Omdat hij ze nu toch uitbrengt, kan hij beter de de intro de helft langer maken ofzo, is toch niet zoveel moeite.wrote:Waarschijnlijk omdat het edits zijn. Hij zal er vast geen hele intro/outro voor gemaakt hebben toen om te draaien, dus waarom nu wel.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 15 tracks
Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001)
- Label
- Scantraxx (CD)
- Catalogue number
- SCCD001
- 01Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
- 02Psychedelic
- 03Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
- 04Hate It Or Love It (Live Edit)
- 05Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
- 06Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)
- 07Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx edit)
- 08Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
- 09Emptiness
- 10Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
- 11Dreamcatcher
- 12Proppy & Heady - The B-Side
- 13Subsonic (Hardbass Edit)
- 14The Sacrifice (Evil Edit)
- 15Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
± 25 seconde is zat hoorwrote:Das wel zonde, want dan heb je er nog steeds niet zoveel aanwrote:Fulls zijn het niet echt, er zit gewoon telkens een intro en outro bij van 25 seconden elks ofzowrote:Zijn de fulls nog wat?
om in te mixen is het idd wel zat, moet je alleen maar net goed mixen 
wanneer komt de volgende?
iemand enig idee?
iemand enig idee?
3 december 2011wrote:wanneer komt de volgende?
iemand enig idee?
Klopt, dat heb ik ook gehoord.. Kan niet wachten 
dan zou k het cd'tje onmiddellijk in de 2 brekenwrote:3 december 2011wrote:wanneer komt de volgende?
iemand enig idee?
Stuck in ur head staat al wel op Hardstyle.com, maar niet op de download portal.. Heb toch t idee dat we zo langzamerhand flink genaaid worden...
EDIT
Zie net dat t de CD versie is
EDIT
Zie net dat t de CD versie is
Liever niet eigenlijkwrote:wanneer komt de volgende?
iemand enig idee?
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws? 
ook al ruim een week uitwrote:The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws?
Dat is nieuw. Wel fijn! Weer een volgende.wrote:The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws?
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ik zie hem niet staan ?wrote:Dat is nieuw. Wel fijn! Weer een volgende.wrote:The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws?
op itunes stond ie een week geleden al dankzij de in qontrol cdwrote:Ik zie hem niet staan ?wrote:Dat is nieuw. Wel fijn! Weer een volgende.wrote:The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws?
-
KDonateur
- last seen Feb 2014
Ah op iTuneswrote: op itunes stond ie een week geleden al dankzij de in qontrol cd
Staat niet op de website van Headhunterz.wrote:The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws?
wrote:Staat niet op de website van Headhunterz.wrote:The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws?
dan is die gewoon uitgelekt heb de 320 kbps versie 5.39 min
en ik weet 100% zeker dat deze egt is
Ik ook, hij is namelijk gelekt op iTunes. Dat wil niet meteen zeggen dat ie dan op de HHZ site staat.wrote:wrote:Staat niet op de website van Headhunterz.wrote:The Space We Created staat er nu ook op of was dat alweer oud nieuws?
dan is die gewoon uitgelekt heb de 320 kbps versie 5.39 min
en ik weet 100% zeker dat deze egt is
dan zal de space we created wel de volgende zijn. willempie is iedereen aan het naaien. er zijn 5 nummer opgezet, 3 van zijn laatste vinyl die iedereen dus al had, hate it or love it waar ik al bijna een jaar de re-hard edit van heb die prima kwaliteit is en exact hetzelfde. en let the bass kick, de enige plaat dan die er een beetje toe doet.
Waarschijnlijk komt de rest op sampler en word dan pas vrijgegeven. Zou me niet verbazen.wrote:dan zal de space we created wel de volgende zijn. willempie is iedereen aan het naaien. er zijn 5 nummer opgezet, 3 van zijn laatste vinyl die iedereen dus al had, hate it or love it waar ik al bijna een jaar de re-hard edit van heb die prima kwaliteit is en exact hetzelfde. en let the bass kick, de enige plaat dan die er een beetje toe doet.
Zoek exact ns op in een woordenboek zou 'k zeggenwrote:hate it or love it waar ik al bijna een jaar de re-hard edit van heb die prima kwaliteit is en exact hetzelfde.
Ik verwacht btw dat de 3 collabs een 3-tracker vinyl zullen vormen die over niet al te lang komt, en dat de gratis fulls met of kort na de digitale release zullen volgen. Hetzelfde met een 2e remix EP bestaande uit de 2 remixes op de cd. De overige edits komen dan langzamerhand online. Wat er dan met The B-side gebeurt, weet ik niet. Misschien ook op de collab EP als 4-tracker? Misschien met de volgende Proppy & Heady track op de b-kant?
Zou me niet verbazen als ze die als 1-tracker weer een vol pondje geven.wrote:The B-side gebeurt, weet ik niet.