Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Headhunterz - Psychedelic
HS EP 3 tracks

Headhunterz - Psychedelic (SCREL023)

Label
Scantraxx Reloaded
Catalogue number
SCREL023
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Just4Music wrote:davide sonar album?
Hij heeft het op Qlimax ooit eens in een interview gehad over dat hij een compilatie wil bouwen, maar nu nog niet, dus heeft het weinig zin om te vermelden.
Brennan Heart zijn volgende sampler is nog nergens aangekondigd.
JDX is bezig met de remake van Wan Taim
The Prophet lijkt voorlopig niet te komen, want anders was deze wel aangekondigd
Atrocious heeft nog een B-kantje nodig.
Complex Situation hoeft niet persé te komen, niet vanuit gaan nu.
Second Identity wacht sowieso nog op Hard Bass, dus voor die tijd zul je er niet te veel van horen.
A2-Records staat vol doordat die Beat Providers release niet zo opschoot. Dat zal nu ook wel aan gaan trekken.

Relax joh, alles van Scantraxx komt er wel aan. In Oktober/November deden ze er ook elke week 1 of 2 uit de deur.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ben benieuwd wanneer deze uitkomt want ik vind het echt een gruwelijke release vooral Psychedelic. :love:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Relax joh, alles van Scantraxx komt er wel aan. In Oktober/November deden ze er ook elke week 1 of 2 uit de deur.
k vind het gewoon kut dat sommige dingen alweer een half jaar liggen te wachten. Bij Scantraxx gebeurt dat te vaak imo, te lange wachttijden. Op het moment dat de release komt is het eigenlijk al niet eens meer interessant.
Hardtraxx Addict
1400 posts member since 2009
last seen Nov 2019
Dat heeft Fusion zeker ook hoor. Als je ziet wat voor een wachtrij daar nog staat.. :oh:
Alleen Saifam brengt tracks (vaak) snel uit. Andere labels zijn vaak wat sneller dan Scantraxx en Fusion, maar bijna nooirt zo snel als Saifam. Activa Records is over het algemeen snel, maar de tracks van One I Love (ACTDIGI001) stonden ook al zeker een half jaar eerder op Activators album.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
QonFuzion wrote:Dat heeft Fusion zeker ook hoor. Als je ziet wat voor een wachtrij daar nog staat.. :oh:
Alleen Saifam brengt tracks (vaak) snel uit. Andere labels zijn vaak wat sneller dan Scantraxx en Fusion, maar bijna nooirt zo snel als Saifam. Activa Records is over het algemeen snel, maar de tracks van One I Love (ACTDIGI001) stonden ook al zeker een half jaar eerder op Activators album.
Fusion is nu tenminste goed op gang..
Donateur
last seen Mar 2017
Bij Fusion kan ik het nog begrijpen maar bij Scantraxx, met zo fucking veel sublabels, vind ik het gewoon een gemiste kans. Zéker als je het dus met SAIFAM gaat vergelijken, of DJ's United.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
dawasiknie wrote:Nou Scantraxx mag nu wel vaart in de zaakjes zetten. Als je ziet wat er allemaal nog uit moet komen. Even een lijstje:

Brennan Heart stuk of 5 nieuwe tracks/remixes
Alpha2/Wildstylez - Atrocious
The Prophet 2 nummers
A-lusion-release
JDX - Live The Moment
Headhunterz - Psychadelic
DBSTF - Together
Wildstylez - Complex Situation
Gostosa - Sutra
Second-identity project
Een heel Davide Sonar-album en samplers en binnenkort komt een hele rukzooi XQ-HHZ tracks die net klaar zijn er nog bij.
Een gigantische wachtlijst op A2-records
En ik zal er misschien nog wel een paar vergeten zijn.

Kortom, gaat nog lachen worden dit jaar...
Een Davide Sonar album :worship:
R
6 posts member since 2009
last seen Dec 2012
en wat te denken van Wildstylez?

A Lost World (First Mix)
A Lost World (Second Mix)
Extraordinary Happiness
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Raymond wrote:en wat te denken van Wildstylez?

A Lost World (First Mix)
A Lost World (Second Mix)
Extraordinary Happiness
Wie zegt dat die uit gaan komen? Wacht die berichtgeving nou maar even af, komt allemaal wel goed.

Nu graag even ontopic aub.
Hardtraxxer
333 posts member since 2009
last seen May 2023
Is het niet SCANRL023 dat las ik ergens..
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
acidburn wrote:Is het niet SCANRL023 dat las ik ergens..
Kans zit erin, maar is nog niet officieel bekend gemaakt ;)
Hardtraxxer
62 posts member since 2009
last seen Nov 2010
Psychedelic FREAKING AWESOME!!! :love: :woot:
Hardtraxxer
581 posts member since 2009
last seen Aug 2012
lekker man! ik hou wel van zo'n soort qlimax! :bomb:
Hardtraxxer
166 posts member since 2009
last seen Dec 2010
jaja headhunterz :thumbsup:
Hardtraxxer
259 posts member since 2009
last seen 8 days ago
GVD deze mogen toch wel snel uitkomen wacht al zo lang op deze , vooral Pschycedelic :bomb:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
killerf1st wrote:GVD deze mogen toch wel snel uitkomen wacht al zo lang op deze , vooral Pschycedelic :bomb:
al zo lang? hij is voor het eerst gedraaid op Qlimax :oh:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Ravenwood wrote:
killerf1st wrote:GVD deze mogen toch wel snel uitkomen wacht al zo lang op deze , vooral Pschycedelic :bomb:
Eigenlijk is dat al best wel lang, maar we zijn onderhand wel langer/erger gewend.
Hardtraxxer
62 posts member since 2009
last seen Nov 2010
Josh-T wrote:
Ravenwood wrote:
Eigenlijk is dat al best wel lang, maar we zijn onderhand wel langer/erger gewend.
voorbeeld JDX live the moment en wan taim
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Die zijn rond dezelfde tijd voor het eerst gedraaid als Psychedelic, dus dat is echt complete bullshit. Bovendien valt nog geen 2 maanden (tot nu toe) best wel mee.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Khadber wrote:Die zijn rond dezelfde tijd voor het eerst gedraaid als Psychedelic, dus dat is echt complete bullshit. Bovendien valt nog geen 2 maanden (tot nu toe) best wel mee.
Wan Taim niet.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Dakpan wrote:
Khadber wrote:Die zijn rond dezelfde tijd voor het eerst gedraaid als Psychedelic, dus dat is echt complete bullshit. Bovendien valt nog geen 2 maanden (tot nu toe) best wel mee.
Wan Taim niet.
Van Wan Taim was nooit aangegeven dat hij uit zou komen, en voordat dit bekend werd hoorde je ook niet zo veel mensen er over.
Donateur
last seen Mar 2017
Scantraxx kennende kan je er denk ik nog wel 2 maanden aan vast plakken. Eerder dan mid-maart zie ik deze eerlijk gezegd niet uitkomen. Maar we shall see.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
dawasiknie wrote:Scantraxx kennende kan je er denk ik nog wel 2 maanden aan vast plakken. Eerder dan mid-maart zie ik deze eerlijk gezegd niet uitkomen. Maar we shall see.
zal idd wel van de zomer zijn xD
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
dawasiknie wrote:Scantraxx kennende kan je er denk ik nog wel 2 maanden aan vast plakken. Eerder dan mid-maart zie ik deze eerlijk gezegd niet uitkomen. Maar we shall see.
Komt nu wel gewoon op tijd hoor. Er ligt genoeg te wachten, maar er komt een berg aan. Deze release word rijkhalzend naar uitgekeken door een zooi mensen, dus ze weten wat ze doen.
M
Hardtraxxer
181 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Of juist niet, ik vind het een aardig risico om steeds maar zo lang te wachten met die releases, helemaal nu er steeds meer mensen zijn die het geil vinden om ripjes op youtube te planten en ze dan zelf 100x op een dag te luisteren. Gevolg is dat ze ze dan aardig snel zat zijn en niet meer aanschaffen! :cool: