wrote:Nou dit is echt helemaal niks voor mij in ieder geval
Active topics in Tracks
Moderators
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Lekker experimenteel, dat wel. Maar die vocals, deze keer zijn ze echt irritant, jeetje. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wat een laag kut bpm. Kicks zijn zo slap als het maar kan. Vocals zijn verschrikkelijk irritant. Anti is kut. Oftewel alles is kut. Van mij mag hij snel stoppen met dit soort muziek.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Lekkere house. 
Breakout vond ik nog goed, deze doet mij helemaal niks. Kicks komen niet door en irritante vocals, lage BPM kan mooi zijn, maar niet met deze kicks. De break is ook Breakout 2.0.
Vind slappe kicks op een laag BPM gebruiken nou niet echt "experimenteel", vond ik Breakout een stuk beter
wrote:wrote:Nou dit is echt helemaal niks voor mij in ieder geval
Gaat me wat te langzaam, maar toch heeft het wel iets.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Blijf het zonde vinden dat als je zoveel in je mars hebt, je dan met zo'n simpele house climax komt. Helemaal als je dan denkt aan melodieën als The Power Of Music, Rock Civilization etc. Maargoed, vervlogen tijden en productievrijheid enzo. Hij moet vooral lekker doen wat 'ie wilt.
kickroll @2:32 is wel erg lekker, ik hoor hier ook niet echt headhunterz sounds in. Ik denk dat headhunterz gewoon compleet een nieuwe soundbank aan het maken is voor de stijl die hij nu denkt dat beter bij hem past.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Net iets teveel Breakout. 
Voor de rest vette track, iets oppitchen en hij lijkt me gruwelijk.
Voor de rest vette track, iets oppitchen en hij lijkt me gruwelijk.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wrote:kickroll @2:32 is wel erg lekker
Wat is daar nu precies lekker aan??
-
S
Vind dit ook eigenlijk niks aan. het laatste nummer van Heady wat me nog enig zins geboeit heeft was Colors en das ook al best weer een tijdje geleden. beter gaat ie weer gwn nummers zoals Dragonborn maken
-
AHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2013
- last seen Sep 2017
Ik heb net het origineel gecheckt, jezus zeg.
Moet toegeven dat Headhunterz het net iets beter heeft gemaakt...
Moet toegeven dat Headhunterz het net iets beter heeft gemaakt...
ditwrote:Wat een laag kut bpm. Kicks zijn zo slap als het maar kan. Vocals zijn verschrikkelijk irritant. Anti is kut. Oftewel alles is kut. Van mij mag hij snel stoppen met dit soort muziek.
Dat vraag ik me ook af, het is niet echt hardstyle maar ook geen house of trap. Platen van Showtek hebben we toen de tijd ook ergens anders gezet.
Leuk dat hij z'n creativiteit hier in kwijt kan maar ik zie moeilijk wat hier, op het nieuwe soort muziek na, echt creatief is. House + Hardstyle is wel nieuw maar deze climax is bijvoorbeeld wel heel simpel imo.
Leuk dat hij z'n creativiteit hier in kwijt kan maar ik zie moeilijk wat hier, op het nieuwe soort muziek na, echt creatief is. House + Hardstyle is wel nieuw maar deze climax is bijvoorbeeld wel heel simpel imo.
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Verplaatsen dit. Omdat er headhunterz remix bij staat hoeft het nog geen hardstyle te wezen..
on topic: hoe ver kun je dalen. Ook voor mij de laatste keer dat ik een nieuwe plaat van headhunterz luister. Ook hws heb ik al zeker 10 episodes al niet meer geluisterd omdat dat me gewoon allemaal te weinig meer aanspreekt..
on topic: hoe ver kun je dalen. Ook voor mij de laatste keer dat ik een nieuwe plaat van headhunterz luister. Ook hws heb ik al zeker 10 episodes al niet meer geluisterd omdat dat me gewoon allemaal te weinig meer aanspreekt..
-
THardtraxxer
- 385 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
waarom staat deze nogsteeds bij hardstyle? 
Nee, niks voor mij dit. Maar voor Headhunterz z'n kunnen vind ik dit echt te simpel en saai..