Sorry dat ik een andere mening heb dan jullie, mijn god.
wrote:Sorry dat ik een andere mening heb dan jullie, mijn god.
wrote:Sorry dat ik een andere mening heb dan jullie, mijn god.
Ik snap je niet..wrote:Geweldig anthem beter dan vorig jaar
eey die vind ik goei egt waar goeie opmerkingwrote:Zou toch fijn zijn als jullie wat meer naar de eigen producties topic gaan en daar wat droppen van jezelf dan alleen maar commentaar geven .. altijd zo makkelijk ..
Wat een waardeloze opmerking jongen.. Serieus, Headhunterz is al jaren bezig met produceren, released op Scantraxx en vertegenwoordigt het grootste hardstyle feest ter wereld. Dan zou je denken dat is een van de beste producers op hardstyle gebied. Nou, in mijn oren alles behalve. Ik vind het eentonige rotzooi dat die vent de laatste tijd maakt. Die gast kan zoveel beter dan dit.wrote:Zou toch fijn zijn als jullie wat meer naar de eigen producties topic gaan en daar wat droppen van jezelf dan alleen maar commentaar geven .. altijd zo makkelijk ..
Ik vind het altijd een kutargument als mensen dingen zeggen als 'ga het zelf beter doen, dan', of variaties daarop. Dat zou betekenen dat je ook niet mag stemmen op je favoriete politieke partij, immers, je zou zelf het land ook niet kunnen besturen?wrote:Zou toch fijn zijn als jullie wat meer naar de eigen producties topic gaan en daar wat droppen van jezelf dan alleen maar commentaar geven .. altijd zo makkelijk ..
Melodie was hetzelfde :').wrote:Vond die andere kick bij Qlimax anthem niet zo best eigenlijk.. melodie was wel beter, maar die kick pastte er totaal niet onder.
Jammer dat je na mijn reactie geen argumenten hebt om je mening te ondersteunen he.wrote:Ik geef alleen mijn mening =)
Nu style bestaat niet. Klaar, het is allemaal hardstyle.wrote:uhm, volgens mij word er ook gewoon oldstyle gemaakt, het zijn gewoon subgenres toch?
Nu-style, heeft vooral lange break, veel melodie (blije melodie soms), en pitched kicks, en geen reversed bass in de climax
Nu-style bestaat wel. Klaar, het is wel allemaal hardstyle.wrote: Nu style bestaat niet. Klaar, het is allemaal hardstyle.
Klopt, is gewoon een term die veel gebruikt word, is gewoon om onderscheid te makenwrote:Er bestaan geen regeltjes, wat nou hardstyle is ofniet... En ik vind dat de term nu-style, passend is