Die 2e climax stelt anders echt geen reet voor hoor.
ik wel, vind die 2e climax er wel lekker bij passen.
Een goede niet te blije melodie is niks mis mee.wrote:ja maar jij houdt sowieso niet van melodieën
ik wel, vind die 2e climax er wel lekker bij passen.
zit toch geen vocal in die track? maar kom op zeg happy bing bong sounds waar de eerste half jaar negers op los gingen en dat krijgen wij nu voor geschoteld. nou nee doe maar niet trouwens hardcore zelfde verhaal en totaal geen probleem. zeg toch ook niet dat ik last heb van rap?[/quote]wrote:ZUCHTwrote:nee doe maar niet. fopneger muziek hoort niet thuis in dit cultuur / gerne
Het is een Hardstyle remix, dan is het toch hardstyle? Als je niet van rap houd (wat ik ook niet doe) kan je geen hardstyle luisteren, 60% van de vocals wordt uit rap gehaald.
Ja en dan?wrote:heee
8 maart ben ik jarig
Dan wordt ie een jaartje ouder?wrote:Ja en dan?wrote:heee
8 maart ben ik jarig
een jaartje maar:O flauw hoor.wrote:Dan wordt ie een jaartje ouder?wrote:Ja en dan?wrote:heee
8 maart ben ik jarig
Ideaal verjaardagscadeau dan hewrote:Ja en dan?wrote:heee
8 maart ben ik jarig
kijk, dat is nou een nummer dat je in kroegen gaat horen, net als spacer.wrote:Een goede niet te blije melodie is niks mis mee.wrote:ja maar jij houdt sowieso niet van melodieën
ik wel, vind die 2e climax er wel lekker bij passen.Maar die in LTBK Remix is gewoon te simpel.
Heb hem al in een kroeg gehoord, maar dan een fan-made versie met een simpelere kick.wrote:kijk, dat is nou een nummer dat je in kroegen gaat horen, net als spacer.wrote:Een goede niet te blije melodie is niks mis mee.wrote:ja maar jij houdt sowieso niet van melodieën
ik wel, vind die 2e climax er wel lekker bij passen.Maar die in LTBK Remix is gewoon te simpel.
dat is een intro geen trackwrote:Ghostbusters moet erop
ik vind em maar kut klinkenwrote:Ghostbusters moet erop
Dat kloptwrote:ik vind em maar kut klinkenwrote:Ghostbusters moet erop
ghostbusters theme song maar dan ipv Ghostbusters zegt de stem HeadHunterz.wrote:Wat is er zo bijzonders aan die DJ Tool van Ghostbusters dan?