Meestal vind ik zulke platen nog wel redelijk voor thuis luisteren, maar deze niet. Veel te blij zonder enig gevoel erin.
in iedergeval beter als de defqon anthem van NL
Source: freaky.nl
wrote:wrote:
Enne is 8euro niet wat duur voor maar 1 track?
neej, vinyl is een dure investering, en er zijn meerdere 1trackers uitgebracht op vinyl, kosten allemaal 8euro ongeveer. Daarom is de vinyl markt zo gigantisch ingezakt omdat download portals veel goedkoper zijn. Maarjah dan is het weer jammer dat 90% het illegaal download. Terwijl je ongeveer maar een eurootje betaald voor een track (Dancetunes incl Bundel)
wrote:Hoe kan je dit een leuk nummer vinden? dit is KiNdEr HaRdStYle....
Ze moesten toch wat voor jou maken he.wrote:Hoe kan je dit een leuk nummer vinden? dit is kinder hardstyle....
Dan gaat het met dit niet lukkenwrote:Ze moesten toch wat voor jou maken he.wrote:Hoe kan je dit een leuk nummer vinden? dit is kinder hardstyle....
Als K3 een leuk nummer heeft, luister ik ook naar, of het nu voor kinderen is of niet.wrote:Hoe kan je dit een leuk nummer vinden? dit is kinder hardstyle....
Voor mij welwrote:Dan gaat het met dit niet lukkenwrote:Ze moesten toch wat voor jou maken he.wrote:Hoe kan je dit een leuk nummer vinden? dit is kinder hardstyle....
Hmmm, Dan hebben we nu al: Early, Raw, Nu-style Aka Mainstream & Kinderhardstyle :')wrote:Hoe kan je dit een leuk nummer vinden? dit is kinder hardstyle....
Ik mis hier objectiviteit. Dit IS geen 'kinderhardstyle' (wat een term is dat ook...), jij VINDT dit 'kinderhardstyle'wrote:Allemaal kindertjes hierrojah moet zeggen dit is "hardstyle" voor de kids onderons.
ja maar als je zo begint.wrote:Ik mis hier objectiviteit. Dit IS geen 'kinderhardstyle' (wat een term is dat ook...), jij VINDT dit 'kinderhardstyle'wrote:Allemaal kindertjes hierrojah moet zeggen dit is "hardstyle" voor de kids onderons.
Vind het anders echt een heerlijke melodie hebben, kick past er niets 100% bij maar het is wel een leuke!
Betwijfel het.wrote:trouwes gewoon dramatisch idee dat dit een anthem is, hhz kan zoveel beter