Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 10 tracks

Headhunterz - Sacrifice EP (SCDCD004)

Label
Scantraxx Reloaded
Catalogue number
SCDCD004

Source: facebook.com

K
Hardtraxx Addict
1848 posts member since 2011
last seen Aug 2023
Godkolere van Headshot krijg ik echt ongelofelijk veel energie. Krijg er ongelofelijk veel zin van om als een gek te stampen zeg :D Zoals eerder al gezegd, die screeches zijn echt smerig op een positieve manier :P
De Lotgenoot Edit heeft een heerlijke melodie met een bijpassende synth. Dikke kicks ook, erg grote verbetering op 't origineel.
Back In The Days is gewoon baas vanwege de nostalgie die het met zich meebrengt, vette reverse en screeches.
Dragonborn had ik al, mijn mening is onveranderd over die track, blijft geweldig gewoon. Doomed heeft een erg vet sounddesign met al die dubstep geluiden etc. Dé track die het geloof in Headhunterz voor mij herstelt had. :)
De rest vind ik niet erg bijzonder. Van Power of the Mind zet ik nog regelmatig het origineel op, dat was pas een knaller!
K
Ik vind hem zo goed :loving:
A
BuzzLightyear wrote: vertaling
:lol: :lol: :worship: :worship: Held klinkt in het Nederlands nog kutter :P
L
Hardtraxxer
321 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Geniale vertaling :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 26 days ago
Held :lol:

Maar eigenlijk ziet bijna elk nummer wat je letterlijk vertaald van ENG naar NED er zo debiel uit :P
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2010
last seen Apr 2014
headshot :clap: :yay: :drool:
wat een track zeg
vol energie en kracht
meer van dit heady !!
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Pommer wrote:Held :lol:

Maar eigenlijk ziet bijna elk nummer wat je letterlijk vertaald van ENG naar NED er zo debiel uit :P
True that (bijv. 'schud je huis als een moederneukende aardbeving'), maar de vocals van Disrespect hebben ook gewoon totáál geen enkele samenhang whatsoever, gedurende de hele plaat xd
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Back In Days: Leuke oude hardstyle plaat, maar ben meer van de hardstyle van nu, maar toch leuk gedaan 6/10

From Within lotgenoot Edit: Super plaat vele malen beter dan het origineel, deze vond ik namelijk niets 8,5/10

Power Of The Mind (Live Edit): Nja beetje overbodig vind ik maar wel aardige track 6/10

Dragonborn: Geniale plaat lekkere in en outro ook 9/10

Hard With Style: Leuke plaat, goed gedaan 8/10

Disrespect (FT Psyko Punkz): Tja zoals al zovelen hebben gezegd de vocals zijn niet je van het, maar het stoort mij niet, melodie daarentegen is klasse 8/10

Doomed: Word voor mij een klassieker, kan hem blijven luisteren, verveelt niet voor mij 10/10 :worship:

The Perfect Weapon ( FT Zatox): Jammer dat er geen intro in zit, ja ook een egte zatox melodie in mijn ogen 7,5/10

Eternalize: Gruwlijke plaat, lijkt wel beetje op Doomed, maar zeker een goed anthem in mijn ogen 8,5/10

Headshot: Weinig op aan te merken :worship: 10/10
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Back in the Days: Klinkt lekker, lijkt veel op Summer of Hardstyle. 7,5
From Within (Lotgenoot edit): Origineel was al leuk maar ik vind zelf de edit beter dan het origineel 8,5
Power of the Mind (Live edit): Fijn nummertje voelt voor mij als een soort 'update' van het origineel 8
Dragonborn: Heerlijk nummer natuurlijk alles klopt gewoon 10
Hard With Style: Moest ik wat vaker luisteren in het begin vond ik hem nogal saai maar ik vind hem steeds beter worden. 7,5
Disrespect: De minste track van het album. Idee is wel leuk alleen dat battle gedoe duurt voor mij een beetje te lang. En die Psycho Punkz stem hoor ik al zo vaak in hun eigen tracks wat wel erg gaat vervelen. 6,5
Doomed: Lekkere plaat. Enige minpuntje is natuurlijk dat er aan het begin zo lang gepraat wordt. Daarom liever die bla bla bla edit imo. 9
The Perfect Weapon: Vond ik eerst een hele lekkere plaat. Tegenwoordig wat minder en die pitchkicks zijn irritant. 7
Eternalize: Toen ik de versie op HWS 7 nog niet gehoord had vond ik er nog maar weinig aan. Een leuk anthempje dacht ik maar vond hem lang niet zo goed toen als headshot en doomed. Toen ik de versie op HWS 7 hoorde was ik helemaal verkocht, HHZ heeft er echt werk van gemaakt. 9
Headshot: Alles klopt hier ook, heerlijke skreeches niks mis mee, maar net niet zo goed als dragonborn. 9,7 dus.

Gemiddelde: 82,7:10= 8,27 dus afgerond een 8,3. Ga zo door Headhunterz!!
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Hoe moet ik dit gaan stemmen bij TOTW :cry:
Hardtraxx Veteran
14697 posts member since 2009
last seen 34 minutes ago
Basshunterzz wrote: Reactivating the Bionicle en Monstah kwamen toch pas na The Perfect Weapon?
Kan maarzo, haha, neemt niet weg dat ze veel van elkaar weg hebben. :P
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
BuzzLightyear wrote: Jo, Psycho broeder.
Luister naar me schatje.
Als je me probeert te neuken.
Zeg ik het tegen je moeder.
:lol:

OT:
Eindelijk dan Headshot en Doomed :loving: En de rest is ook gewoon heel vet. Alleen Back in the Days en Power of the Mind Edit vind ik iets minder.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Best lekkere release, maar wtf is Disrespect :lol:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Geck-o wrote:
PNXRMX wrote:
Geck-o wrote:Dit is zooo goed! :)

Mijn favorieten zijn op dit moment denk ik Headshot en Hard With Style (pure indoctrinatie) :oh: :surrender:
Die hersenspoel-set op XQ NC :worship:
Jaaaaa :surrender: :worship:
Was inderdaad supermooi :)
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Beste set van 2012/2011 :p Wat zijn die nummers episch in de HMH :love:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Toch nog wel een fijne EP alles bij elkaar. :thumbup:
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
BuzzLightyear wrote:Niks te doen dus Disrespect (naar het idee van Elexz) even letterlijk vertaald.
Het is originele Psycho poep naar de knal.
Haha, mooie vertaling.

Heerlijke EP iig. Denk dat ik Dragonborn, HWS en Headshot toch wel de mooiste tracks vind. The Power of the Mind edit vind ik ook heerlijk. Maar dat komt vooral door het origineel denk ik.
D
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2015
Back In The Days :loving:
Fantastisch. Verder ook wel leuke plaatjes, maar toch veelal bekende. Hopelijk gaat HHZ zich nu wat meer op het producen storten ^^
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Vinden jullie die 2e climax in The Perfect Weapon (dus die anti climax) niet verschrikkelijk veel op de stijl van Ran-D lijken? :huh: Die korte aggressieve screech, die scrach geluiden en die om laag pitchende kicks. Niet dat het wat boeit ofzo, maar het had net zo goed een Ran-D plaat kunnen zijn dat stukje dan. :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
na 'm nog een keer te hebben geluisterd Hard With Style ook maar aangeschaft :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Nog steeds doen de previews het niet op Dance-Tunes. Heeft iemand hem via daar gekocht? Werkt hij daar?
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Alleen Eternalize, Headshot & Doomed zijn interessant voor mij. Rest niet.
M
Hardtraxxer
120 posts member since 2012
last seen Jun 2012
nicee :D
P
Hardtraxxer
339 posts member since 2012
last seen Nov 2014
lunatix wrote:Geniale vertaling :worship:
P
Hardtraxxer