Dat zou te ziek zijn, maar die kans is niet zo groot lijkt mewrote:Denk eerder dat de remix van Brennan Heart van The Sacrifice de b-kant word dan, van Woznotwoz.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Headhunterz - Megasound/Muzikal Revolution (SCREL020)
- Label
- Scantraxx Reloaded
- Catalogue number
- SCREL020
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Hoezo? HHZ remix van saifam dingen komen op saifam. Tby remix van hhz dingen op scantraxx is dan toch niet raar? Als ik ff in mn muziek database zoek, zie ik tby remixes van NL hardstyle op scantraxx, midify en fusion, en tby remixes van IT hardstyle op titanic. Hhz en prophet remixes van IT hardstyle op titanic en dance pollution. Rock Civilization op scantraxx releasen zou dus de lijn uit het verleden voortzetten, hoewel dat ook niet al te veel zegt.wrote:Rock Civil remix word 99% zeker op Dance Pollution of een ander SAIFAM label uitgebracht denk ik zo. Daar zal Wotnotwoz niet bijhoren..wrote:Of B-kant van Rock Civilization Remix evtwrote:mischien dat woznotwoz op scantraxx unreleased komt te staan
Ontopic.
Maarja, wat heeft Hhz nog te releasen, rock civilization remix, sacrifice remix, woznotwoz. Zullen dan toch 2 van die tracks bij elkaar op 1 vinyl komen lijkt me.
Sacrefice Remix gaat niet komen.. Wotnotwoz heeft last van rechten, het is namelijk een cover. Dus ik betwijfel ook of die gaat komen.. Rock Civil remix zal 90% zeker op SAIFAM ergens komen. Ik heb TBY alleen een Cocaine Bizznizz remix zien doen, op de A-Kant van de Stampuhh remix. Misschien dat er binnenkort nog ergens een remixje van een scantraxx-track verschijnt (gedaan door een niet Scantraxx) artiest, maar ik denk het niet..
En nog een keer... On Topic aub.
Het lijkt mij zelf meer dan logisch dat de Rock Civilization Remix op Scantraxx komt, aangezien Headhunterz een tijdje geleden ook een release op Dance Pollution heeft gehad..wrote:Sacrefice Remix gaat niet komen.. Wotnotwoz heeft last van rechten, het is namelijk een cover. Dus ik betwijfel ook of die gaat komen.. Rock Civil remix zal 90% zeker op SAIFAM ergens komen. Ik heb TBY alleen een Cocaine Bizznizz remix zien doen, op de A-Kant van de Stampuhh remix. Misschien dat er binnenkort nog ergens een remixje van een scantraxx-track verschijnt (gedaan door een niet Scantraxx) artiest, maar ik denk het niet..
Maarja, ik kijk uit naar Megasound, hopen op een WEB.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik denk ook eerder dat het op Scantraxx komt, en waarom zou 'The Sacrifice (Brennan Heart rmx) niet komen als ik vragen mag ?wrote:Sacrefice Remix gaat niet komen.. Wotnotwoz heeft last van rechten, het is namelijk een cover. Dus ik betwijfel ook of die gaat komen.. Rock Civil remix zal 90% zeker op SAIFAM ergens komen. Ik heb TBY alleen een Cocaine Bizznizz remix zien doen, op de A-Kant van de Stampuhh remix. Misschien dat er binnenkort nog ergens een remixje van een scantraxx-track verschijnt (gedaan door een niet Scantraxx) artiest, maar ik denk het niet..
Omdat het een geflopte track was, net zoals My Way..
en nou nog 1x.. NU over deze vinyl. Voor andere dingen open je maar een ander topic.
en nou nog 1x.. NU over deze vinyl. Voor andere dingen open je maar een ander topic.
Nog één dag en dan begint mijn eerste dag op de Scantraxx Universiteit 
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
das mooi kut moet 4 juli draaien had hem dan graag gedraaid helaas dan dan kan ik hem 10 juli wel draaien hoop ik 
klopt hoor en zie het net ook dat hij uitgestelt is tot 6juliwrote:Op Astral staat hij op Maandag 6 Juli???
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
Rush release @ Freaky!!
1 Juli!!
1 Juli!!
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2023
hier ben ik dus zo blij meej he maaruh hier was toch al een topic over geopend
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
?wrote:hier ben ik dus zo blij meej he maaruh hier was toch al een topic over geopend
Volgens mij is dat gewoon dit topic, maar zag je de andere 4 pagina's niet
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2023
haha ja ik zie het nu ook maar was toen net wakker en zat net meej broodje ff te checken dus had neij gezienwrote:?wrote:hier ben ik dus zo blij meej he maaruh hier was toch al een topic over geopend
Volgens mij is dat gewoon dit topic, maar zag je de andere 4 pagina's niet
niet schrijgt je als N I E T en neij is dus fout. Meej schrijf je overigens zonder de J aan het einde.
Puntjes (interpunctie dus) tussen je zinnen zijn ook handig. Verhoogt de leesbaarheid zegmaar...

Puntjes (interpunctie dus) tussen je zinnen zijn ook handig. Verhoogt de leesbaarheid zegmaar...
Let dan zelf ook even op je eigen spelling.wrote:niet schrijgt je als N I E T en neij is dus fout. Meej schrijf je overigens zonder de J aan het einde.
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2023
okeuj doeiwrote:niet schrijgt je als N I E T en neij is dus fout. Meej schrijf je overigens zonder de J aan het einde.
het is oke, niet okeuj.
doei daarin tegen is wel weer goed geschreven.
doei daarin tegen is wel weer goed geschreven.
En nou is het weer klaar met ongezellig doen aub.
On topic.
On topic.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
@ hardstyle.com yeah 
Hoef em toch nietwrote:@ hardstyle.com yeah
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
En leeched wel?wrote:Hoef em toch nietwrote:@ hardstyle.com yeah. Teminste nu nog niet.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Ik vind ze allebei wel goed, Muzikal Revolution vind ik net iets beter dan Megasound.
Ook niet.. Ik weet niet.. Ik ben niet zo gehyped wat dit soort plaatjes betreft. Ik vind er nu gewoon niet zo veel aan, dus koop ik ze niet..wrote:En leeched wel?wrote:Hoef em toch nietwrote:@ hardstyle.com yeah. Teminste nu nog niet.
Pleasure en Revenge daarentegen