Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 11 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Headhunterz - Megasound/Muzikal Revolution (SCREL020)

Label
Scantraxx Reloaded
Catalogue number
SCREL020
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
jeff wrote:Denk eerder dat de remix van Brennan Heart van The Sacrifice de b-kant word dan, van Woznotwoz.
Dat zou te ziek zijn, maar die kans is niet zo groot lijkt me :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Khadber wrote:
PNXRMX wrote:
Dj rudestylez wrote:mischien dat woznotwoz op scantraxx unreleased komt te staan ;)
Of B-kant van Rock Civilization Remix evt :)
Rock Civil remix word 99% zeker op Dance Pollution of een ander SAIFAM label uitgebracht denk ik zo. Daar zal Wotnotwoz niet bijhoren..

Ontopic :).
Hoezo? HHZ remix van saifam dingen komen op saifam. Tby remix van hhz dingen op scantraxx is dan toch niet raar? Als ik ff in mn muziek database zoek, zie ik tby remixes van NL hardstyle op scantraxx, midify en fusion, en tby remixes van IT hardstyle op titanic. Hhz en prophet remixes van IT hardstyle op titanic en dance pollution. Rock Civilization op scantraxx releasen zou dus de lijn uit het verleden voortzetten, hoewel dat ook niet al te veel zegt.

Maarja, wat heeft Hhz nog te releasen, rock civilization remix, sacrifice remix, woznotwoz. Zullen dan toch 2 van die tracks bij elkaar op 1 vinyl komen lijkt me.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Sacrefice Remix gaat niet komen.. Wotnotwoz heeft last van rechten, het is namelijk een cover. Dus ik betwijfel ook of die gaat komen.. Rock Civil remix zal 90% zeker op SAIFAM ergens komen. Ik heb TBY alleen een Cocaine Bizznizz remix zien doen, op de A-Kant van de Stampuhh remix. Misschien dat er binnenkort nog ergens een remixje van een scantraxx-track verschijnt (gedaan door een niet Scantraxx) artiest, maar ik denk het niet..

En nog een keer... On Topic aub.
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
Khadber wrote:Sacrefice Remix gaat niet komen.. Wotnotwoz heeft last van rechten, het is namelijk een cover. Dus ik betwijfel ook of die gaat komen.. Rock Civil remix zal 90% zeker op SAIFAM ergens komen. Ik heb TBY alleen een Cocaine Bizznizz remix zien doen, op de A-Kant van de Stampuhh remix. Misschien dat er binnenkort nog ergens een remixje van een scantraxx-track verschijnt (gedaan door een niet Scantraxx) artiest, maar ik denk het niet..

Het lijkt mij zelf meer dan logisch dat de Rock Civilization Remix op Scantraxx komt, aangezien Headhunterz een tijdje geleden ook een release op Dance Pollution heeft gehad..

Maarja, ik kijk uit naar Megasound, hopen op een WEB.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Khadber wrote:Sacrefice Remix gaat niet komen.. Wotnotwoz heeft last van rechten, het is namelijk een cover. Dus ik betwijfel ook of die gaat komen.. Rock Civil remix zal 90% zeker op SAIFAM ergens komen. Ik heb TBY alleen een Cocaine Bizznizz remix zien doen, op de A-Kant van de Stampuhh remix. Misschien dat er binnenkort nog ergens een remixje van een scantraxx-track verschijnt (gedaan door een niet Scantraxx) artiest, maar ik denk het niet..

Ik denk ook eerder dat het op Scantraxx komt, en waarom zou 'The Sacrifice (Brennan Heart rmx) niet komen als ik vragen mag ?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Omdat het een geflopte track was, net zoals My Way..

en nou nog 1x.. NU over deze vinyl. Voor andere dingen open je maar een ander topic.
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Nog één dag en dan begint mijn eerste dag op de Scantraxx Universiteit ^^
Hardtraxxer
278 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Op Astral staat hij op Maandag 6 Juli???
D
Hardtraxxer
593 posts member since 2009
last seen Nov 2023
das mooi kut moet 4 juli draaien had hem dan graag gedraaid helaas dan dan kan ik hem 10 juli wel draaien hoop ik ^^
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
No Fearzz wrote:Op Astral staat hij op Maandag 6 Juli???
klopt hoor en zie het net ook dat hij uitgestelt is tot 6juli :thumbdown:
H
Hardtraxxer
604 posts member since 2008
last seen Jul 2010
Rush release @ Freaky!!

1 Juli!! :thumbsup:
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
hier ben ik dus zo blij meej he maaruh hier was toch al een topic over geopend
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
Dj rudestylez wrote:hier ben ik dus zo blij meej he maaruh hier was toch al een topic over geopend
?

Volgens mij is dat gewoon dit topic, maar zag je de andere 4 pagina's niet :P
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
freddyadu8 wrote:
Dj rudestylez wrote:hier ben ik dus zo blij meej he maaruh hier was toch al een topic over geopend
?

Volgens mij is dat gewoon dit topic, maar zag je de andere 4 pagina's niet :P
haha ja ik zie het nu ook maar was toen net wakker en zat net meej broodje ff te checken dus had neij gezien :P "vergissen is menselijk :P
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
niet schrijgt je als N I E T en neij is dus fout. Meej schrijf je overigens zonder de J aan het einde.
Puntjes (interpunctie dus) tussen je zinnen zijn ook handig. Verhoogt de leesbaarheid zegmaar...

:/
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
_dp_ wrote:niet schrijgt je als N I E T en neij is dus fout. Meej schrijf je overigens zonder de J aan het einde.
Puntjes (interpunctie dus) tussen je zinnen zijn ook handig. Verhoogt de leesbaarheid zegmaar...

Let dan zelf ook even op je eigen spelling. :thumbup:
D
Hardtraxxer
last seen Nov 2023
_dp_ wrote:niet schrijgt je als N I E T en neij is dus fout. Meej schrijf je overigens zonder de J aan het einde.

okeuj doei :yawn:
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
het is oke, niet okeuj.
doei daarin tegen is wel weer goed geschreven. :surrender:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
En nou is het weer klaar met ongezellig doen aub.

On topic.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
@ hardstyle.com yeah :yay:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
freddyadu8 wrote:@ hardstyle.com yeah :yay:
Hoef em toch niet ;). Teminste nu nog niet.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Khadber wrote:
En leeched wel?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Megasound is echt heel erg lekker!
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik vind ze allebei wel goed, Muzikal Revolution vind ik net iets beter dan Megasound.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
RoBinVdHaRdStYleR wrote:
Khadber wrote:
En leeched wel?
Ook niet.. Ik weet niet.. Ik ben niet zo gehyped wat dit soort plaatjes betreft. Ik vind er nu gewoon niet zo veel aan, dus koop ik ze niet..

Pleasure en Revenge daarentegen ;) (Wildstylez maar goed)