Jawel, headhunterzwrote:wrote:Deze cd ga ik wel kopen. Mits de tracks die je kunt downloaden op de site van Headhunterz full versions zijn.
en dat weet volgens mij niemand
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 15 tracks
Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001)
- Label
- Scantraxx (CD)
- Catalogue number
- SCCD001
- 01Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
- 02Psychedelic
- 03Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
- 04Hate It Or Love It (Live Edit)
- 05Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
- 06Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)
- 07Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx edit)
- 08Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
- 09Emptiness
- 10Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
- 11Dreamcatcher
- 12Proppy & Heady - The B-Side
- 13Subsonic (Hardbass Edit)
- 14The Sacrifice (Evil Edit)
- 15Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
Ik vind hem wel dik!
Outro van The Space We Created 
Sommigen nummers vind ik echt 10 x ruk en sommigen weer leuk, maar ik vind dit
maar een cd'tje voor in de auto. (voor in de zomer)
maar een cd'tje voor in de auto. (voor in de zomer)
Klinkt wel een beetje slordig jawrote:Klopt, viel mij ook op. 1e acht beats van de climax, en dan na 24 beats is het weer terug. Klinkt erg slecht!wrote:Ik vind deze CD echt een grote tegenvaller. Bij Let the Bass kick hoor je in de climax een paar keer een soort ruis, klinkt erg slecht vind ik.
02:05 en 02:18:
View on YouTube
Ik kan het niet horen op mijn cd:O.
Wat is daar slecht aan? Dat is gewoon het gebruiken van een ruistoon, een terugkerend fenomeen in House. Gewoon een link terug naar het orgineel zeg maar.. Word ook gebruikt in Diffusionwrote:Klinkt wel een beetje slordig jawrote:Klopt, viel mij ook op. 1e acht beats van de climax, en dan na 24 beats is het weer terug. Klinkt erg slecht!wrote:Ik vind deze CD echt een grote tegenvaller. Bij Let the Bass kick hoor je in de climax een paar keer een soort ruis, klinkt erg slecht vind ik.
02:05 en 02:18:
View on YouTube
View on YouTube
Vind het maar niks toevoegen. Irriteer me er zelfs aan.
Het is ontzettend lelijk.
Als het nou zo'n ruis was als bij Isaac - Tear up the club (NY mix). Kon ik het nog begrijpen..
Als het nou zo'n ruis was als bij Isaac - Tear up the club (NY mix). Kon ik het nog begrijpen..
Het gaat niet om de ruistoon zelf, maar om het slordige gebruik ervan. Hij komt erin, goed, maar verdwijnt dan in 1x. Had er beter uitgefadet kunnen worden.wrote:Wat is daar slecht aan? Dat is gewoon het gebruiken van een ruistoon, een terugkerend fenomeen in House. Gewoon een link terug naar het orgineel zeg maar.. Word ook gebruikt in Diffusion
View on YouTube
idd, ik vind die ruis zelf nog niet zo verschrikkelijk, maar dat hij dan ineens verdwijnt en dan plotseling weer terug komt vind ik vreemdwrote:Het gaat niet om de ruistoon zelf, maar om het slordige gebruik ervan. Hij komt erin, goed, maar verdwijnt dan in 1x. Had er beter uitgefadet kunnen worden.wrote:Wat is daar slecht aan? Dat is gewoon het gebruiken van een ruistoon, een terugkerend fenomeen in House. Gewoon een link terug naar het orgineel zeg maar.. Word ook gebruikt in Diffusion
View on YouTube
Vind de hhz sowieso de laatste tijd niet om over naar huis te schrijven.
Niet echt mijn stijl dit ...
Niet echt mijn stijl dit ...
Ik vind de LTBK remix sowieso verneukt, vergeleken met de versie die hij op Q-Base draaide... Die melodie erin had gewoon weggelaten moeten worden.
Kom ik maak es een remix, oh, geen kicks, nou dan pak ik toch 2 oude. Ff melodietje in de lead doen, klaar... nutteloos...
Btw moet zeggen dat er wel paar nummers op staan die me boeien, maar ook een heel aantal niet
Btw moet zeggen dat er wel paar nummers op staan die me boeien, maar ook een heel aantal niet
wrote:Wat is daar slecht aan? Dat is gewoon het gebruiken van een ruistoon, een terugkerend fenomeen in House. Gewoon een link terug naar het orgineel zeg maar.. Word ook gebruikt in Diffusion
Dat dus.wrote: idd, ik vind die ruis zelf nog niet zo verschrikkelijk, maar dat hij dan ineens verdwijnt en dan plotseling weer terug komt vind ik vreemd
Die ruis in House is meestal wel wat subtieler. Deze ruis wordt gewoon afgesneden.
Ik vind het niet echt afgemaakt overkomen
Maargoed, lekker nummertje om een lokale club, waar alleen commerciële top 40 zooi gedraaid wordt, op z'n kop te zetten
Mee eensch, die klinkt stuk beter. Verder viel de CD toch tegen, teleurstellend. Meeste tracks trekken me niet aan, ook al zitten er wel een paar goeie tussen.wrote:Ik vind de LTBK remix sowieso verneukt, vergeleken met de versie die hij op Q-Base draaide... Die melodie erin had gewoon weggelaten moeten worden.
die ruis is inderdaad best wel raar. maar op dat ene nummer na vind ik het wel een vet album.
zeker b-side van proppy en heady
zeker b-side van proppy en heady
Hmm ja, maar dat is wel te verklaren in dit geval. Heeft ook temaken met hoe ver je smaak is ontwikkeld & daarmee hoe kritisch je bent. Als je alles maar leuk & goed vind word 't automatisch kwalitatief minder.wrote:wat een verschillen in smaak zeg!!
-
QHardtraxxer
- 114 posts member since 2009
- last seen Apr 2011
Klopt dat je 'smaak' ontwikkeld. Maar voorkeuren blijf je toch wel behouden (bijv duister of melodieus)wrote:Hmm ja, maar dat is wel te verklaren in dit geval. Heeft ook temaken met hoe ver je smaak is ontwikkeld & daarmee hoe kritisch je bent. Als je alles maar leuk & goed vind word 't automatisch kwalitatief minder.wrote:wat een verschillen in smaak zeg!!
nu LTBK goed heb geluisterd hoor k inderdaad dat die ruis wel heel raar word gestopt
maarja gelukkig staan er dan nog paar nummers op die de cd goedhouden vind ik
LTBK is denk meer voor een house party om de zaal aan het einde nog ff helemaal los te late gaan bijvorbeeld
maarja gelukkig staan er dan nog paar nummers op die de cd goedhouden vind ik
LTBK is denk meer voor een house party om de zaal aan het einde nog ff helemaal los te late gaan bijvorbeeld