Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 59 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Headhunterz - Dragonborn (Malukah's Cover Edit)

Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Nee inderdaad, maar 't viel me gewoon op dat er de laatste tijd zoveel HHz edits voorbij zie komen.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:Wel slim die Heady, maakt een track 3x draaien -> nieuwuh edit 3x draaien -> nieuwuh edit. En de schaapjes op HT blijven er lekker topics over maken. Keep the buzz going. :thumbup:
Haha mijn god, zullen we een complot topic aanmaken anders?
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
die eerste edit met die zangeres :worship: :loving:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Millard Fillmore wrote:
TiMOTHYb wrote:Wel slim die Heady, maakt een track 3x draaien -> nieuwuh edit 3x draaien -> nieuwuh edit. En de schaapjes op HT blijven er lekker topics over maken. Keep the buzz going. :thumbup:
Bedoelde niks ten onrechte van Heady, vind het juist wel vet dat hij er wat (live) edits doorheen gooit. Vond trouwens het setje van HHz en BH een van de best uitgevoerde op KO vorig jaar, zat veel werk in.

Bedoelde meer de schaapjes die voor elke veranderde toonhoogte een topic openen.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:
Millard Fillmore wrote:
Bedoelde niks ten onrechte van Heady, vind het juist wel vet dat hij er wat (live) edits doorheen gooit. Vond trouwens het setje van HHz en BH een van de best uitgevoerde op KO vorig jaar, zat veel werk in.

Bedoelde meer de schaapjes die voor elke veranderde toonhoogte een topic openen.
met dat laatste ben ik het zeker eens!
A
Voegt bar weinig toe, ja misschien een Heartsign sfeertje... Maarja, daar ben ik tot nu toe niet zo weg van
Hardtraxxer
343 posts member since 2009
Niet heel spannend. Heb dat gedoe al te vaak gehoord door het spel zelf :P
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
stefaneke wrote:View on SoundCloud

Mijn zieke dag dan maar nuttig besteed. Enjoy.
eeej da vrouwke wa headhunterz hard with style zegt hoor ik niet hoor :(
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013

Nice! Zou je de download link kunnen activeren? :)
S
Hidden Source wrote:

Nice! Zou je de download link kunnen activeren? :)
http://www63.zippyshare.com/v/83077482/file.html
S
Hardtraxxer
69 posts member since 2010
last seen Jan 2013
Dat was echt wel kippevel op scantraxx :D hou van dit soort vocals!
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Die vocal edit vind ik briljant! jammer dat die intro van 't originele nummer erachteraan zit had wel wat anders gekund.

Vind het juist wel leuk dat heady veel edits maakt, zo hou je je sets gevarieerder en is het telkens toch voor het publiek weer een verrassing, thumbs up daarvoor!
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Meph0 wrote:Morrowind
:worship:
H
Artiest
168 posts member since 2011
last seen Dec 2012
W0uT3R wrote:Die vocal edit vind ik briljant! jammer dat die intro van 't originele nummer erachteraan zit had wel wat anders gekund.

Vind het juist wel leuk dat heady veel edits maakt, zo hou je je sets gevarieerder en is het telkens toch voor het publiek weer een verrassing, thumbs up daarvoor!
Vond t zelf ook jammer om de intro erachteraan te doen.. Ik heb geprobeerd het met de track te verweven maar Dragonborn is in G en die zang in A dus dat ging niet samen. Als ik dragonborn in A ga zetten krijg je skippybal kicks en als ik haar zang downpitch klinkt ze als holle bolle gijs. Dus ja.. een concessie om toch een stukje muziek te laten horen waar ik zelf kippenvel tot op het bot van kreeg toen ik het voor het eerst hoorde. Ik heb ook echt m'n ogen dicht gedaan en intens genoten toen ik daar stond. Die bewuste momentjes zijn geweldig.
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Headhunterz wrote:
W0uT3R wrote:Die vocal edit vind ik briljant! jammer dat die intro van 't originele nummer erachteraan zit had wel wat anders gekund.

Vond t zelf ook jammer om de intro erachteraan te doen.. Ik heb geprobeerd het met de track te verweven maar Dragonborn is in G en die zang in A dus dat ging niet samen. Als ik dragonborn in A ga zetten krijg je skippybal kicks en als ik haar zang downpitch klinkt ze als holle bolle gijs. Dus ja.. een concessie om toch een stukje muziek te laten horen waar ik zelf kippenvel tot op het bot van kreeg toen ik het voor het eerst hoorde. Ik heb ook echt m'n ogen dicht gedaan en intens genoten toen ik daar stond. Die bewuste momentjes zijn geweldig.
Malukah (de zangeres van het stukje) heeft het inmiddels ook al opgemerkt dat haar cover is gedraait ^^ , ze heeft dit filmpje op haar facebook gezet

View on YouTube

ze heeft een reactie geplaatst met haar account "Malufenix", staat tussen de topcomments :)
M
Hardtraxxer
52 posts member since 2012
last seen Jul 2012
Klinken allebei erg lekker, alleen had 'ie er bij de 10 years edit wel meteen in mogen knallen na de intro.
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
Die cover vocal is hier te downloaden:

View on SoundCloud
Last edited by Meph0 on 17 Apr 2012 20:03, edited 1 time in total.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Meph0 wrote:Die edit is hier te downloaden:

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Case Dj wrote:
Meph0 wrote:Die edit is hier te downloaden:

View on SoundCloud
Wat een prachtige stem. :loving:
W
Hardtraxx Veteran
3252 posts member since 2011
last seen Nov 2023
titel is stiekem verandert :P
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
View on SoundCloud

Heb de intro er uitgeknipt en met paar effecten en zo laten overlopen.
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen May 2016
AFCA wrote:View on SoundCloud

Netjes!
Heb je een downloadlink?
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Style wrote:
AFCA wrote:View on SoundCloud

Netjes!
Heb je een downloadlink?
Oh sorry, vergeten aan te zetten. Je kunt hem nu downloaden.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Vette break maar dan alleen op een feestje ergens aan het begin van een set want dat ding haalt alle tempo eruit.
Hardtraxx Addict
1625 posts member since 2009
last seen Jun 2015
Headhunterz wrote:

Haha, Holle bolle gijs xd maar snap nu waarom je ervoor gekozen hebt :thumbup: Ben benieuwd naar meer edits/remixes van je!