Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Album 19 tracks

Headhunterz - Hard With Style (Album) (BYM ??)

Label
Be Yourself Music
Catalogue number
BYMD024

Source: digitalmusic.info

Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 22 minutes ago
Spablauw wrote:Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:
Waarom zo moeilijk?
Gewoon bij de mic instellingen je speaker uitgang aanklikken :P
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Ja dat kan echt wel wat makkelijker >.<
Last edited by emmerick on 15 Oct 2012 20:45, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Fusionmania wrote:
Spablauw wrote:Gewoon via een laptop aansluiten op luidsprekers, die aansluiten op een andere laptop en opnemen met audacity. Simpel en je hebt de 320 kbps... Moeten ze het maar niet zo easy maken :thumbup:
Waarom zo moeilijk?
Dit. En de sample is wss geen 320kbps om mee te beginnen of wel?
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Is geen echte 320 dan he, maar gewoon een opname opnieuw gecodeerd in 320kbps.
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Fusionmania wrote:
Waarom zo moeilijk?
Waarom zo moeilijk?
Gewoon kijken welke file in de achtergrond gedownload wordt door de player en die file downloaden: http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011923.mp3
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Meph0 wrote:
Fusionmania wrote:
Waarom zo moeilijk?
Waarom zo moeilijk?
Gewoon kijken welke file in de achtergrond gedownload wordt door de player en die file downloaden: http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011923.mp3
Hehe, Eindelijk let er nog eens iemand op ;)
S
Wat gaat dat zo makkelijk? Eens kijken dan :D En ja als het 320 kbps is natuurlijk he mannen :)....

Edit hoe werkt die site van je?
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
Meph0 wrote:
Fusionmania wrote:
Waarom zo moeilijk?
Waarom zo moeilijk?
Was meer in het algemeen bedoeld, maar goed gevonden :P
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Meph0 wrote:
Fusionmania wrote:
Waarom zo moeilijk?
Waarom zo moeilijk?
en vervolgens plak je http://cyfrowamuza.pl/cd/1/1000002374/1000011942.mp3 erachter, et voila de track is compleet. De bron is trouwens 128 kb/s
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
We dwalen af mensen.. Ripjes zijn sws niet interessant. OT
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Meph0 wrote:
Fusionmania wrote:
Waarom zo moeilijk?
Waarom zo moeilijk?
Hoe kan je dat zien dan?
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
G1LL wrote:We dwalen af mensen.. Ripjes zijn sws niet interessant. OT
Voor Headhunterz anders wel, waarom moest SoH en alle andere rippers die rip offline halen?
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Fusionmania wrote:
Voor Headhunterz anders wel, waarom moest SoH en alle andere rippers die rip offline halen?
Omdat het de verrassing verpest, denk ik. Je werkt als artiest lang aan een track, wil het groots releasen en dan lekt het op voorhand. Lijkt me een beetje de lol verpesten. Het meerendeel van de mensen krijgt hier niets van mee, dus het valt natuurlijk wel mee, maar toch lijkt het me lullig.

Krijg je met van die amateuristische mp3-winkels.
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
JEFSKIII wrote:
Wildstylerz wrote:ja power of music, restart, nieuwe adrenalize, reignite, nieuwe ran-d, leave the world en toulouse remix full awesome :D en deze cd komt 1 dag voor ziggodome uit dus maakt niks uit toch? hij draait hem dan wel voor het eerst de 20e
Ja maar welke lijst moeten we nou geloven?

Vind die in de openingspost veel aantrekkelijker dus hoop dat het die is. :P

Edit:

Kun je Reignite, The Power of Music nu al full krijgen op die site? Of wanneer want zit op me mobiel. ^^

ja dat is ook, die andere is gewoon een warm up iets
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Wat een kutlijst. :yawn:
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Power of music en Reignite :love:
S
Het is deze tracklist, bron Q-Dance site
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Spablauw wrote:Het is deze tracklist, bron Q-Dance site
Ik zie daar niks staan over de "CD 2 Hard With Style Continuous DJ Mix". Wordt blijkbaar dus gewoon 1 CD. Openingspost dus even aangepast
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Vind de uiteindelijke lijst erg lekker
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Meph0 wrote:
Fusionmania wrote:
Omdat het de verrassing verpest, denk ik. Je werkt als artiest lang aan een track, wil het groots releasen en dan lekt het op voorhand. Lijkt me een beetje de lol verpesten. Het meerendeel van de mensen krijgt hier niets van mee, dus het valt natuurlijk wel mee, maar toch lijkt het me lullig.

Krijg je met van die amateuristische mp3-winkels.
Snap sowieso niet wat sommige mensen denken te bereiken om als eerste een ripje ergens op youtube te hebben staan. Laat dat gewoon lekker aan de artiesten/labels zelf over.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Canyonree wrote:
Spablauw wrote:Het is deze tracklist, bron Q-Dance site
Ik zie daar niks staan over de "CD 2 Hard With Style Continuous DJ Mix". Wordt blijkbaar dus gewoon 1 CD. Openingspost dus even aangepast
Dat is nogal standaard. CD zelf is gemixt (dus geen fulls, geen radio edits). Digitale versie bevat fulls of radio edits van elke track, en de mix die op de cd staat (als 1 track).
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
Spijtig dat The Power of Music een mindere opbouw heeft.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Opbouw kan ik ook niet volgen idd. die verlenging in de break had imo niet gehoeven, klinkt nu alleen maar zo abrupt en erg raar. Of is dat een foutje in de Preview? Misschien kan Hhz dat zelf verklaren? :)
C
Hardtraxx Addict
1631 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Hardstyle.com twitter
#HWS changed the release date to 22-10. So @djheadhunterz presents: @Hardwithstyle will be available next Monday physical and digital
S
Hardtraxxer
359 posts member since 2012
last seen Mar 2013
p-stylez wrote:Opbouw kan ik ook niet volgen idd. die verlenging in de break had imo niet gehoeven, klinkt nu alleen maar zo abrupt en erg raar. Of is dat een foutje in de Preview? Misschien kan Hhz dat zelf verklaren? :)
Vrees ervoor dat het nog wordt aangepast aangezien het al op die site staat. Hopelijk wordt ik het wat gewend want het zet wel een serieuze domper op die melodie.