Last edited by Svbtwee on 08 Apr 2018 18:17, edited 2 times in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Hopelijk duurt het niet lang voor ze meer laten horen van dit. Net ook die reverse in de laatste seconde 
Wordt inderdaad tijd dat hun wat gaan releasen, is al tijdje geleden. Voor de rest klinkt het weer geweldig!
Ben benieuwd wat hieruit gaat komen
Ik verwacht dat deze heren binnenkort met een EP gaan komen o.i.d
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
Wow dik dit 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Die melodie die zo tussen de reverse door hapert, wat goed 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Kan niet wachten op de remix EP (ik ga er vanuit dat het een remix ep word) 
Begin steeds meer fan te worden van Sound Rush ☺️
Vette plaat om te remixen, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Heb het origineel zelfs nog nooit op een feest voorbij horen komen, daarom nu al +1 voor de remixwrote:Vette plaat om te remixen, ben erg benieuwd naar het eindresultaat!
Klinkt al erg tof die intro
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Indd! En uiteraard wel meer platen uit die tijd en daarvoor hebben het. Geeft zo'n 'groovy' vibe ipv alleen een kale reverse, wat trouwens ook dik is, maar dit geeft me echt nog meer positieve rillingen over mijn rugwrote:View on YouTubewrote:Die melodie die zo tussen de reverse door hapert, wat goed
Doet me ook een beetje aan deze plaat denken
Triplet reversjes altijd +266wrote:Geeft zo'n 'groovy' vibe ipv alleen een kale reverse, wat trouwens ook dik is, maar dit geeft me echt nog meer positieve rillingen over mijn rug
Verder heeft deze remix niet een reverse ofzo?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Heel fijn dat deze nu weer gedraaid gaat worden
weliswaar in een SR jasje, maar het klinkt goed wmbt!
vooral ditwrote:Klinkt heel fris
Dacht ik ook al, ik hoor geen reverse basswrote:Triplet reversjes altijd +266wrote:Geeft zo'n 'groovy' vibe ipv alleen een kale reverse, wat trouwens ook dik is, maar dit geeft me echt nog meer positieve rillingen over mijn rug
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Ja ach, reverse bass-achtige kick dan, of wat dan ook. Klinkt iig tofwrote:Dacht ik ook al, ik hoor geen reverse basswrote:Triplet reversjes altijd +266wrote:Geeft zo'n 'groovy' vibe ipv alleen een kale reverse, wat trouwens ook dik is, maar dit geeft me echt nog meer positieve rillingen over mijn rug
Sorry voor de bump, maar wat is hier mee gebeurd?