Studio van EA was toch ook de fik in gevlogen?
zal misschien ook wel meegespeeld hebben.
zal misschien ook wel meegespeeld hebben.
Headhunterz past er dus totaal niet tussen he.wrote:Showtek even gestopt en luisteren..
De gasten die genoemd worden zijn compleet terechtVoor zover gehoord uiteraard. Wel erg cheesy deuntje, had leuker gekund, maar alsnog op sich een prima track.
Tja is waar.. Maar Headhunterz is wel iemand die nu wel (vind ik) tot de grootste gerekend mag worden.. Gezien wat hij gepresteerd heeft met anthems voor Qlimax en Defqon, grote hits bij het publiek en volgens de geruchten (wat best zou kunnen) een eigen XQlusive. Lijkt me dan niet geheel onterecht om hem te noemen.wrote:Headhunterz past er dus totaal niet tussen he.wrote:Showtek even gestopt en luisteren..
De gasten die genoemd worden zijn compleet terechtVoor zover gehoord uiteraard. Wel erg cheesy deuntje, had leuker gekund, maar alsnog op sich een prima track.
Kijk wie ze opnoemen, Zany, Pavo, Dana, Luna etc. Artiesten die echt al jaren meegaan en gooien ze Headhunterz ertussen.
Headhunterz is zeker wel 1 van de grootste artiesten van dit moment.wrote:Big City Boy![]()
Respect is opzich wel aardig.
Ik vind het alleen zo jammer dat er helden worden opgenoemd als Luna, Pavo, Dana, The Prophet & Deepack en dan ineens ook Headhunterz :')
Eenswrote:Wel 2 totaal verschillende tracks.
Rambo is a Pussy is geniaal en Respect is weer zo'n 13 in een dozijn nustyle plaatje.
Alleen dat respect stukje is mooi gemaakt, dat de sound van de djs naar voren komt.
Maar dat is leuker als dj tool dan als plaat.
(Y) Kan dit nr zeker apprecieêrenwrote:Wel 2 totaal verschillende tracks.
Ik kan je geen ongelijk geven! Die kick is echt te lekker!wrote:Godverdomme respect maakt bij mij echt kans voor track van het jaar! Geniale intro (met een snoeiharde kick) Lekkere melodie, het complete pakketje voor mij!