Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Cover: Headhunterz & Sub Zero Project - Amen
HS Single

Headhunterz & Sub Zero Project - Amen (DWX-625)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX-625
  1. AmenYouTube
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025

Label: Dirty Workz
WEB release: 17/05/2019

Tracks:
Headhunterz & Sub Zero Project - Amen

Samples:
View on YouTube

Bron:
Last edited by Pedaalemre on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Vind hem dikker dan Our Church. Heel vet gedaan dit :worship: Melodie komt me ergens bekend voor.
M
Hardtraxx Veteran
14193 posts member since 2013
Geslaagde collab weer dit. :worship:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Heel erg vet! :loving:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 17 days ago
Meer dan prima opvolger voor Our Church!
Hardtraxx Veteran
14326 posts member since 2011
last seen 2 hours ago
makrooy wrote:Vind hem dikker dan Our Church. Heel vet gedaan dit :worship: Melodie komt me ergens bekend voor.
Dit dus, ik had totaal niets met our church. Maar deze plaat heeft goede drive, heerlijke melodie en een goed bijpassende kick
Hardtraxx Elite
2804 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Heel gaaf dit :yes:
Tof ook dat Headhunterz de vocalist van 'Tonight' weer gebruikt om in te spreken.
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Hele gave track! Heeft iets weg van een oude noisecontrollers track, kom ff niet op de titel....
Y
Hardtraxxer
184 posts member since 2017
last seen May 2024
Vond Our Church echt heel vet dus had wel wat meer verwacht van deze. Mis toch een melodie die blijft hangen.
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
The Viking wrote:Hele gave track! Heeft iets weg van een oude noisecontrollers track, kom ff niet op de titel....

Williams Syndrome - Emotions, die bedoelde ik. Zitten zo hier en daar wat overeenkomsten in! Stoort mij overigens totaal niet want vind dat echt een top plaat!
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Heel nice! Zal wel weer een grote hit worden :).
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Naar mijn mening veel beter dan Our Church! :love:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Ben ik dan de enige die hem helemaal niks vind :x :whistle:
A
Hardtraxxer
72 posts member since 2018
last seen 11 days ago
DonnyD wrote:Ben ik dan de enige die hem helemaal niks vind :x :whistle:
Nee hoor, vind 'm ook erg tegenvallen... Maar dat had ik ook in het begin met Our Church, en die kan ik inmiddels beter waarderen
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 28 days ago
Zeer geslaagde followup! Lekkere melodie en verder vind ik de kicks en synths van SZP altijd goed. Dit soort breaks maken (net als bij Our Church) ook echt de plaat imo.

Als je dit allemaal hoort vraag je je toch echt af wat Headhunterz ooit in de EDM te zoeken had
Hardtraxxer
73 posts member since 2018
last seen Dec 2021
Wauw :loving:
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
Iemand hier nog een linkje van? :corn:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
rikraben wrote:Zeer geslaagde followup! Lekkere melodie en verder vind ik de kicks en synths van SZP altijd goed. Dit soort breaks maken (net als bij Our Church) ook echt de plaat imo.

Als je dit allemaal hoort vraag je je toch echt af wat Headhunterz ooit in de EDM te zoeken had
Geld
G
Hardtraxxer
755 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Super vet :thumbsup:
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 28 days ago
Millard Fillmore wrote:
rikraben wrote:Zeer geslaagde followup! Lekkere melodie en verder vind ik de kicks en synths van SZP altijd goed. Dit soort breaks maken (net als bij Our Church) ook echt de plaat imo.

Geld
Dit antwoord kon ik verwachten
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Welk antwoord had je anders verwacht?
Die bullshit over muzikale grenzen verleggen en opzoek gaan naar 'who I really am' gelooft toch niemand. :lol:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
zeke wrote:Welk antwoord had je anders verwacht?
Die bullshit over muzikale grenzen verleggen en opzoek gaan naar 'who I really am' gelooft toch niemand. :lol:
Ik snap niet waarom je na 10 jaar dezelfde muziek maken niet iets anders zou kunnen willen proberen. Bovendien was hij in hardstyle verreweg de #1 artiest in populariteit, in EDM echt een average middenmoter. Talloze namen daar die 10x zo groot als hem waren binnen die scene. Vraag me nog steeds oprecht af of die nou echt zoveel meer geld binnenharkte in die periode (vergeleken met z'n hardstyle prime).
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Pedaalemre wrote:
Ik snap niet waarom je na 10 jaar dezelfde muziek maken niet iets anders zou kunnen willen proberen. Bovendien was hij in hardstyle verreweg de #1 artiest in populariteit, in EDM echt een average middenmoter. Talloze namen daar die 10x zo groot als hem waren binnen die scene. Vraag me nog steeds oprecht af of die nou echt zoveel meer geld binnenharkte in die periode (vergeleken met z'n hardstyle prime).
Toen hij de overstap maakte was daar heel veel geld te halen. Hij zal ongetwijfeld nieuwe dingen willen proberen maar moet dat dat net de meest commerciële kant van de muziek zijn. Zal me verder een worst wezen wat mensen doen met hun carrière maar ik beantwoord gewoon je vraag.
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Millard Fillmore wrote:
Pedaalemre wrote:
Toen hij de overstap maakte was daar heel veel geld te halen. Hij zal ongetwijfeld nieuwe dingen willen proberen maar moet dat dat net de meest commerciële kant van de muziek zijn. Zal me verder een worst wezen wat mensen doen met hun carrière maar ik beantwoord gewoon je vraag.
Tuurlijk is geld een (zeer) belangrijk onderdeel, geldt voor iedereen op deze wereld. Maar het wordt altijd gebracht alsof hij 100% voor het geld is gegaan en niks voor die muziek zelf voelde ofzo. Hij is uiteindelijk ook weggegaan uit de EDM terwijl er, zo insinueren mensen, geld voor het oprapen lag. Verklaar dat dan, als hij zo'n money hunter is? Waarom zou die dan teruggegaan zijn naar Hardstyle? Blijkbaar voelde hij toch dus eerst wel iets bij die muziek en later niet meer. Ik had ook liever gehad dat als die dan toch wegging, hij meer die Shilo style kant op was gegaan. Maar mensen roepen altijd maar cash dit cash dat, dan was ie ook niet teruggekomen. Je kan niet zo'n vak als hij hebben en het met tegenzin moeten doen, gaat uiteindelijk tegen je werken.
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2026
Je kan niet zo'n vak als hij hebben en het met tegenzin moeten doen, gaat uiteindelijk tegen je werken.
Zal dat dan ook niet de reden zijn dat ie terug is gegaan naar hardstyle :)