yay!! "let the bass kick" wordt gereleased 
wrote:yay!! "let the bass kick" wordt gereleased
wrote:yay!! "let the bass kick" wordt gereleased
Ja, dat weet ik.wrote:Path Of Righeousness is ondertussen al te koop he? Sinds Scantraxx Unreleased.wrote:Ik neem aan dat het Builder - Her Voice (Headhunterz Remix Edit) moet zijn. Die stond ook op zijn cd Hardstyle Mix Masterz Vol. 01.
Verder een leuke lijst.Vind het alleen zelf heel jammer dat Gangsa'z Attitude, Blame it on the Editz en Path of Righteousness arop staan. Maar ach, je kan niet alles hebben.
wrote:1. Headhunterz & Brennan Heart - The MF Point Of Perfection
2. Headhunterz - Psychedelic
3. Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Rmx) Leuke overschakeling van house naar hardstyle
4. Headhunterz - Hate It Or Love It (Live Edit)
5. Headhunterz vs Wildstylez - Blame It On The Music (D-Block & S-Te-Fan Rmx)
6. Project One - Raiders of the Sun (Headhunterz Edit)
8. Headhunterz & Wildstylez - Stuck In Ur Head
10. Headhunterz - Forever As One (Noisecontrollers Rmx)
13. Headhunterz - Subsonic (Hardbass Edit)
14. Headhunterz - The Sacrifice (Evil Edit)
15. Headhunterz & Noisecontrollers - The Space We Created
.
Had er ook wel wat meer van verwacht eerlijk gezegdwrote:Had veel meer van deze CD verwacht. Hij kon er iig zoveel meer mee doen.
Die staat al op een cd, http://www.nodancelimit.com/music/techn ... ed-by.htmlwrote:ik hoop btw dat de Evil Hardcore Edit van Sacrifice op da album komt
Idd, dit is gewoon nog eventjes geld uit zn XQ persen.wrote:hij beweerde wel leuk dat hij wat anders wilde doen dan een album, special tracks & unreleased materiaal, beetje onzin als je het mij vraagt. Ik zie het eerder als een normaal album alleen dan met iets minder moeite