Kan jij niet wat vaker posten? Elke keer dat ik jouw avatar zie krijg ik een dikke lachkick!wrote:iets
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 10 tracks
Headhunterz - Sacrifice EP (SCDCD004)
- Label
- Scantraxx Reloaded
- Catalogue number
- SCDCD004
- 01BACK IN DAYS
- 02FROM WITHIN (Lotgenoot Edit)
- 03POWER OF THE MIND (Live Edit)
- 04DRAGONBORN
- 05HARD WITH STYLE
- 06DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz)
- 07DOOMED
- 08THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox)
- 09ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012)
- 10HEADSHOT
Source: facebook.com
-
B
Neuh, luiheid.wrote:Kan jij niet wat vaker posten? Elke keer dat ik jouw avatar zie krijg ik een dikke lachkick!wrote:iets
HAHAHAHAHAHHAwrote:ietswrote:Kan jij niet wat vaker posten? Elke keer dat ik jouw avatar zie krijg ik een dikke lachkick!wrote:iets
Ceasar Milan-modus: KSSSS!
Ontopic. Laatste keer.
Ontopic. Laatste keer.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Hele toffe actie van Heady. Ga hem wel halen, ondanks dat ik sommige tracks al vaak heb gehoord. Ben benieuwd naar de complete TL
TL:
01. BACK IN DAYS
02. FROM WITHIN (Lotgenoot Edit)
03. POWER OF THE MIND (Live Edit)
04. DRAGONBORN
05. HARD WITH STYLE
06. DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz)
07. DOOMED
08. THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox)
09. ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012)
10. HEADSHOT
2,3,5 en 10
01. BACK IN DAYS
02. FROM WITHIN (Lotgenoot Edit)
03. POWER OF THE MIND (Live Edit)
04. DRAGONBORN
05. HARD WITH STYLE
06. DISRESPECT (Ft. Psyko Punkz)
07. DOOMED
08. THE PERFECT WEAPON (Ft. Nikkita) (With Zatox)
09. ETERNALIZE (Hardbass Anthem 2012)
10. HEADSHOT
2,3,5 en 10
-
A
Back in Days?
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Heerlijk verzamelalbum dit!
3,7,9,10 worden sws gehaald, back in the,days nog even beluisteren want die ken ik nog niet 
Zou die Psychedelic Edit eigenlijk ook wel graag willen
-
THardtraxxer
- 142 posts member since 2011
- last seen Dec 2013
Kan niet luisteren maar gok dat dat back in town is
Samples staan btw op iTunes
Doomed, Lotgenoot-edit en Headshot zijn heel erg vet en gaan zeker gehaald worden. Dragonborn is ook leuk maar die had ik al 
Verder niet zo heel veel boeiende tracks, al zit er eigenlijk geen enkele track tussen die ik zwaar tekort vind komen ofzo. Disrespect is wel een beetje het dieptepunt van dit album.
Verder niet zo heel veel boeiende tracks, al zit er eigenlijk geen enkele track tussen die ik zwaar tekort vind komen ofzo. Disrespect is wel een beetje het dieptepunt van dit album.
-
JHardtraxxer
- 681 posts member since 2009
- last seen Jun 2026
Disrespect is misschien wel slecht, maar dat komt door de vocals, de melodie is super namelijk, rest gaat zeker gehaald worden.
Ik vind de melodie echt waardeloos. De eerste 10 keer dat ik die melodie hoorde kon ik het niet eens volgen...
Back In The Day's klinkt echt super vet.. kan hem op Itunes niet helemaal luisteren, maar het is in ieder geval een dikke reversebass! 
Kan misschien komen door die inspiratie na de Q&A? Had hij het over in dat topic.wrote:TL:
01. BACK IN DAYS
Voor de rest: HEBBEN!
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Klopt, fijne screech ook in de climax! Tenminste ik denk dat dat de climax is...wrote:Back In The Day's klinkt echt super vet.. kan hem op Itunes niet helemaal luisteren, maar het is in ieder geval een dikke reversebass!
Indd! Zeer benieuwd naar het geheel!wrote:Klopt, fijne screech ook in de climax! Tenminste ik denk dat dat de climax is...wrote:Back In The Day's klinkt echt super vet.. kan hem op Itunes niet helemaal luisteren, maar het is in ieder geval een dikke reversebass!
Nou dit zal de eerste keer worden dat ik op een legale manier tracks ga downloaden door te betalen..
Steun ik het goede doel ook is