Endymion Remix
!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Festival Anthem 2009 (Q043)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q043
- Scrap Attack (Defqon.1 Festival Anthem 2009)YouTube
- Scrap Attack (Endymion Remix)YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Update:
Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
Catalog Number: [Q 043]
Release Date: May 2009
Format: Vinyl, 12"
A1. Headhunterz - Scrap Attack (Original Mix)
B1. Headhunterz - Scrap Attack (Endymion Remix)
Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 Anthem 2009)
Catalog Number: [Q 043]
Release Date: May 2009
Format: Vinyl, 12"
A1. Headhunterz - Scrap Attack (Original Mix)
B1. Headhunterz - Scrap Attack (Endymion Remix)
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
hoe weet je dat ie in mei komt
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ik heb dit op een ander forum gevondenwrote:hoe weet je dat ie in mei komt
ik ook, vooral voor de endymion remix
zal deze maand wel uitkomen
zal deze maand wel uitkomen
Echt zo een dikke intro zit er in, heerlijk nummer is het!
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
wrote:http://www.youtube.com/watch?v=NcR_IIbWne0
waarom een tweede posten?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ik vind de A1 kant van de vynil wel lekker, maar hij kan zeker niet tippen aan die van voorgaande anthems defqon 1.
Maar goed, ik zal er zeker wel op los gaan, maar t is geen favoriet om 't maar zo te noemen. En ik snap de plotselinge rage niet om van een anthem óók nog is een HC remix te maken, de boventoon op die feesten is toch echt HS, ik bedoel Defqon heef 1 HC tent en 2 HS tenten en de Main.... lijkt me niet meer dan logisch dat de anthem dan ook alles met HS te maken heeft en niet met een ondergeschikte stijl. Maargoed.
Hopelijk krijgen we mooi weer! *klopt af*
Maar goed, ik zal er zeker wel op los gaan, maar t is geen favoriet om 't maar zo te noemen. En ik snap de plotselinge rage niet om van een anthem óók nog is een HC remix te maken, de boventoon op die feesten is toch echt HS, ik bedoel Defqon heef 1 HC tent en 2 HS tenten en de Main.... lijkt me niet meer dan logisch dat de anthem dan ook alles met HS te maken heeft en niet met een ondergeschikte stijl. Maargoed.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
wat kan jij zeure zeg wouter
Haha, ik zeur niet ik geef m'n mening, 't is een lekker plaatje opzich, maar niet eentje waar ik helemaal geil van wordt ofzo hahawrote:wat kan jij zeure zeg wouter
Gast, dit is pas de tweede anthem waarbij een hardcore remix bij zitwrote:En ik snap de plotselinge rage niet om van een anthem óók nog is een HC remix te maken,
en dan nog, die remixen zijn wel top, persoonlijk vind ik dat van elke stijl een remix hoort te zijn, nouja, zoals bij defqon 3 ofzo. hardstyle hardcore hardtrance ofzowrote:Gast, dit is pas de tweede anthem waarbij een hardcore remix bij zitwrote:En ik snap de plotselinge rage niet om van een anthem óók nog is een HC remix te maken,
Je vergeet blijkbaar dat de Hardcore scene ook nog heel erg groot is? Zo'n HC remix is gewoon lekker, 1 plaat met het normale stampwerk, en 1 plaat waar je gewoon hard op kan raggen! Vind t alleen maar mooi dat ze t op deze manier doen!wrote:Ik vind de A1 kant van de vynil wel lekker, maar hij kan zeker niet tippen aan die van voorgaande anthems defqon 1.
Als iedereen zijn filmpjes wil promoten zou het hier een leuke boel wordenwrote:http://www.youtube.com/watch?v=NcR_IIbWne0
er is al een youtube link gepost dus post er geen 2e !