haha koentje! ik vind lessons in love ook stukken beter maar deze gaat live lekker hat hoor!wrote:Haha, de Rooise Heady-lover.wrote:nog 1 nachtje slapen
Grapje Jimmy.
Ontopic: Vind de Lessons in Love remix beter, maar moet toegeven HHZ klimt wel weer wat omhoog, gelukkig.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) (REVR034)
- Label
- Revealed Recordings
- Catalogue number
- REVR034
- 01Spaceman (Headhunterz Remix)
- 02Spaceman (Drown The Fish Remix)
- 03Spaceman (Naffz Remix)
Source: soundcloud.com
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Vanaf de break vind ik hem goed te doen.
Kan wel TOTAAL niet tippen aan het origineel!
Kan wel TOTAAL niet tippen aan het origineel!
Wut? Na die Sacrifice EP? Ik vond dat echt een prachtwerk namelijk!wrote:HHZ klimt wel weer wat omhoog, gelukkig.
house dj's release veel sneller dan hardstyle dj's 
Volgens Junodownload is de releasedate nu 21 mei --"
http://www.junodownload.com/products/sp ... ?trackid=1
http://www.junodownload.com/products/sp ... ?trackid=1
Volgens mij komt ie eerst exclusief op Beatport en dan vanaf 21 mei ook op andere portals
Revelead Records:
Tomorrow is the release of @HARDWELL's SPACEMAN Remixes! @djheadhunterz @NAFFZ @DrownTheFish_DJ! Who's ready for these bangers?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
deze is nog niet te koop?
Ook niet op Beatport?wrote:deze is nog niet te koop?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
kon nie vinde ofsow..
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
Dan maar op beatport halen. Ik wil deze graag hebben.
Beatport is overigens qua housemuziek een hele grote speler met veel exclusieve releases etc.
Beatport is overigens qua housemuziek een hele grote speler met veel exclusieve releases etc.
Kun je zelf eventueel nog aanpassenwrote:Intro is ook 128 BPM, vervelend...
die midintro zo traag is nog wel vet, maar die intro zo traag is gewoon vervelend.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
heb hem
wat een lekkere plaat , heb geen probleem met die slome intro 
Vrij logisch lijkt mij. Het is vooral een track die als afsluiter in een housesetje gebruikt wordt. Zo kan hij met een house track gemixt worden.wrote:die midintro zo traag is nog wel vet, maar die intro zo traag is gewoon vervelend.
Ja mix intro is wat vaag, aangezien hij wss toch alleen gedraait gaat worden door hs artiesten.
Inderdaad zie namelijk geen house artiest hiermee afsluitenwrote:Ja mix intro is wat vaag, aangezien hij wss toch alleen gedraait gaat worden door hs artiesten.
Verder wel lekker plaatje, maar de lessons in love remix was beter.
Ik denk dat Quintino er ook mee afsloot op Crazy Sexy Cool laatst. Hij was al bezig met spul als Zedd-Shotgun en Knife Party - Internet Friends en de MC had het over hard shit enzo. Ging eerder weg dus weet het niet zeker.wrote:Inderdaad zie namelijk geen house artiest hiermee afsluitenwrote:Ja mix intro is wat vaag, aangezien hij wss toch alleen gedraait gaat worden door hs artiesten.![]()
Verder wel lekker plaatje, maar de lessons in love remix was beter.
Voor t eerst dak 'm op HQ hoor, wat een lekker plaatje! Heerlijk heerlijkheerlijk!
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Heerlijk dat ie er al zo snel is, zo hoort het
Lekker nummer zeer geslaagde remix, heb ook geen problemen mee met de langzame intro 
Dan is het nogal vervelend inmixenwrote:heb ook geen problemen mee met de langzame intro
-
S
Hij is lekker maar inmixen is inderdaad moeilijk
Gebruiken als eerste plaat dan maar.
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023
hardwell gebruikte dit ook als slot nummer altijd>?
-
WHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2023