen heeft ingesproken?wrote:Manier waarop ie de vocals heeft ingesproken lijkt ook wel op Scantraxx Rootz imo
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Is 100% Headhunterz z'n stem. Vond het al apart dat niemand er over gepost hadwrote:Is dit nou trouwens Headhunterz zelf die de vocalen heeft ingesproken?wrote:Manier waarop ie de vocals heeft ingesproken lijkt ook wel op Scantraxx Rootz imo
Ik vind dit niet bijzonder vet ofzo, vind het een beetje simpel klinken. Not ma thing
Het is idd wat basic. Maar dat is ook wat Heady vroeger zo groot heeft gemaakt. Zit nu alleen in een modern jasje.
Vind het wel echt dik
Vind het wel echt dik
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Ja ik dus ook, daarom begon ik te twijfelenwrote:
Is 100% Headhunterz z'n stem. Vond het al apart dat niemand er over gepost had
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Mid intro is ook Scantraxx Rootz achtigwrote:Manier waarop ie de vocals heeft ingesproken lijkt ook wel op Scantraxx Rootz imo
Mooie knipoog naar Scantraxx Rootz is deze track inderdaad! Leuk gebruik gemaakt van de Gansta's Paradiso melodie, past echt goed bij het verhaal van deze plaat.
Wat betreft storytelling is Headhunterz toch echt de absolute baas van deze scene!!
Wat betreft storytelling is Headhunterz toch echt de absolute baas van deze scene!!
Ook deze is heerlijk
Man wat heerlijk dat ie terug is.
Alle nieuwe tracks zijn zooo chill.
Alle nieuwe tracks zijn zooo chill.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Ik had het ook eerst toen mensen begonnen over Gangsta's Paradise, maar ik zat toen de heletijd te letten op de melo van de lead die je de hele tijd op de achtergrond hoortwrote:Ik doe me best, maar ik hoor hier geen gangsta paradise melodie in, zal wel aan mij liggen dan
Maar door deze comment kwam ik er achter dat je moet letten op de tekst "Been spending most their lives living in the gangsta's paradise". Als je dat, heeeeel iets langzamer dan in Gangsta's Paradise, meezingt in de melo van On The Block dan snap je em gelijkwrote:Check 2:00 in het Heady filmpje en dan (bijvoorbeeld) 2:27 in de Coolio clip. Is precies dezelfde melodieZou het juist moeilijk 'niet kunnen horen' ookal zou ik het proberen