Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Headhunterz & Noisecontrollers - Club Bizarre Remix/Robots Dream (SCREL026)

Label
Scantraxx Reloaded
Catalogue number
SCREL026
Listen onHardstyle.com

Source: facebook.com

T
Artiest
1037 posts member since 2009
last seen May 2022
Opperhoofd wrote: Er gaat juist niks boven de Scot Project Remix! :loving:
Klopt, die is ook erg fijn. Die vinyl heb ik nog ergens thuis liggen.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Oxbow wrote:
Opperhoofd wrote:Brooklyn Bounce heeft hem enkele dagen geleden al gereleased, waarom moet Scantraxx dat dan ook nog eens doen?

Net zoals die A-Lusion Radioshow Samplers.

Dus geld.

Wellicht komt er een Radio Edit bij. :P
Ach van mij part releasen ze nog 100 andere tracks die allang uit zijn. Je hoeft hem niet te kopen.
Als je hem al bij Brooklyn Bounce had gekocht, laat je hem nu links liggen, simpel toch :D
indeeed dus niet zo huilen :aww:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Opperhoofd wrote:
PNXRMX wrote:Opperhoofd is een sukkel.
Probeer het nog eens.
Zo goed?
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
:lol:
Hardtraxxer
104 posts member since 2009
last seen Dec 2011
Ik ben het eerlijk gezegd wel deels met opperhoofd eens.. Leuk dat ze de track ook nog eens op Scantraxx releases terwijl hij al uitgebracht is. Dit maakt me niet zo veel uit, maar als daardoor tracks van andere Scantraxx artiesten langer op zich laten wachten met een release dan ga ik me er wel aan storen :)
O
QuakerSw wrote:Ik ben het eerlijk gezegd wel deels met opperhoofd eens.. Leuk dat ze de track ook nog eens op Scantraxx releases terwijl hij al uitgebracht is. Dit maakt me niet zo veel uit, maar als daardoor tracks van andere Scantraxx artiesten langer op zich laten wachten met een release dan ga ik me er wel aan storen :)
Zie je nou PNXRMX, als je gewoon even nadenkt snap je wat ik bedoel.

QuakerSw, ik ben blij dat jij het ook zo ziet. :thumbsup:

Nu Scantraxx nog! :D
PNXRMX wrote:
Opperhoofd wrote:
PNXRMX wrote:Opperhoofd is een sukkel.
Probeer het nog eens.
Zo goed?
PNXRMX, wanneer je je niet op een volwassen manier kunt redden ga je direct kinderachtig doen, sneu kereltje. :')

Denk voortaan even na voordat je wat plaatst, dan zet je jezelf tenminste niet zo voor lul.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Jongens houd dit buiten het forum! Houd het hier op de release en doe het ruzie maken maar via pm ofzo!!
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Bitch fight, bitch fight! :clap:
ok nu ff serieus, wat maakt t uit dat brooklyn bounce 'm eerder al gereleased heeft, alsof jij (opperhoofd) alle muziek koopt... Dus je ligt er niet wakker van lijkt mij, HHZ had hem denk ik al gepland om op Scantraxx Reloaded te releasen dusja, boeiend.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Opperhoofd wrote:PNXRMX, wanneer je je niet op een volwassen manier kunt redden ga je direct kinderachtig doen, sneu kereltje. :')

Denk voortaan even na voordat je wat plaatst, dan zet je jezelf tenminste niet zo voor lul.
En een reactie als "probeer het nog eens" is wel volwassen :') Ik ga inderdaad plots van mening veranderen door zo'n post. Ik word ook meteen gemotiveerd om extra argumenten te plaatsen als je op zo'n uiterst serieuze manier op m'n reactie in gaat. :') Mijn reactie was ook niet echt bedoeld om een discussie mee te winnen ofzo. Was meer een klein grapje omdat het toch hopeloos is om tegen jou in te gaan. Je blijft je toch wel vasthouden aan je o zo controversiele meningen waar je de grote anti-meeloper jongen mee uit kunt hangen.
Vind t anders wel sneu dat jij je tijd verdoet door een forumpje te trollen.
Tijd verdoen met reageren op trolls is overigens ook niet alles, maar goed. Ik zie het als oefenen in argumenteren tegen de idioten die ik later in het leven vast ook niet weinig tegenkom.
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
PNXRMX wrote:
Opperhoofd wrote:PNXRMX, wanneer je je niet op een volwassen manier kunt redden ga je direct kinderachtig doen, sneu kereltje. :')

En een reactie als "probeer het nog eens" is wel volwassen :') Ik ga inderdaad plots van mening veranderen door zo'n post. Ik word ook meteen gemotiveerd om extra argumenten te plaatsen als je op zo'n uiterst serieuze manier op m'n reactie in gaat. :') Mijn reactie was ook niet echt bedoeld om een discussie mee te winnen ofzo. Was meer een klein grapje omdat het toch hopeloos is om tegen jou in te gaan. Je blijft je toch wel vasthouden aan je o zo controversiele meningen waar je de grote anti-meeloper jongen mee uit kunt hangen.
Tijd verdoen met reageren op trolls is overigens ook niet alles, maar goed. Ik zie het als oefenen in argumenteren tegen de idioten die ik later in het leven vast ook niet weinig tegenkom.
Amen :D
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
ONTOPIC :list:
Conflicten los je maar op via PM! Laatste waarschuwing jongens!
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Leuke plaat. Is mij alleen gaan vervelen. Aangezien het nummer al 4 maanden (misschien wel langer?) al wordt gedraaid.
Hardtraxxer
713 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Teknizion wrote:Leuke plaat. Is mij alleen gaan vervelen. Aangezien het nummer al 4 maanden (misschien wel langer?) al wordt gedraaid.
idd
het is een leuke plaat maar niet meer dan dat.
O
PNXRMX wrote:

Kan je niet lezen?
freddyadu8 wrote:Jongens houd dit buiten het forum! Houd het hier op de release en doe het ruzie maken maar via pm ofzo!!
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013

HAHAHAHAHAHA, dat dit uit jouw mond kan komen, HAHAHAHAHAHA

OT:
Mwua, mwua, het zit wel goed in elkaar, maar vooral die melodie pakt me helemaal niet. Verder is dit ook niets voor mij, kan ook komen dat ik een afkeer heb tegen het origineel van dit nummer. Zal daarin wel de enige zijn.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
zullen we even een topic
Opperhoofd vs The Rest aanmaken voor jullie mensen? Dan kunnen andere mensen hier gewoon weer lekker on topic blijven.
M
Hardtraxxer
153 posts member since 2010
last seen Jul 2016
(L) die eerste climax!
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
de melodie vind ik juist super pakkend :) + de intro en outro zijn ook goed te doen!
kortom, heerlijke plaat
Hardtraxxer
219 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Hymn wrote:Gaat Scantraxx hem nou ook weer appart uitbrengen?
Ik begin nou toch te denken dat Scantraxx het voor het geld doet.
Nu pas? Dat idee heb ik al jaren xD

OT:

Weer een trance classic die even hard geraped word!
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Scumbag wrote:
Hymn wrote:Gaat Scantraxx hem nou ook weer appart uitbrengen?
Ik begin nou toch te denken dat Scantraxx het voor het geld doet.
Nu pas? Dat idee heb ik al jaren xD

OT:

Weer een trance classic die even hard geraped word!
Vond 't origineel ook al schijt..
Kan me niet echt bekoren dit soort rommel. 't Is volgens mij een beetje een trend aan het worden om BB plaatjes te remixen :P (TBY/JW)
Hardtraxxer
369 posts member since 2010
last seen 17 days ago
Eerste paar keren dat ik deze track hoorde, kippenvel tot op mijn ballen.

Nu hij gereleased is, draai ik hem nagenoeg nooit..
Beetje zo'n Live The Moment track in mijn geval. Mooi maar vervelend.

Én jammer dat hij nu voor de "2de" keer gereleased wordt..

Toch prima track :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
Mannonymous wrote:'t Is volgens mij een beetje een trend aan het worden om BB plaatjes te remixen :P (TBY/JW)
Het feit dat BB net een enorm remix album/verzameling heeft uitgebracht net laat me denken dat BB een hoop remix verzoeken de deur uit heeft gedaan een tijdje terug ;)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
kvind het totaal geen bijzondere track :/
ook beetje overhypte track imo
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2026
1. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
2. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
PNXRMX wrote:1. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix)
2. Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream
;)
Bron?