Als ik hem morgen niet binnenheb download ik hem gewoon ergens. Ik ga niet langer wachten dan ze zeggen tot mijn pre order er is.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 15 tracks
Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001)
- Label
- Scantraxx (CD)
- Catalogue number
- SCCD001
- 01Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
- 02Psychedelic
- 03Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
- 04Hate It Or Love It (Live Edit)
- 05Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
- 06Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)
- 07Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx edit)
- 08Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
- 09Emptiness
- 10Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
- 11Dreamcatcher
- 12Proppy & Heady - The B-Side
- 13Subsonic (Hardbass Edit)
- 14The Sacrifice (Evil Edit)
- 15Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
Morgen downloaden en als ik hem zie liggen bij de free record meenemen! 
-
SHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2010
- last seen Mar 2024
dit duswrote:Morgen downloaden en als ik hem zie liggen bij de free record meenemen!
+1
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hahahahawrote:thnx for uploading!!!
Idd, morgen downloaden en dinsdag bij Freaky ophalen 
Morgen Forever Az One Remix hele dag op repeat. 
wrote:Morgen Forever Az One Remix hele dag op repeat.
-
KHardtraxxer
- 50 posts member since 2010
- last seen Jul 2012
Bestelling bij bol.com maar annuleren dan. Dat schiet niet op.
als ik met creditcard heb betaald kan ik hem dan ook nog annuleren zonder dat ik m'n geld kwijt ben ?wrote:Ik heb ook op Bol.com de bestelling gedaan
De Qlimax dvd staat op 2-4 WerkDagen..
Maar het Headhunterz Album is al weer veranderd naar 2-3 Weken!!!
Ik denk het niet, aangezien zo'n betaling onmiddellijk wordt uitgevoerd.wrote:als ik met creditcard heb betaald kan ik hem dan ook nog annuleren zonder dat ik m'n geld kwijt ben ?wrote:Ik heb ook op Bol.com de bestelling gedaan
Eh, je mag altijd een bestelling annuleren? Je mag dat ding toch ook terugsturen als je 'm niet opent of niet dan? Wss gaat dat met een creditcard juist makkelijker, wordt de transactie gewoon teruggedraaid.wrote:Ik denk het niet, aangezien zo'n betaling onmiddellijk wordt uitgevoerd.wrote:als ik met creditcard heb betaald kan ik hem dan ook nog annuleren zonder dat ik m'n geld kwijt ben ?wrote:Ik heb ook op Bol.com de bestelling gedaan
Ooooo!!
Laat hem maar komen...!!!
Hoop dat we er full's bij krijgen...
Laat hem maar komen...!!!
Hoop dat we er full's bij krijgen...
-
KHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Als iemand 'm al ergens heeft gevonden in een winkel dan horen we 't wel neem ik aan? 
Als de datum op Bol.com niet klopte, zal hij morgen pas in de winkels liggen. Astral verstuurt normaal gesproken voor vinyl releases op maandag (ook naar winkels), dus zal bij CDs hetzelfde zijn. Misschien is het nu anders, omdat er ook aan 'mainstream' winkels geleverd wordt, niet alleen speciaalzaken.
De winkels zijn denk ik vandaag allemaal om 13:00 open gegaan.
We zullen afwachten of er mensen zijn die heel toevallig zijn gaan kijken of nog gaan kijken.
Hoop dat ze hem dan online gooien! Zit hier nl, niet in de buurt van een Free Record
Raiders of the Sun(HHZ Edit)

We zullen afwachten of er mensen zijn die heel toevallig zijn gaan kijken of nog gaan kijken.
Hoop dat ze hem dan online gooien! Zit hier nl, niet in de buurt van een Free Record
Raiders of the Sun(HHZ Edit)
-
N
- 3 posts member since 2010
- last seen Mar 2010
het um 4 dagen geleden bij bol.com besteld is kijken waarneer ik hem binnen krijg 
-
KHardtraxxer
- last seen Jul 2012
Ga zo ff kijken bij de FRS.wrote:De winkels zijn denk ik vandaag allemaal om 13:00 open gegaan.
Hoop dat ze hem dan online gooien! Zit hier nl, niet in de buurt van een Free Record![]()
Raiders of the Sun(HHZ Edit)![]()
![]()
Ja, maar het gaat langer duren. Tegenover wanneer de betaling niet onmiddellijk gebeurd dan gaat dat makkelijker. Of ja, hangt eigenlijk van veel dingen af hé.wrote:Eh, je mag altijd een bestelling annuleren? Je mag dat ding toch ook terugsturen als je 'm niet opent of niet dan? Wss gaat dat met een creditcard juist makkelijker, wordt de transactie gewoon teruggedraaid.
bij frs ligt ie nog niet en daar kunnen ze em ook nog niet bestellen en ze weten dus ook niet wanneer ze em in de winkel hebben...
heeft uberhaupt iemand hem al???wrote:bij frs ligt ie nog niet en daar kunnen ze em ook nog niet bestellen en ze weten dus ook niet wanneer ze em in de winkel hebben...
heb van meerdere mensen gehoord dat hij gemixt is!
-
DHardtraxxer
- 426 posts member since 2008
- last seen Jan 2026
Waar te kopen (Record Shop)? In Venlo?
-
PHardtraxxer
- 174 posts member since 2009
- last seen Jul 2012
daar kom je optijd meewrote:heb van meerdere mensen gehoord dat hij gemixt is!