Denk dat het gewoon de Hardbass edit is van The Sacrifice. Beetje raar om een HC nummer voor een HS nummer erop te zetten.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Album 15 tracks
Headhunterz - Studio Sessions (SCCD001)
- Label
- Scantraxx (CD)
- Catalogue number
- SCCD001
- 01Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
- 02Psychedelic
- 03Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
- 04Hate It Or Love It (Live Edit)
- 05Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
- 06Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)
- 07Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx edit)
- 08Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
- 09Emptiness
- 10Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
- 11Dreamcatcher
- 12Proppy & Heady - The B-Side
- 13Subsonic (Hardbass Edit)
- 14The Sacrifice (Evil Edit)
- 15Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
je hebt Evil Edit = Hardstyle Evil Hardcore Edit = ....dat zie je toch zelf?
Was de evil hardcore edit niet gewoon de evil edit op hoger bpm?
als jij kort, bondig en krachtig kan reageren, kan ik dat ook. zo simpel is dat!wrote:
ga jij even heel gauw zinnige berichten posten zo krijg ik ook wel meer dan 1000 berichten
dit is een forum weetje, waar meningen worden gepost
nummers als Battle 2 The End zijn voor vele legendarisch, en als jij het dan bagger nummers noemt, ja dan is het logisch dat ik zo reageren!
maar die 1000 posts heb ik ook bereikt door dit soort posts neer te zetten hoor!
wrote:als jij kort, bondig en krachtig kan reageren, kan ik dat ook. zo simpel is dat!wrote:
ga jij even heel gauw zinnige berichten posten zo krijg ik ook wel meer dan 1000 berichten
dit is een forum weetje, waar meningen worden gepost
nummers als Battle 2 The End zijn voor vele legendarisch, en als jij het dan bagger nummers noemt, ja dan is het logisch dat ik zo reageren!
maar die 1000 posts heb ik ook bereikt door dit soort posts neer te zetten hoor!
wist niet dat je boos werd, vind het alleen niet leuk als je quotes gaat aanpassen
maar laten we weer on topic gaan en het over de cd hebben
ja en nee, hij heeft op defqon de evil hardcore edit gedraaid waar de kick/bass op gelijke toonhoogte bleven, op de defqon cd stond echter de evil hardcore edit waarbij het lijkt alsof hij de evil edit heeft versneld tot een hardcore bpm..wrote:Was de evil hardcore edit niet gewoon de evil edit op hoger bpm?
de evil edit is de "hardbass edit" voor de mindere kenners onder ons
Lol, wat een gedoe. Met pitchkicks dus? Dan heb ik liever de Evil hardcore edit.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Vandaag komt de officiële tracklist! 
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Eindelijk 
Check out the full tracklisting for Headhunterz’ new CD ‘Studio Sessions’.
Scantraxx Recordz presentz: Headhunterz – Studio Sessions. The 15 tracks are a combination of unique studio sessions, collaborations with the heroes of hardstyle, DJ tools and never released productions. The following artists: Brennan Heart, D-Block & S-te-fan, MC Villain, The Prophet, Noisecontrollers and Wildstylez will be featured side by side with Headhunterz on his newest CD ‘Studio Sessions’.
01. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
02. Headhunterz - Psychedelic
03. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
04. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
05. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
06. Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)
07. Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx edit)
08. Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
09. Headhunterz - Emptiness
10. Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
11. Headhunterz - Dreamcatcher
12. Proppy & Heady - The B-Side
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created

Scantraxx Recordz presentz: Headhunterz – Studio Sessions. The 15 tracks are a combination of unique studio sessions, collaborations with the heroes of hardstyle, DJ tools and never released productions. The following artists: Brennan Heart, D-Block & S-te-fan, MC Villain, The Prophet, Noisecontrollers and Wildstylez will be featured side by side with Headhunterz on his newest CD ‘Studio Sessions’.
01. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (Original Dubstyle Mix)
02. Headhunterz - Psychedelic
03. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Edit)
04. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
05. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Muzic (D-Block & S-te-Fan Rmx)
06. Project One - Raiders Of The Sun (Headhunterz Edit)
07. Builder - Her Voice (Headhunterz Rmx edit)
08. Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck In Ur Head
09. Headhunterz - Emptiness
10. Headhunterz - Forever Az One (Noisecontrollers Rmx)
11. Headhunterz - Dreamcatcher
12. Proppy & Heady - The B-Side
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
dus helemaal geen oud werk alleen maar nieuwe nummers 
-
G
wrote:Lol, wat een gedoe. Met pitchkicks dus? Dan heb ik liever de Evil hardcore edit.
Jammer dat er niet wat ouder werk tussen zit
maar zeker halen die cd
zitten lekkere tracks tussen
maar zeker halen die cd
zitten lekkere tracks tussen
-
DHardtraxxer
- 248 posts member since 2010
- last seen Jan 2026
samplers van bouwen 
lekkere CD, jammer dat Antifact - The Path of Righteousness (Edit) er niet op staat...
Inderdaad jammer dat er niet wat meer ouder werk op staat..
Maar evengoed een lekker lijstje 
Je hebt idd de Evil Hardcore edit, dat is de versie die gedraait werd op Defqon.wrote:Was de evil hardcore edit niet gewoon de evil edit op hoger bpm?
Dan heb je nog de Evil Edit, dit is gewoon dezelfde versie als de hardcore edit, maar dan op 150 BPM
Die tracklist is wel nice maar idd jammer dat er geen oude track bij zitten
Nu alleen nog hopen dat er ook samplers uit komen 
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Idd en psychadelic EP staat op uitbrengen dus had hij van mij deze cd af mogen laten. En ipv die 3 nummers een paar oudere tracks erop, maargoed het blijft een lekkere cd. En idd er zullen ongetwijfeld samplers gaan uitkomen vooral als je kijkt naar voorgaande albums die door scantraxx uitgebracht zijn!wrote:Die tracklist is wel nice maar idd jammer dat er geen oude track bij zittenNu alleen nog hopen dat er ook samplers uit komen
Ik weet niet of ik het album ga kopen, ik had toch wel gehoopt dat het full tracks zijn.
Ja daarom ga ik m ook niet kopenwrote:Ik weet niet of ik het album ga kopen, ik had toch wel gehoopt dat het full tracks zijn.
Ik vind het wel echt super commercieel eigenlijk, je maakt een album met unreleased tracks, die allemaal nog geen paar maanden oud zijn.. (dus een beetje snel om unreleased te noemen) en je doet er je nieuwe EP op, en vervolgens ook nog eens samplers..wrote:Ja daarom ga ik m ook niet kopenwrote:Ik weet niet of ik het album ga kopen, ik had toch wel gehoopt dat het full tracks zijn.En drm zei ik ook te hopen op samplers
Jammer dat de B-side er opstaat, wat een kut nummer is dat zeg... 
Bron?wrote:Ik weet niet of ik het album ga kopen, ik had toch wel gehoopt dat het full tracks zijn.
Ik weet niet hoor, hij had al die tracks ook NIET kunnen releasen, ik ben blij dat hij het toch doet. En het idee van album + samplers is altijd al, dus waarom dat nu dan weer super commercieel is...wrote:Ik vind het wel echt super commercieel eigenlijk, je maakt een album met unreleased tracks, die allemaal nog geen paar maanden oud zijn.. (dus een beetje snel om unreleased te noemen) en je doet er je nieuwe EP op, en vervolgens ook nog eens samplers..wrote:Ja daarom ga ik m ook niet kopenwrote:Ik weet niet of ik het album ga kopen, ik had toch wel gehoopt dat het full tracks zijn.En drm zei ik ook te hopen op samplers