Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
HS Album 15 tracks

Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001)

Label
Scantraxx (CD)
Catalogue number
SCCD001
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
ik heb de cd ook via bol.com besteld maar er staat 2-3 weken? :huh:
N
3 posts member since 2010
last seen Mar 2010
bol.com staat dat ze rond de 12de gaan verzenden!
vindt wel prima zie hem vanzelf wel verschijnen heb er nu al fftjes op gewacht dus akn die laatste week er ook nog wel bij!
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
ja echt he ik ga ook pas over weekje bestellen
N
3 posts member since 2010
last seen Mar 2010
Heb hem al voor het weekend bestelt maar ga nu echt niet iedere dag na me werken zitten wachten tot dat het cd 'tje binnen is! komt vanzelf wel toch wees blij dat ie is gemaakt! :D
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
en zowieso moet je dan tog eerst die code op hhz z'n site invoeren
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
NLerwin wrote:Heb hem al voor het weekend bestelt maar ga nu echt niet iedere dag na me werken zitten wachten tot dat het cd 'tje binnen is! komt vanzelf wel toch wees blij dat ie is gemaakt! :D
Wat een kut redenatie.
Q
Hardtraxxer
114 posts member since 2009
last seen Apr 2011
Dakpan wrote:
NLerwin wrote:Heb hem al voor het weekend bestelt maar ga nu echt niet iedere dag na me werken zitten wachten tot dat het cd 'tje binnen is! komt vanzelf wel toch wees blij dat ie is gemaakt! :D
Wat een kut redenatie.
Idd. Ik ben het wachten nu wel zat, als ie er morgen niet is spring k van het dak :mad:
Hardtraxxer
644 posts member since 2009
last seen Aug 2019
qorbatjov wrote:Idd. Ik ben het wachten nu wel zat, als ie er morgen niet is spring k van het dak :mad:
Daar hou ik je aan.
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Oct 2013
SCANTRAXX... haha wat anders dan: "later dan gepland"

Kijk er wel naar uit... zie hem wel verschijnen... een lekker "mooi weer" CD-tje
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
De release was ook vandaag, dus snap ook niet waarom sommigen m vandaag verwachten. Dan zou ie zaterdag al verzonden moeten zijn, maar dat kan niet, want hij kwam vandaag pas uit... ^^
S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Jor-D wrote:De release was ook vandaag, dus snap ook niet waarom sommigen m vandaag verwachten. Dan zou ie zaterdag al verzonden moeten zijn, maar dat kan niet, want hij kwam vandaag pas uit... ^^
Uit ervaring met bestellingen, krijg ik bijna altijd als iets uitgebracht wordt het geleverd op de dag dat hij uitkomt! :innocent:
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
sanderovic wrote:
Jor-D wrote:De release was ook vandaag, dus snap ook niet waarom sommigen m vandaag verwachten. Dan zou ie zaterdag al verzonden moeten zijn, maar dat kan niet, want hij kwam vandaag pas uit... ^^
Uit ervaring met bestellingen, krijg ik bijna altijd als iets uitgebracht wordt het geleverd op de dag dat hij uitkomt! :innocent:
Dat snap ik, maar meestal staat er dan ook bij dat je m die dag in huis kan verwachten. Hier is dat nooit gezegd ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
sanderovic wrote:
Bij veel andere dingen is dat zo. Bij dingen die met Astral te maken hebben niet ;) Heeft overigens niks met Scantraxx te maken ofzo. Ze kunnen beter overal de release op dinsdag zetten, en maandag versturen, of gewoon zaterdag versturen, of vermelden dat het pas maandag verzonden wordt. Dan is het tenminste duidelijk :P
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Meestal gaat het zo: voor de release hebben bedrijven al de producten binnen, en verzenden ze het zodat ie tijdens release dag op de deurmat ligt.

hier kregen ze hem wss vandaag binnen, omdat het maandag is, en gewoon een klote release dag is voor CD's/games/dvd's
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
sanderovic wrote:
dan heb je zeker nog nooit vinyls enzo besteld

het is heel normaal dat het 3 a 4 dagen later komt

en dan nog lekker belangrijk
K
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Jul 2012
the_sequence wrote:heleboel die ik ken hebben hem nog niet via bol.com
Levertijd staat daar ook op 2 tot 3 weken ;).
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ravenwood wrote:Meestal gaat het zo: voor de release hebben bedrijven al de producten binnen, en verzenden ze het zodat ie tijdens release dag op de deurmat ligt.

hier kregen ze hem wss vandaag binnen, omdat het maandag is, en gewoon een klote release dag is voor CD's/games/dvd's
Astral heeft 'm allang binnen, maar bij vinyls verstuurt die ook pas maandag naar alle klanten en winkels, voor zover ik van Freaky heb gehoord. Daar komen nieuwe Scantraxx, Avio, MIM, HC, etc. dingen altijd op de dinsdag binnen bij een maandag release.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
PNXRMX wrote:
Ravenwood wrote:Meestal gaat het zo: voor de release hebben bedrijven al de producten binnen, en verzenden ze het zodat ie tijdens release dag op de deurmat ligt.

Astral heeft 'm allang binnen, maar bij vinyls verstuurt die ook pas maandag naar alle klanten en winkels, voor zover ik van Freaky heb gehoord. Daar komen nieuwe Scantraxx, Avio, MIM, HC, etc. dingen altijd op de dinsdag binnen bij een maandag release.

Vind ook niet vreemd, moeten ook verstuurd worden en zijn ook geen kleine pakketen... maar jullie kunnen toch wel wachten op de cd :)
K
Hardtraxxer
50 posts member since 2010
last seen Jul 2012
Loopt net ff anders dan de release van Final Fantasy... Die komt ook morgen pas uit, maar heb hem al sinds zaterdag. Mja, met muziek liggen die releases blijkbaar wat strakker. Als ie morgen komt, prima! :)
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Die download van Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection is in 320 dus waarschijnlijk is het wel gewoon 320.

Morgen naar de FRS!!!
Zitten die codes in het hoesje van de CD ofzo??

Nouja joh, maakt niet uit. We zien het morgen wel!!

Raiders of the Sun EDIT!! KAN NIET WACHTEN
Hardtraxxer
55 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Bol.com heeft de releasedatum veranderd.
Er staat nu dat je de CD kunt reserveren en dat ie beschikbaar is op 12-03-2010..
Waarschijnlijk gewoon beetje vertraging dus..
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
sanderovic wrote:
maar dit is scantraxx hè ;)
scantraxx en releasen op tijd :/
Hardtraxxer
278 posts member since 2009
last seen Jan 2013
FRArnold wrote:Die download van Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection is in 320 dus waarschijnlijk is het wel gewoon 320.

Morgen naar de FRS!!!
Zitten die codes in het hoesje van de CD ofzo??

Nouja joh, maakt niet uit. We zien het morgen wel!!

Raiders of the Sun EDIT!! KAN NIET WACHTEN

Meld ff als hij bij de FRS is :woot:
Dan ren ik daar ook ff heen in m'n pauze. Moet die cd hebben!! :thumbsup:

En waar staat trouwens dat Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection 320kbps is??
Wel nice :love:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
No Fearzz wrote: Meld ff als hij bij de FRS is.
En waar staat trouwens dat Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point of Perfection 320kbps is??
Idd, Bron? :P
D
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2010
last seen Jun 2011
bRt_ wrote:
Idd, Bron? :P
zie pagina 23, de quote van Dakpan

edit;
het was trouwens een .wav, ik heb hem zelf naar 320kbs gedaan.
Last edited by djroel0 on 09 Mar 2010 10:35, edited 1 time in total.